مقاومت با قدرت در انتخابات پارلمانی لبنان مشارکت خواهد کرد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان امروز یکشنبه در سخنانی تصریح کرد: مقاومت با قدرت در انتخابات پارلمانی لبنان مشارکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، «شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان امروز یکشنبه در سخنانی گفت: در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی در لبنان هجمه‌ها علیه حزب‌الله گسترش یافته است.

بر اساس این گزارش، عضو ارشد حزب الله لبنان یادآور شد: پس از آنکه طرف‌های خارجی در زمینه تحریم‌های گسترده علیه حزب الله متحمل شکست شدند و در عرصه نظامی و امنیتی نیز توفیقی حاصل نکردند، اکنون سفارتخانه‌های خود را اجیر کرده اند تا علیه مقاومت نفرت پراکنی کنند.

وی عنوان کرد: سفارتخانه‌های بیگانه در حال حاضر انواع و اقسام دروغ‌ها و فرافکنی‌ها را در دستور کار خود قرار داده اند تا مردم لبنان را در برابر مقاومت قرار دهند. این وضعیت تا زمان برگزاری انتخابات پارلمانی در تاریخ ۱۵ ماه مِی ادامه خواهد داشت.

این مقام ارشد حزب الله گفت: در روز ۱۵ مِی مشخص خواهد شد قدرت سفارتخانه‌ها برای تأثیرگذاری بر روی مردم لبنان چقدر بوده است. صندوق‌های رأی نشان خواهند داد که شعارهای دشمنان مقاومت در لبنان بسیار بزرگ‌تر از قد و قواره آنها بوده است.

وی افزود: حساب باز کردن رژیم صهیونیستی بر روی سفارتخانه‌های خارجی در لبنان برای تأثیرگذاری بر نتایج انتخابات پارلمانی، نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت. همان دستانی که در سال ۱۹۸۲ با صهیونیست‌ها جنگیدند، در ۱۵ مِی سال جاری میلادی نیز در عرصه سیاسی برای اعتلای مقاومت عمل می‌کنند. مقاومت در ۱۵ مِی با قدرت در انتخابات شرکت می‌کند تا توطئه‌های سفارتخانه‌ها را با شکست مواجه سازد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس