کد خبر 1331151
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
قیمت مرغ افزایشی ندارد/ مشکل تخصیص و حمل نهاد های مرغداران در حال حل شدن است

دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ گفت: به لحاظ تخصیص، نهاده‌های مرغداران را عرضه می‌کنند ولی حمله نهاده‌ها به تعویق افتاده بود که طی چند روز گذشته مشکل در حال حل شدن است.

به گزارش مشرق، رضا مبصری،دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ، در خصوص وضعیت قیمت و عرضه مرغ در بازار، گفت: در حال حاضر در بازار مرغ افزایش قیمتی وجود ندارد و مبنا قیمت مرغ ۳۱ هزارتومان است.

وی افزود: در عرضه مرغ مشکلی وجود ندارد و کمبودی در بازار حس نمی‌شود و مرغ با قیمت مصوب و حتی کمتر به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چند درصد قیمت مرغ با ارز ۴۲۰۰ تومانی است؟

دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت در خصوص روند عرضه نهاد به مرغداران بیان کرد: به لحاظ تخصیص، نهاده‌های مرغداران را عرضه می‌کنند ولی حمله نهاده‌ها به تعویق افتاده بود که مجدداً طی چند روز قبل حمل نهادها نیز سرعت گرفته است.

مبصری خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته مشکل تخصیص و حمل نهاد های مرغداران در حال حل شدن است.

وی در خصوص وضعیت واردات مرغ گفت: واردات مرغ یک مرحله بنابر مصوبه دولت انجام شده، ولی در حال حاضر واردات مرغ متوقف شده و واردات جدید انجام نشده است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ عنوان کرد: واردات تخم مرغ نطفه دار نیز انجام می‌شود که این تخم مرغ نطفه دار ۲۱ روز بعد تبدیل به جوجه می‌شود و بر روی جوجه ریزی تاثیر می‌گذارد در نهایت نیز باعث ارزان‌تر شدن قیمت جوجه یک روزه می‌شود، زیرا جوجه‌ریزی شب عید از ۱۵ بهمن فروکش می‌کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس