پاشینیان: سربازان آذربایجانی را به دلایل انسانی آزاد کردیم

نخست‌وزیر ارمنستان در پیام‌هایی به مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور ایران، فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت و برای کشور و مردم ایران آرزوی صلح و آرامش کرد.

به گزارش مشرق، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان در پیام‌هایی، فرا رسیدن سال نو را به رهبر معظم انقلاب آیت‌الله «سیدعلی خامنه‌ای» و همچنین آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

اولین مرحله پروژه جاده‌ای شمال-جنوب در ارمنستان کلید خورد

دفتر روابط عمومی نخست‌وزیر ارمنستان با اعلام این خبر گفت که پاشینیان در پیام خود به مقام معظم رهبری پیام نوشت: « فرارسیدن عید نوروز را به شما و ملت صمیمی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‌گویم. آرزو می‌کنم سال پیش رو با همراه با حاصلخیزی و آرامش فوق‌العاده برای مردم صمیمی ایران همراه باشد».

نخست‌وزیر ارمنستان سپس با تأکید بر روابط صمیمانه دو کشور ایران و ارمنستان گفت: «ما می‌توانیم با خرسندی تصریح کنیم که روابط ایران و ارمنستان که تاریخچه هزار ساله دارد و در جو اعتماد و احترام دو جانبه شکل گرفته است، به روند عادی توسعه پایدار خود ادامه می‌دهد.»

پاشینیان ادامه داد: «ما برای اجرای برنامه‌های جدید با جمهوری اسلامی ایران، گسترش دستورکار چند بعدی ارمنی-ایرانی به نفع توسعه روابط دوجانبه و صلح منطقه‌ای اهمیت زیادی قائل هستیم».

وی همچنین در پیام خود به رئیسی نیز ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ابراز امیدواری کرد که سال نو با صلح پایدار و دستاوردهای جدید برای ایران همراه باشد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دانیال IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    1 0
    آفرین و درود
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    3 0
    باکو و ارمنستان هردو فرزندان مادرمان ایران هستند وبرعکس عثمانی، ایران باید بین این دو مثل خانواده رفتار کند.___عثمانی بیگانه و دشمن است.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    1 2
    بله دیگه ، آخر عاقبت مدعیان مسلمانی هم مشخص شد در جنگ میان مسلمانان و صلیبیان وقتی طرف صلیبیان را بگیری به شما تبریک عید هم خواهند گفت
  • US ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    1 0
    خودمونیما پوتین سر قضیه قره باغ خیلی خوب غرب گراهای ارمنستان و کل ملت ارمنستان را گوشمالی داد.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    3 0
    باکو و ارمنستان هردو فرزندان مادرمان ایران هستند وبرعکس عثمانی، ایران باید بین این دو مثل خانواده رفتار کند.___عثمانی بیگانه و دشمن است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس