الحشد الشعبی عملیات تامین امنیت زائران شعبانیه را در کربلا آغاز کرد

فرماندهی عملیات «فرات میانه» در الحشد الشعبی اعلام کرد امروز (پنجشنبه)، طرح امنیتی استان کربلا را برای تامین امنیت زیارت نیمه شعبان در آستانه میلاد حضرت ولی عصر (عج) آغاز کرده است.

به گزارش مشرق، بیاینه فرماندهی عملیات الحشد الشعبی حاکی است که این عملیات با انتشار نیروهای الحشد الشعبی در ۴ محور آغاز شده و تا پایان زیارت نیمه شعبان و بازگشت آخرین نفر از زائران کربلای معلا ادامه خواهد یافت.

محور های عملیاتی یاد شده در بیانیه مدیریت اطلاع رسانی حشدالشعبی شامل؛ ۱- محور شمالی در مسیر کربلای معلا- بغداد-شمال بابل؛ ۲- محور شرقی در مسیر کربلای معلا- بابل؛ ۳- محور جنوبی در مسیر نجف اشرف- الحیدریه- کربلای معلا و ۴- محور غربی شامل خط راهبردی از پاسگاه استقراری حد فاصل کربلای معلا تا نجف اشرف است.  

طرح امنیتی حشدالشعبی برای نیمه شعبان با همکاری و هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک عراق تا بازگشت آخرین زائر و اتمام زیارت ادامه خواهد یافت.

دستگاه های امنیتی عراق از جمله حشدالشعبی هر سال و در آستانه زیارت میلیونی شعبانیه برای تامین مسیرهای زیارتی به سوی کربلا و مقابله با تهدیدهای احتمالی به حالت آماده باش در می آیند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس