کد خبر 1353368
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
مشکلی در تامین گوشت مرغ مورد نیاز ماه مبارک رمضان وجود ندارد

دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ گفت: نظارت بر بازار مرغ نیز صورت می‌گیرد به طوری که چند روز گذشته عوامل بازرسی در بازار مرغ بر وضعیت بازار نظارت داشتند.

به گزارش مشرق، رضا مبصری، دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ، در خصوص وضعیت عرضه و تقاضا مرغ به بازار در آستانه سال نو، گفت: در حال حاضر بازار مرغ در آرامش است و مشکل خاصی در تأمین وجود ندارد بنابراین مصرف کنندگان بدون هیچ دغدغه می‌توانند مرغ مورد نیاز را تأمین کنند.

بیشتر بخوانید:

تصمیم دولت برای واردات گوشت قرمز

وی افزود: نظارت بر بازار مرغ نیز صورت می‌گیرد به طوری که چند روز گذشته عوامل بازرسی در بازار مرغ بر وضعیت بازار نظارت داشتند.

دبیر انجمن تولید کنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ بیان کرد: قیمت مرغ در میدان بهمن، قیمت‌های دولتی است به طوری که مرغ با قیمت ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان به میدان بهمن تحویل داده می‌شود و با قیمت ۲۹ هزار تومان به مغازه دار فروخته شده و در نهایت مصرف‌کننده مرغ را با قیمت ۲۹ الی ۳۱ هزار تومان خریداری می‌کند.

مبصری اظهار کرد: همچنین با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مشکلی در تامین گوشت مرغ مورد نیاز وجود ندارد و حتی ممکن است شرایط بهتر شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 0
    از تامین گوشت عیدتون مشخصه ماه رمضون چه خبره
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 0
    لطفا دولت روی هیچ چیزی دست نگذارد روزی پیرزنی دنبال ولت می گشت ، از او پرسیدند با دولت چکار داری ، او گفت می گویند دولت روی هر چیزی دست بگذارد بالا می رود با زیاد می شود ، به گفتند حالا چکار داری ، اوگفت جریان آقا ما چندین ساله از کار افتاده با خودم گفتم دولت یک دستی بهش بزند شاید تکانی بخورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس