کد خبر 1353408
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
اکبرپور: دروازه‌بان پرسپولیس یامگا را درو کرد/در فوتبال ما رسم شده سر داور داد و بیداد کنند

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: هر مربی کنار زمین داد و بیداد نکند می‌گویند به درد نمی‌خورد و این در فوتبال ما رسم شده است.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور در خصوص تساوی استقلال مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: از نظر نتیجه، همین که مساوی شد و سه امتیاز به پرسپولیس نرسید اتفاق خوبی بود چون باعث شد ۶ امتیاز اختلاف را در صدر جدول حفظ کنند.

وی افزود: استقلالی ها اگر کمی دقت می‌کردند در نیمه اول می‌توانستند نتیجه لازم را بگیرند اما متاسفانه کمی بی‌دقت بودند. البته تیم رقیب هم موقعیت گل داشت اما موقعیت‌های استقلال بیشتر بود.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص داروی این مسابقه و صحنه مشکوک به پنالتی روی مهاجم آبی‌ها در ابتدای نیمه اول، عنوان کرد: در مورد آن صحنه باید کارشناسان داوری صحبت کنند. اگر پنالتی گرفته می‌شد و استقلال به گل می‌رسید می‌توانست با توجه به اینکه پرسپولیس می‌خواست به جبران گل خورده بپردازد، روی ضد حمله‌ها صاحب موقعیت‌های بیشتری بشود. از دیدگاه من آن صحنه پنالتی بود و دروازه بان پرسپولیس مهاجم استقلال را درو کرد. به جز این صحنه داور خوب کار کرد. سعی کرد بازی را طوری جلو ببرد که به هم نخورد. به نظرم آنچنان موقعیت خاصی هم در بازی نبود که داور دچارچالش و مشکل شود.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که آیا استقلال مستحق پیروزی بود، گفت: بله، با انگیزه‌ای که بازیکنان داشتند و آنطور پرسپولیس را تحت فشار قراردادند، می‌توانست راحت برنده شود ولی متاسفانه کمی بی دقت بودند.

پیشکسوت استقلال در مورد اعتراض شدید سرمربی پرسپولیس پس از گل تساوی مسابقه، اظهار داشت: گل استقلال که سالم بود. نمی‌دانم ایرادش چه بود. درمورد تیم حریف نمی‌خواهم صحبت کنم و باید کمیته انضباطی در مورد این مسائل تصمیم بگیرد اما در کل، فوتبال ما طوری شده که هرمربی اعتراض نکند مدیران عوضش می‌کنند و می‌گویند نمی‌تواند نتیجه بگیرد. به دنبال مربیانی می‌روند که داد و بیداد کنند. این شیوه برای فوتبال ما زشت است. کاری به این بازی ندارم. کلا می‌گویم. هر مربی کنار زمین داد و بیداد نکند می‌گویند به درد نمی‌خورد. در فوتبال ما رسم شده که سر داور داد و بیداد کنند تا نتیجه بگیرند. این حرف من محدود به تیم و نفر خاصی نیست.

وی در مورد اینکه استقلال با این تساوی روند شکست ناپذیری خودش را در سال۱۴۰۰ حفظ کرد، صدرنشین باقی ماند و آیا این شرایط آبی‌ها را در سال ۱۴۰۱  به قهرمانی می‌رساند، گفت: وقتی یک تیم نمی‌بازد، انگیزه و روحیه شکست ناپذیری در آن ایجاد می‌شود. بازی به بازی هم این مساله محکم‌تر و تبدیل به روحیه، انگیزه و توان بیشتر برای مسابقات بعدی می‌شود.

مهاجم اسبق استقلال تصریح کرد: این شرایط کمک می کند تا شما رکوردهایی مانند نباختن و کم گل خوردن را ثبت کنید. هم این‌ها عاملی است که تیم را به سمت قهرمانی می‌برد. امیدوارم استقلال همین روال را ادامه بدهد و آخر فصل بدون باخت قهرمان شود تا دل شکسته هوادران پس از سال ها شاد شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • نسیم صورتی بی افتخار آسیا IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    15 5
    درود بر شکست ناپذیران قرن ..... درود بر شاه شاهان فرهاد خان ..... درود بر استقلال کبیر پر افتخار
    • پری مجرد 45 ساله IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      6 5
      ان شاء الله با هم محشور بشین
    • SE ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      4 1
      یامگا بود که مثل یابو رفت توی شکم دروازه بان
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      2 1
      کبیر پرافتخار رو خوب امدی !!!!! فقط دقیقا منظورت کدوم افتخار هست ؟؟؟ چندین سال هست که جامی در لیگ برتر نگرفته اید به نیمه نهایی اسیا هم که نرفتید
  • ع.جلالی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    3 11
    فقط اکبر پور و دار دسته ابی فوتبال میبینند برید پررویی نکنید خجالت داره با فوتبال کثیف که از حق تمام تیمها امتیاز نثار برادران مجیدی میکنند ننگ داره دیدن قهرمانی احتمالی انان
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    3 5
    چی میگه واسه خودش؟رو که رو نیست
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    2 3
    واقعا خجالت داره که استقلالی ها از حواشی صحبت کنند خودشون بهترین خلاقان حواشی هستند و هر روز ده ها حاشیه جدید خلق میکنند از بیرون از زمین تا کنار زمین بگیر تا داخل زمین با جناب اقای داور
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    4 2
    احتمالا با صحنه سالتو بارانداز روزیه چشمی اشتباه گرفته
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 1
    جناب اکبرپور این داور خدا رو شکر حداقل گول نخورد مثل زمانی که هدف بازي دادن تو گول زدن داورها بود و چقد پنالتی مفت واسه تیم کیسه گرفتی. گوشت دوران بنداز زمین پنالتی بگیر
    • حقیقت گو IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      1 0
      آخر داور گول زدن و پنالتی مفت گرفتن طارمی لنگی بود ، یعنی خدا این پررویی را از لنگیان نگیره
  • FR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    1 0
    یعنی بیشتر از سوراخ شدن لنگ بیشتر خوشحالم که جماعت لنگ چجوری دارن میسوزن و امسال تعطیلات را با مالاندن پماد سر خواهند کرد
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      1 1
      پنج سال زیر ما بودید آدم نشدید آخرشم نمیشید. اصل بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است.
  • مینا IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 1
    بیچاره فجر شیراز سالتو بارانداز شد. مافیا به فجر گل گهر پیکان تراکتور هم رحم نکرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس