واکنش توییتری مشابه سرخابی‌ها به نتیجه دربی!

بعد از اتمام شهرآورد پایتخت صفحات مجازی دو باشگاه، داور مسابقه را متهم اصلی نتیجه‌ی تساوی امروز دانستند.

به گزارش مشرق، عملکرد سیدمهدی سیدعلی در شهرآورد پایتخت به گونه‌ای بود که هم استقلالی‌ها و هم پرسپولیسی‌ها نسبت به آن اعتراض داشتند؛ اعتراض آبی‌پوشان درباره‎ی عدم اعلام پنالتی در نیمه‌ی نخست بود و اعتراض سرخ‌پوشان عدم انجام تعویض پیش از گل استقلال بود که منجر به گلزنی ژستد شد.

جالب این‌که اعتراضات انجام شده معطوف به مصاحبه مربیان و بازیکنان نبود و در فضای مجازی هم واکنش رسمی دو باشگاه تحت‌الشعاع عملکرد سیدعلی بود.

باشگاه استقلال با انتشار تصویری از لحظه‌ی برخورد یامگا و گوهری نوشت: «همه کار کردند اما ما به این‌ها نمی‌بازیم.»

واکنش توییتری مشابه سرخابی‌ها به نتیجه دربی!

باشگاه پرسپولیس هم در پایان بازی این‌گونه در صفحه توییتری خود به بازی امروز واکنش نشان داد: «پایان بازی، تساوی در روزی که داور علناً علیه پرسپولیس بود.»

واکنش توییتری مشابه سرخابی‌ها به نتیجه دربی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 3
    راست میگی شما به ما نباختید چون 12 نفر در زمین بودید واین روش برنده شدن فقط در تخصص شماست تبریک میگم همین طوری ادامه بدید تا اخر فصل فقط مثل چند هفته گذشته داور روهم با خودتون ببرید که بتونید نتیجه بگیرید. دقیقا منظورتون ازهمه کار کردند چی بود ؟ فکر کنم این شما بودید که با اینکه بازی ضعیفی داشتید با کمک های خارج از زمین همه تلاشتون رو کردید که مغلوب تیم بزرگ پرسپولیس نشید داور بهترین بازیکن بود
    • تهرانی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      1 0
      واقعاً خنده دار است ادعادی کمک داوری به تیم مقابل از سوی تیمی که طی 5 سال به کمک داوری، فدارسیون، وزیر پرسپولیسی و... توانست با بریدن سر تیمهای دیگر، به قهرمانی جعلی و جامهای اسنپی دست پیدا کرده است؟!؟!؟
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      فعلا همین جام هایی که بهشون میگید اسنپی 10 ساله که در حسرتش هستید و دارید می سوزید اگر این جام ها ارزش ندارند پس انقدر هوچی گری نکنید
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 0
    بله دوباره داور مقصر شد. شماها میلیاردی قرارداد ببندید و بعدش بی عرضگیتون رو بندازین گردن داور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس