کد خبر 1353985
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
وزیر آموزش و پرورش وارد کرمان شد

وزیر آموزش و پرورش امروز (یکشنبه) با استقبال استاندار کرمان به منظور شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب سپهبد شهید سلیمانی وارد استان کرمان شد.

به گزارش مشرق، یوسف نوری بدو ورود به کرمان مورد استقبال استاندار، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس کرمان و جمعی از فرهنگیان این استان قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش که به منظور شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به استان کرمان سفر کرده، بدو ورود به شهر کرمان در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه مکتب الرضا در سایت مسکن محمدآباد شهر کرمان شرکت خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با خانواده شهید شیخ علی ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان و موسی افضلی جانباز فرهنگی شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان دیدار خواهد کرد.

بازدید از پروژه های آموزشی در حال ساخت، بازدید از روند تکمیل ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان و ستاد اسکان میهمانان نوروزی از دیگر برنامه های وزیر آموزش و پرورش در کرمان است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان سفر یک روزه خود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن ادای احترام به مقام شامخ  شهیدان بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیرکل شهید آموزش و پرورش این استان، بین نماز مغرب و عشا برای نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان به ایراد سخن خواهد پرداخت و سپس در مراسم تحویل سال نو از جوار مزار مطهر سپهبد شهید سلیمانی شرکت خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    زاهدی کجاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس