مقام ارشد «حزب الله» لبنان

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی تصریح کرد: انتخابات پارلمانی لبنان باید طبق برنامه ریزی قبلی در موعد مقرر برگزار گردد.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان امروز دوشنبه سخنانی را در خصوص انتخابات پارلمانی این کشور مطرح کرد. وی گفت: انتخابات پارلمانی باید در موعد مقرر برگزار گردد.

بر اساس این گزارش، رئیس شورای اجرایی حزب الله همچنین اعلام کرد: حزب الله از طریق انتخابات پارلمانی تلاش می‌کند تا پیامی را به همه کسانی که مقاومت را هدف قرار می‌دهند، ارسال کند. ما دشمنان مقاومت را نا امید و مأیوس می‌کنیم.

این شخصیت لبنانی در ادامه عنوان کرد: ما امروز در یک نبرد انتخابات قرار داریم. هدف اصلی و اساسی حزب الله بهبود وضعیت اقتصادی لبنان و عبور این کشور از اوضاع کنونی است. با این حال، آمریکایی‌ها همچنان به تلاش‌های خود برای تضعیف ملت‌ها از جمله ملت لبنان ادامه می‌دهند.

پیشتر هم «شیخ علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفته بود: در رابطه با انتخابات تنها ۲ گزینه پیش روی خواهد بود. گزینه اول، حمایت از لبنان و تلاش برای عبور از بحران با تکیه بر گزینه مقاومت است. گزینه دوم نیز این است که لبنان تحت قیمومیت آمریکایی‌ها قرار گیرد و به عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها بپردازد. این همان گزینه‌ای است که طرفداران آمریکا به دنبال تحقق آن هستند.

وی اظهار داشت: آنچه که ما اطمینان داریم این است که مردم لبنان از گزینه مقاومت در جریان انتخابات پارلمانی پیش روی حمایت خواهند کرد. لبنانی‌ها همچون گذشته در برابر پروژه‌های ایالات متحده آمریکا خواهند ایستاد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس