کد خبر 1351129
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
آمریکا 24 تانکر حامل نفت سرقتی را از سوریه خارج کرد

نظامیان آمریکایی امروز شنبه ۲۴ تانکر حامل نفتی سرقتی از منطقه شرق سوریه را به شمال عراق منتقل کرد.

به گزارش مشرق، نظامیان آمریکایی با تداوم سرقت ثروت سوریه از منطقه الجزیره امروز شنبه ۲۴ کامیون حامل نفت را از این منطقه به پایگاه‌هایش در شمال عراق فرستاد.

۲۴ تانکر نفتی آمریکا که مملو از نفت مسروقه سوریه بود، امروز با همراهی خودروهای زرهی اشغالگران آمریکایی در مسیر شمال عراق به سمت گذرگاه غیرقانونی الولید در منطقه الیعربیه در حومه شرقی الحسکه حرکت کردند.

ارتش آمریکا با استقرار نظامیان خود در میدان‌های نفتی در منطقه الجزیره در شرق سوریه، نفت این مناطق را به غارت می‌برد؛ این علاوه بر محصولات کشاورزی است که به نفع شبه نظامیان تحت حمایت خود معروف به گروه نیروهای دموکراتیک سوریه و گروه‌های تروریستی وابسته به آن تصاحب می‌کند، در حالی که ملت سوریه را از ثروت و مناطبع طبیعی کشورشان محروم کرده و به همراه متحدانش به تحریم ظالمانه علیه این کشور هم ادامه می‌دهد.

بر اساس آمار و ارقام جدید وزارت نفت سوریه، روزانه ۷۰ هزار بشکه نفت سوریه توسط نیروهای اشغالگر آمریکا و نیروهای مزدور آن در مناطق شرقی سرقت می‌شود.

آمریکا طی یک دهه از جنگ علیه سوریه به بهانه مقابله با تروریسم و داعش از شبه نظامیان جدایی طلب حمایت کرده و مناطق نفت‌خیز سوریه را اشغال کرده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ‌آمریکا به صراحت گفته بود که حضور نظامیان آمریکا در سوریه به خاطر چاه‌های نفت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • !! IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    هم شیطان بزرگ ، هم سارق بزرگ !!
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    چطوریه . کسی مانع نمیشه و بیخیال .
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    وای چقدر زیاد 24 تانکر اگر هرکدام 20هزار لیتر باشد می شود هر تانکر 130بشکه مجموعا3120بشکه و هر بشکه 100دلار می شود 312هزار دلار که با این حساب قسمتی از بودجه هفتصد میلیارد دلاریشون تامین شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس