کد خبر 1353285
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
حمید مطهری

مربی پرسپولیس گفت: متاسفم برای سید علی، داور دربی باید کسی باشد که آماده ترین باشد، نه در مرز بازنشستگی.

به گزارش مشرق، حمید مطهری پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۸ اظهار داشت: همیشه عادت دارم که بابت فوتبال فنی صحبت کنم، اما متاسفم برای سید علی داوری این مسابقه. فکر می‌کنم هرکسی در آستانه بازنشستگی باشد و می‌خواهند تقدیر کنند، او را به عنوان داور دربی انتخاب می‌کنند. داور دربی باید کسی باشد که آماده ترین باشد، نه در مرز بازنشستگی.  شما ببینید او چطور سوت زد و یازده بازیکن شیر ما را عصبی کرد.

وی ادامه داد: واقعا برای این انتخاب متاسفم. او قرار بود هفته قبل بازی نفت مسجد سلیمان را سوت بزند، اما استوری می‌گذارد و به یک باره از بازی ما برمی‌دارند و چطور برای دربی انتخاب می‌شود. مربی حریف در بین دو نیمه به سینه بازیکن ما یعنی ترابی می‌زند، اگر دیدید صحنه را نشان دهید. او می‌خواهد بهترین بازیکن ما را عصبانی کند. مربی حریف در شروع نیمه دوم بالا نمی‌آید تا کارت نگیرد و داور و ناظر می‌بینند، اما خیلی راحت از کنار آن می‌گذرند. اینها واقعا تعجب برانگیز است.

مربی پرسپولیس گفت: یک فوتبال خوب، اکتیو و تماشاگر پسند بود، اما استرس داور از همه بیشتر است، داور با تجربه ما.  من همیشه گفتم قوی تر از بهانه هایمان است، اما این داور نیاز داشت که این چیزها را در مورد او بگویم. فوق العاده ضعیف بود. روی گلی که خوردیم، تیم ما ۱۰ نفره بود و دو تعویض هم داشتیم. داور صحنه را می‌بیند، اما اجازه تعویض نمی‌دهد. افتخار می‌کنم که ۱۱ نفره جلو بودیم و ۱۰ نفره یک بر یک شدیم.

مطهری تاکید کرد: آنها با تیم ۱۰ نفره ما و با شاهکار داور و مجموعه اش مساوی کردند، اما ما هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی ام می‌جنگیم. ما در زمین حق مان را می‌گیریم و جاهای دیگر نمی‌توانیم. این همان پرسپولیس حکومتی است که می‌گفتند؟ مشخص شد  که ما حکومتی هستیم یا تیم‌های دیگر. فقط تیم داوری باید در مورد قضاوت خود در این مسابقه توضیح دهد.

وی در مورد تعویض های پرسپولیس و اینکه گفته می‌شد اگر آقایی مصدوم نمی‌شد قرار بود ادامه دهد، گفت: ما خیلی با استراتژی و با برنامه جلو می‌رفتیم. یک اتفاقی افتاد و بازیکن ما مصدوم شد. بازی در کنترل ما بود و بعد از اینکه آنها روش خود را عوض کردند ما هم خواستیم واکنش نشان دهیم، اما متاسفانه تیم داوری اجازه نداد و دیر تعویض نکردیم. این شاید نگاه هوادار معلومی باشد که فکر می‌کند ما دیر تعویض کردیم. جریانات بازی را ما خیلی دقیق بررسی می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه گفتید حق تان را در زمین می‌گیرید و آیا اگر داوری خوب بود، باز هم تیم تان پیروز می‌شد، اظهار داشت: ما در مورد اتفاقی که افتاد و گلی که خوردیم صحبت می‌کنیم. اینکه من می‌گویم حق مان را در زمین می‌گیریم این است که ۷ هفته باقی مانده است. فاصله مان ۶ امتیاز است، اما تیم حریف هم بازی های سختی خارج از خانه دارد.

وی در مورد اینکه مجیدی هم گفته است داوری به ضرر استقلال هم بوده و آیا شکایت کردن راه حل خوبی است یا خیر، گفت: شکایت مربوط به باشگاه می‌شود، اما امیدوارم کسی از خارج نیامده باشد که این افتضاح داوری را ببیند. اینکه می‌گویید تیم حریف هم به داوری اعتراض دارد، شما می‌توانید این هفته هایی که سپری شده را کنار هم بگذارید و ببینید داوری به سمت کدام تیم بوده است.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا نحوه اعتراض گل محمدی خیلی تند نبود، یا خیر، عنوان کرد: ببینید مربیان زیر چه فشاری کار می‌کنند. گل محمدی برای چه اخراج شد؟ آیا چنین صحنه هایی از گروه ما دیده اید؟ او خیلی آرام است و چه اتفاقی افتاده است که به مرز انفجار رسیده است. بازی متوقف شده و دو تعویض قرار است انجام شود، اما اجازه نمی‌دهند. من نمی‌گویم یک مربی این حق را دارد چنین اعتراض کند، اما فشار این بازی آنقدر زیاد بوده که چنین می‌شود. برای چه اجازه ندادند بازیکن ما وارد زمین شود. توپ خیلی راحت به دست عارف غلامی می‌خورد و ساده از آنها می‌گذرند، اما همان توپ به دست رضا اسدی می‌خورد، آماده سوت زدن است. اگر در مورد داوری صحبت می‌کنید چون فشار زیادی روی ما است و داور اصلا در حد این بازی نبود. نمی‌دانم چرا مُد شده که هر داوری می‌خواهد خداحافظی کند به او فینال یا دربی می‌دهند.

مطهری در مورد مسائل فنی مسابقه گفت: استقلال در ۱۰ دقیقه اول خوب بود و کرنر هم گرفت و بعد از دقیقه ۱۵ ما کاملا مسلط شدیم و پشت محوطه آنها صاحب توپ می‌شدیم. در کانال های کناری خیلی خوب می‌آمدیم و موقعیت سازی می‌کردیم. بازی شکل خوبی داشت و هواداران هم راضی بودند. بازی با یک داور سطح بالا  کیفیت مسابقه را خیلی بالاتر می برد.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه فکر نمی‌کنید در نیمه دوم دفاعی بازی کردید و به ضررتان شد، عنوان کرد: نه، این نظر شما است. ما موقعیت هم داشتیم. یک زمان هایی کنترل بازی با در اختیار داشتن توپ است و نمی‌گذارید حریف حمله کند. اگر این بازی ادامه داشت و ۱۱ نفره بودیم استقلال به هیچ شکل نمی‌توانست گل بزند. سازماندی دفاعی ما فوق العاده بود و فاصله خطوط مان خوب بود و لحظه ای که ۱۰ نفره شدیم کار خراب شد. اگر عقب نشینی هم بوده، به خاطر شرایط بازی بوده نه دستور تاکتیکی.

وی در مورد اینکه تیم شما نمی‌تواند نتیجه را حفظ کند و این موضوع برای هواداران آزار دهنده شده است، گفت: من به نظر شما احترام می‌گذارم، اما چه زمانی نتیجه ما برگشته شده است؟ ما از هر بازی ۲ امتیاز گرفتیم. ما نسبت به سال گذشته همین موقع امتیازهای بیشتری جمع کردیم. با اینکه خیلی از یاران خود را از دست دادیم. بعد می‌گویند ما ثبات داریم؟ کدام ثبات؟ از خط دروازه تا حمله بازیکن از دست دادیم.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه اگر استقلال قهرمان شود آیا آن را پاک می‌دانید یا خیر، تاکید کرد: من اصلا در مورد پاک و غیر پاک صحبتی ندارم و وارد آن نمی‌شوم. گفتم که تا آخر تسلیم نمی‌شویم و نمی‌جنگیم. خود مردم بهترین هستند و می‌توانند تشخیص دهند. اگر من در شروع صحبت هایم تند رفتم به خاطر مسائل داوری بود، چون نتیجه تحت تاثیر داور بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 94
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • امین IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    49 13
    بابا مسعود کجایی که تیمتو کشتند خخخخخ لنگیا عادت کرده بودن که همیشه یکی هست که براشون بازیارو در بیاره ولی دیگه اون دوران تموم شد
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      11 24
      تیم چرک با مربی لمپن وحمایت داوران وفدراسیون ووزارت عقده یک دهه ندیدن جام رو با تقلب دارن جبران میکنن
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      3 0
      کی گفته تموم شد. اون از بازی رفت که یک پنالتی برای استقلال نگرفتن و این هم از این بازی که یک پنالتی برای استقلال و اخراج تمیرف انجام نشد
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      1 3
      من نمی دونم اگر وزیر سابق نبود شما عقب ماندگی 10ساله خودتون رو چه طوری توجیح می کردید چندین ساله حتی رنگ فینال اسیا رو ندیدید تا کی میخواهید گذشته ضعیف خودتون رو پشت بهانه های بیهوده پنهان کنید خودتون هم خوب می دونید که امسال چه طور جلو امدید فعلا که شما نمی تونید قهرمانی 5ساله و فینال های که در تاریخ پرسپولیس وجود داره تحمل کنید . تیم ما در زمین تلاش می کنه و این تیم شما هست که در برد های بیرون زمین وامتیازهای معیشتی تخصص داره پس شما با کمک زمین و اسمون و داور و.... براتون بازی رو درمیارن . این روش قهرمان شدن فقط دراستقلال اتفاق افتاده و خواهد افتاد .
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      5 0
      عامو! حمید بلان!! برو تو زمین حرفتو بزن نه در نشست خبری!!! خخخخخخخخ
    • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      3 1
      توهین بده چه استقلالی باشی چه پرسپولیسی
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      4 0
      مشکل لنگیا مربیشونه """" آسمون سوراخ شد این شد مربی، کسی که حرف زدن هم بلد نیست شد مربی.!!!!!
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    31 9
    اخ که چه سوزشی داره
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 1
      دقیقا خوشحالم که حسرت 10 ساله شما با کمک همه ی ایران داره بالاخره تموم میشه نگران نباش این سوزشی که ازش حرف میزنی بالاخره تموم میشه
  • کرمی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    32 12
    زر زیادی نزن یک موقعیت بیشتر نداشت لنگت که شانسی گل شد با هوچیگری میخواستید ببرید که داور نگذاشت
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 3
      شما هم اینطوری بازی کنین نه با هزار و یک دوز و کلک. کل دنیا داره به تیمتون میخنده و تأسف میخوره. که چه کارهایی میکنین تا چشمتون جام ببینه. کمیته انضباطی و دیگر عاملین رو باید یاد داد که چطور با این مدل داوری و تیمی بدبخت مثل شما که در حسرت جام شدیدو گربه ی در آب فرو رفته هستید که به همه جا چنگ میزنه تا خودش رو بالا بیاره و از فلاکت دور کنه رو به جاش بنشونه. کیسه با کثافت سر و کار داره. لنگ متانت میاره و بی آبرویی رو از بین می‌بره. پس اگه مقداری آبرو دارید فقط به خاطر بردهای پی در پی پرسپولیس هست که نصیب یکی مثل تو و تیم حقه باز ت هم شده. پس لطفاً
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      گوزو فوتبال دیدی اصلا یا نه. کیسه گرون شده... فرار کردید
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    25 3
    دقیقا.وگرنه دقیقه ۱۵ باید ده نفره میشدین
  • آبی آبی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    16 6
    بیچاره چقدر سوخته...10امتیاز فقط تو پنج بازی آخر هدیه گرفته بلان
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    24 4
    ایشون همونیه که بعد گل با دست بازیکنشون به گل‌گهر میگفت داورامون عالی هستن.. بماند که تو همین بازی هم داور دقیقه ۱۵ اینارو یازده نفره نگه داشت و بازیکنشونو اخراج نکرد
  • علی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    26 5
    یحیا میخواست بازیکن تعویضی نیاد تو زمین که بتونه وقت کشی کنه خدا هم روشه سیا کرد
    • محمد IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      17 2
      چون داور به نفع اونا كار نكرده شد داوري كه به سن بازنشستگي رسيده اگه به نفع اونا بود ميگفت اين داور جزو بهترينها و تازه اول نوجواني ايشان است در ضمن آقاي گل محمدي حتمأ بايد مربي هنرهاي وزمي هم بشه آخه رقص پا و پرش هاي خوبي انجام ميداد
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    20 4
    دربی قبلی توبرنامه فوتبال برتر گفتی ما وتیممون در مورد داوری صحبت نمکنیم اما این بازی تماما در حال صحبت وپرخاش وجوسازی علیه داوربودید. البته آگه با دست گل بزنی اصلا درمورد داور صحبت نمیکنی وداور را خوب میدانی کمی منصف باشی بسه . فوتبال واتفاقاتش گذراست.
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      1 0
      چون در اون بازی داور 2 پنالتی واضح روی قائدی و ژستد را نگرفت نه تنها از داوری حرفی نزدند بلکه خیلی هم ممنون و متشکر بودند !!
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    21 13
    8 سال با کمک وزیر ورز قبل قهرمان شدین حالا توهم قهرمانی همیشگی دارید. کمی ظرفیت داشته باشید.
    • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      1 1
      چه قدر این قهرمانی های پی درپی ما داره بعضی ها رو میسوزونه اخی برو پماد بزن که حالا حالا باید بسوزی میدونی بزرگترین نقطه ضعف تیم شما این هست که همه ی ضعف ها و نقایصتون رو گردن بقیه می اندازید حتما وزیر سابق باعث شده شما چندسال حتی رنگ فینال اسیا رو نبینید ... راستی هوا اون بالا چه طور سعی کنید از این موقعیت استفاده کنید چون به زودی مجبورید به جایی برید که در گذشته بودید . قهرمانی شخصیت میخواد که شما ندارید
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    26 7
    وای که چقدر این لنگی ها وقیح شدن! پنالتی دقیقه۵ رو نگرفتن!دقیقه۱۶ بازیکن لنگ باید اخراج میشد همه کارشناسان گفتن! دیگه داور باید چیکار میکرد
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      اخی ببخشید که توی این بازی براتون پنالتی نگرفتند دقیقا کدوم کارشناس گفت که بازیکن در دقیقه 16 باید اخراج میشد ؟ اهان فکر کنم اون کارشناس تو بودی . زیاد هم غصه نخور چون اخر بازی به لطف داور تونستید به یک تیم 10 نفره که بازیکن دیگه اش در زمین حضور نداشت گل بزنید وقیح شما هستید که 90 دقیقه حرفی برای گفتن نداشتید ولی هنوز ادعا دارید
  • رضا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    18 10
    با نظر آقای مطهری کاملا موافقم اگر داور نبود پرسپوليس 3 بر صفر بازنده می شد!!!
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      داداش یه نگاه بکن به نتیجه هایی که در هفته های قبل گرفتید بعد بیا جوک بگو تیم شما نتونسته به تیم های ضعیف 2 گل بزنه و همه نتیجه ها تون 1-0 بوده بعد چه جوری می خواستید به قهرمان پنج ساله لیگ ونایب قهرمان اسیا 3 گل بزنید ؟؟ ببخشید که توی این بازی بهتون پنالتی ندادند
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    17 8
    لنگ قبلا دورو داشت. الان خیلی پررو شده.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    19 10
    پنالتی دقایق اول بر روی یامگا را نگرفت ، شما چقدر پر رویید
  • علی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    21 14
    کسی که دردقیقه هشتاد گل به ان زیبای میخورد میگوید داور خوب نیست این دیگه در فوتبال ایران رایج شده امید است بازی ها جوانمردانه باشد استقلال اگر اول بازی خوب از موقعیت استفاده میکرد پیروز ی شیرینی نصیبش میشد واقعا استقلال لیاقت برد را داشت عالی بازی کرد
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      7 10
      یک بازیکن پرسپولیس در زمین نبود و پرسپولیس ۱۰ نفره بود.
  • سعید IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    21 22
    حرف مفت مردک حالا اگر استقلال رو برده بودید این وراجی ها رو نمی کردید علیه داور .
    • حسن بسکابادی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      8 8
      سلام.وعرض ادب شمابااین بدحرف زدنتون آبروی هرچی استقلالی روبردیدآخه این چه طرزجواب دادن!!!!!!واقعامتاسفم که بگم استقلالیم!!!!!
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      شنیده بودم که استقلالی ها بی ادب هستند ولی نه تا این حد... متاسفم بابت اینکه شعور نداری
  • محمد IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    16 10
    فقط شما زورتون به داور میرسه
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    12 6
    چطور اون دفعه پنالتی نگرفتن واسه استقلال کسی صداش در نیومد این به اون در
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    13 7
    بابا مسعود برس به فریاد لنگیون
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      فردا حتما از داروخانه یه پماد سوختگی بگیر واقعا چه قدر 5 سال قهرمانی برای شما سوزش داره . داداش نتیجه های ضعیفتون رو باوزیر و... توجیح نکنید چون امسال وزیر عوض شد ولی شما همچنان بدون کیفیت بازی می کنید واگر بهتون امتیاز نمی دادند و کمک نمی کردند الان نهایتا رده 10ام بودید
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    8 3
    لنگی جان بشین تو وان یخ
  • بیژن IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    12 17
    با سلام استقلال ده سال نه رنگ جام دیده نه تونسته پرسپولیس رو ببره اما اینبار با اون وزیر استقلالی سرپرست فدراسیون ماجدی که از استقلاله داور استقلالی بازهم نتونست پرسپولیس رو ببره این قهرمانی به تخم سگ هم نمی ارزه حالا اگر قهرمان بشید
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      6 11
      گل گفتی..
    • ناشناس IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 1
      دهنت رو آب بکش بعد نظر بده مثل اینکه یادتون رفته به کمک همین داورها و دولت روحانی چندسال قهرمان شدید
    • صالح JP ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      فصل ژیش نبود بردمیتون؟!!!!!!!! در این پنج سال اخیر خب بابا مسعود نزاشت جام بگیریم نه فقط ما که حتی نزاشت سپاهان و تیم های دیگر هم جام بگیرن. چرا باید دقیقا وقتی بابا مسعودتون رفت به این روز بفتین... خدارو شکر که همه چیز برای خودتونم اشکار شد.
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      شر گفتی
    • پرسپولیس قهرمان واقعی IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 1
      از همه تیمها امتیاز میگیرند میریزن تو کیسه!!!!! دیگه اینجوری بابای منهم تنها باهر تیمی بازی کنه قهرمانه!!!
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    16 7
    این پرسپولیسی ها واقعا نمیخان بفهمند که بابا مسعود دیگه نیست و باید زحمت بکشند؟
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      آخه تیمی که مربیش آبجی فرهاده و توی خانوم بازی شهره عام و خاصه با اون داداش گاگولش معلوم نیست پول از کجا میارند و بازیکن میخرند محلی از اعراب نداره....تفو به گور پدر هر چی استقلالی زبون نفهمه...
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      عزیزم این شما هستید که نمی فهمید که بازی های ضعیف تون فقط نتیجه کم کاری خودتون هست و ربطی به اسمون وزمین و وزیر و.... نداره والا امسال وزیر هم استقلالی هست ولی هنوز شما بدون کیفیت بازی می کنید
  • رضا IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    8 1
    واقعا این اظهار نظر های مربیان بعد از هر بازی راجع به داور های دیگه خسته کننده و تهوع اور شده
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    9 1
    دستم بود تقصیر استینم بود فایده نداره اقای گلمحمدی شما تاریخ مصرفت تموم شده چیزی تو چنته نداری
  • محمد IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    11 2
    مربی پر ادعا٬ معلوم شد هیچی بارت نیست و فقط با هوچیگری می خوای امتیاز جمع کنی
  • ناشناس IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    9 1
    آقای حمید مطهری یادتون رفته به لطف همین داورها چندبار قهرمان شدید؟ چندبار سرهمه تیم هارو با داور بردید؟ اینارو هم بگو
  • امیر مانی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    8 1
    آقای گل محمدی تبریک میگم جنجال به پا کردی که تیمت که با گل مساوی استقلال قافیه را باخت بود و احتمال شکستش بود با مساوی خارج شد
  • شهرام IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    8 1
    اقای مطهری تواصلا نمیدونی فوتبال چی هست کی تورو اورده توپرسپولیس ازداوری حرف می زنی بخدا من استقلالی نیستم بچه اموزش ببین بعد صحبت بکن
  • استقلال IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    6 1
    با حمید مطهری موافقرنیسم
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    1 7
    اون آجرلو چیتا معلوم نیست به کجا وصله که این همه پول آورده داده به خارجیا. پرسپولیس توی چهار پنج سال اخیر فقط بازیکن از دست داده.اگه قبلا بابا مسعود بود الانم بابا حمید اومده......
  • مهدی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    8 1
    داره بهانه درست میکنه که داوری ضعیف بوده بره خدا شکر کنه که نباخت لنگی بد اخلاق
  • مسعود IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    این همه داستان گفتی ولی نگفتی طلوع خورشید و سرمای هوا و نبود بابا مسعود هم موجب عدم پیروزی پرسپولیس بود!گل استقلال به اندازه کل بازیهای پرسپولیس ارزش داشت عامو
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 0
    ترابی میبایست شخصا ازغلامپور الدنگ بی خاصیت شکایت کند این غلامپور همیشه حاشیه ساز است حیف ما هواداران پرسپولیس که برای بهبودی پسرش دعا میکردیم
  • جعفر IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    آقای مطهری ظرفیت داشته باش هفت سال از همه طرف حمایت شدید از وزارت ورزش کثافت تا اون جهرمی بی شرف ، پنالتی واضح قائدی یادتون رفته پنالتی ژستد یادتون رفته،
  • کارمند ایران IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    بابایی رو صدا کن
  • اکبر IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    حرفشونو تو زمین میزنن...
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    کیسه سوزی داریم هنوز مونده. اینا عروس آسیان
  • DE ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    از اینکه لنگیان جلیز ولیز کنم خوشم میاد بسوزن ولی خجالت هم خوب چیزیه در بی اول که پنالتی برامون نگرفتند این بازی هم یک پنالتی تازه اعتراض هم میکنند سنگ پای قزوین پیش شما حریره
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    کم اراجیف بگو . توهر بازی ما یا پنالتیمون میسوزه و یا گلهامون افساید میشه وبعد میگی داوری بنفع ماست . پنج سال حمایت شدید و الان دیگه خبری نیست و باید سختی بکشید .
  • DE ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    گل ممده ماشالا .گل با دست ماشالا .گل با کمک داورماشالا .مساوی با کمک داور ماشالا
  • رضا IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    باید باشگاه وکادر تیم پرسپولیس به شدت برخورد قانونی نمایند بایدتمام بازیهای قبلی این تیم دوباره مورد رصد دوباره قرار دهند ونتایج انهاتغییر دهند تاتیم پرسپولیس قانونشکنی وخراب کردن بازی زیبای امروز برایش چه عواقبی دارد ۰یحیی گل محمدی بزدل ترین مربی تاریخ پرسپولیس است وبایدازصحنه فوتبال برای همیشه اخراج شود۰
  • رضا IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    امروز زیبا ترین بازی سال را اقای گل محمدی به جنجال کشیدند مقام سرمربیگری که الگوی اخلاقی برای سایر بازیکنان می باشد به چالش کشیدند بایدسایر کادر پرسپولیس به شدت برخورد شود و سایر نتایج این تیم دربازی های قبلی را بازبینی کادر داوری قراردهند ونتایج انراتغییر دهند وبه این تیم وحشی درس بزرگی بدهند تا دربی جنجال ودرگیری ایجاد ننمایند۰
  • امیر IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    مقلته ها
  • فرزاد IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    پرسپولیس توهفت آسمون حتی یه ستاره هم نداره .چرا؟چون لنگه
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      0 0
      کیسه توی کهکشان راه شیری 2تا سیاره داره دقت کن ستاره نداره سیاره داره
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    جناب مطهری یک سال و اندی با تیم برانکو و کالدرون ژست گرفتید الان به زمین سفت خوردید.این بازی به کنار پدیده،هوادار،نفت آبادان،آلومینیوم این امتیازات هم داوری ازتون گرفت؟!اصلا فرض کنید فردا ۱۲ امتیاز از استقلال کسر شد و شما با ۶ امتیاز اختلاف جلو افتادید مطمئنم که باز هم پتانسیل قهرمانی ندارید
  • رضا IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    تیمی که جنبه مساوی با تیم استقلال را ندارد باید نابود شود وسایر بازیکناش عمرشان را درباشگاه پرسپولیس تلف میکنند۰
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    با این داوری کاملا معلومه که قراره چه تیمی قهرمان بشه آنقدر مسخره بود که داشتیم بالا می آوردیم صحنه هایی که با هم مو نمی زدند برای استقلال خطا و برای پرسپولیس ادامه بازی بود هند پشت محوطه جریمه آنقدر واضح بودکه حتی تماشاگرها هم دیده بودند با این وضعیت استقلال قطعا قهرمانه حداقل رعایت ظاهر را بکنید
  • IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    خفه شو پرسپولیس ب لطف داور نباخت پنالتی استقلال گم شد
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    بله دوباره داور مقصر شد. شماها میلیاردی قرارداد ببندید و بعدش بی عرضگیتون رو بندازین گردن داور
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 1
    کلا این آقای گل محمدی چه ببره چه بیازه یه غری میزنه / زیاد جدی اش نگیرید امروز قهر می‌کنه و میگه خداحافظ فردا دوباره میارنش با سلام و صلوات تو تیم برای مربی گری ؛)) / اینها ببرن میگن ما خوب بودیم بردیم ببازن میگن زمین کج بود ، داورش خوب نبود، هوا خوب نبود، یا جادو کردن و بردن ، گل اش شانسی بود و هزار جور بهانه برای توجیه باختشون میارن / ما وقت کشی تو تیم های خارجی و عربی دیده بودیم اما وقت کشی از ترس گل خوردن تو تیم پرسپولیس اونهم تو دربی ندیده بودیم که دیدیم / بعد هم شاکی اند که چرا داور اجازه تعویض به پرسپولیس نداده که بیشتر بتونه وقت کشی کنه!؟ ؛)) /
  • سام IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    تا سیه روی شود هر که در او غش باشد،اینا باید از دقیقه 16 ده نغره می‌شدن که الان اینقدر وقیحانه به هوچی‌گری روی نیارن
  • جواد IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    اتفاا علاوه بر اینکه داور بر اساس نظر کارشناسان داوری مشکل تاثیر گذاری نداشت بلکه اگه یکم جرات به خرج میداد و به اعتراضهای بی مورد و تند اختار میداد شاید یکی دو بازیکن پرسپولیس تو زمین میموندند متاسفم برای تیم پرسپولیس بازی فنی استقلال کاملا مشهود بود و کار یه مربی خوب
  • حسین IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    این جنگ روانی ماله دوران پروین بود دیگه جواب نمیده تا اینجا خیلی امدید چون تیمتون دولتی بود
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    گمشو بابا لنگی کثیف، پنج سال با بابا مسعود خون همه لیگ برترو تو شیشه کردید، حالا بکشید...
  • امیر IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    آقای مطهری بعنوان یک طرفدار قرمز این مساوی باعث و بانیش چیدمان ترکیب دفاعی توسط شما و گل محمدی بود اگر یکم شجاعت داشتید الان ما پیروز دربی بودیم و این کارها همش فرار رو به جلو هست
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    بابا ول کنید این بچه بازیهارا بازیه دیگه بازی اشکنگ داره سرشکستنگ داره
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    فرا فکنی و خزعبل بجای بازی ، حدیث همیشگی گروه خود شیفته و پر توقع اما بی مصرف.
  • حبیب IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    چون بازیکن پرسپولیس را بخاطر حرکت غیر ورشی اخراج نکرد پنالتی دروازبان را نگرفت چون تکل دو پا روی بازیکن استقلال در نیم فصل پنالتی نگرفتند چون پرسپولیس باید با دست به تیم ها گل بزند غیر از اینها باشد داوری به نفع تیم مقابل است
  • مافیای لنگ IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 0
    پروترین موجودات جهان لنگی ها هستن خوب احمق اگه داوری ها درست بود باید دو پنالتی و یک اخراج میدادین و بازی رفت بماند بد عادت شدین
  • محسن رجبی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    خفه شو خودتون چند تا جام با کمک داور بردید ؟ آب رو بریز اونجا که می سوزه ...
  • علی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    ای یتیمی درد بی درمان یتیمی شما دیگه بابا ندارید آخی آخی خوشا اون روزایی که ما بابا داشتیم بانامردی میبردیم کجایی بابا مسعود کجایی بابا مسعود
  • علی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    فشار باعث این چرندیات شده که اینها خودشان هم نمی فهمند چی بگویند
  • لنگی حقیر IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 0
    لوران بلان کجایی که تیم فراتر از اسیا را ببینی خخخخخخخ جام اسنپی میخواین اما بابا مسعودت مرد خخخخخ
  • غلامی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    سرمربای پرسپولیس هروقت مساوی و یا میبازه همین اداها را درمیاره
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    تیم هایی که جیره خوار بیت المال هستند ارزش طرفداری داره؟ هر چی با کلاسه طرفداره استقلاله....
  • عابد IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    در کل استقلال بهتر بازی کرد پس دیگه حرف ناحساب نزنید.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    باز دم داور گرم یه بهانه جور کرد برای ی گل‌محمدی که گل خوردن تیمش رو توجیه کنه حالا باز خوبه مساوی کردن و اینهمه ادا و سر و صدا و خلق تنگی و بداخلاقی از ی گل محمدی دیدیم ، اگه باخته بودین میخواستین چکار کنید !!؟؟؟ / اینقدر اگر اگر نکنید اگر رو کاشتند سبز نشد اگر داور چه نمی‌کرد اگر ........ / گل نزنی گل میخوری بقیه حرفها دیگه بیهوده و بهانه است / مهم اینه که بازی قشنگی بود ولو اینکه نتیجه اش مساوی شد
  • شریف زاده IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    آقای مطهری در تعویض ها قانونی است که باید رعایت شود و اجازه ورود بازیکن جایگزین بر عهده داور است.این داور تشخیص می دهد که تعویض انجام شود یا خیر . حال که بازیکن شما تمارض به آسیب دیدگی کرده و به بیرون هدایت شده تقصیر داور نیست . بلکه بازیکن شما با این ترفند قصد وقت کشی داشت که داور دست او را خوانده بودو بازی را به جریان انداخت. تازه داور به بازیکن شما ترحم کرد که ااخراج نکرد وگر نه باید از دقیقه 15 ده نفره بازی می کردید. اگر استقلال در نبود بازیکن وقت کش شما گل زده تازه به حق قانونی خود بعد از گذشت 65 دقیقه غیر قانونی بازی کردن شماره 70 به حق خود رسیده است. اگر داور به تیم شما رحم نمی کرد. باید از دقیقه 15 ده نفره می شدید. دیگر زبان شما هم برای یک چیز قانونی که شما عمدا به فراموشی سپرده ایدراحت باز نمی شد.
  • behzad IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    این بنده خدامیخوادبازی بدشون روبه حساب داورتموم کنه. داورکه به نفع سماسوت زد. پنالتی روی یامگاکه نگرفت فرشادفرجی وتمیروف هم بایداخراج میشدن وتوهم بروبزچرانی دیگه گذست اونموقع که باجوسازی وکمک داورمفت قهرمانی میگرفتین. خجالت بکش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس