حزب‌الله لبنان نمایه

نماینده فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان در سخنانی تصریح کرد: آمریکا نگران پیروزی «حزب الله» در انتخابات پارلمانی لبنان است.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، «ابراهیم الموسوی» نماینده فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان امروز یکشنبه سخنانی را در خصوص انتخابات پارلمانی پیش روی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت تصریح کرد: آمریکا نگران پیروزی «حزب الله» در انتخابات پارلمانی لبنان است. از همین روی، واشنگتن برای به تعویق انداختن زمان برگزاری انتخابات تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نعیم قاسم: آمریکا در پی سلب هویت لبنانِ قدرتمند و مقاوم است

وی افزود: هدف اصلی و اساسی آمریکایی‌ها از تشدید فشارهای اقتصادی بر مردم لبنان، تأثیرگذاری بر انتخابات پارلمانی است تا بدین ترتیب، مقاومت تضعیف شود. با تمامی اینها باید بگویم که حزب الله همانطور که پیشتر در عرصه نظامی در کنار مردم لبنان ایستاد، در عرصه اقتصادی نیز در کنارشان می‌ایستد و از آنها حمایت می‌کند.

پیشتر «شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفته بود: پس از آنکه طرف‌های خارجی در زمینه تحریم‌های گسترده علیه حزب الله متحمل شکست شدند و در عرصه نظامی و امنیتی نیز توفیقی حاصل نکردند، اکنون سفارتخانه‌های خود را اجیر کرده اند تا علیه مقاومت نفرت پراکنی کنند.

وی عنوان کرد: سفارتخانه‌های بیگانه در حال حاضر انواع و اقسام دروغ‌ها و فرافکنی‌ها را در دستور کار خود قرار داده اند تا مردم لبنان را در برابر مقاومت قرار دهند. این وضعیت تا زمان برگزاری انتخابات پارلمانی در تاریخ ۱۵ ماه مِی ادامه خواهد داشت.ش

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    نگران باشید تا از نگرانی بترکید
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    بله! فعلا که شما بیشتر نگران تکرار انتخابات عراق توی لبنان هستین!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس