نیروهای اوکراینی ساختمان تئاتر ماریوپل را منفجر کردند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای اوکراینی عملیات تحریک آمیز و خونینی را انجام داده و ساختمان تئاتر ماریوپل را منفجر کردند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای اوکراینی ساختمان تئاتر ماریوپل را منفجر کردند جایی که ممکن بود ساکنین غیر مسلح حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا شروط خود برای رفع تحریم ها علیه روسیه را اعلام کرد

زلنسکی: مذاکرات با روسیه دشوار پیش می‌شود

در این بیانیه آمده است: بر اساس اطلاعات تأیید شده، نیروهای اوکراینی عملیات خونین جدیدی ترتیب داده و ساختمان تئاتر ماریوپل را منفجر کردند.

طبق این بیانیه، با در نظر گرفتن خطر بالقوه برای جان غیرنظامیان و تحریکاتی که نیروهای اوکراینی در ۹ مارس با بیمارستان شماره ۳ در ماریوپل انجام دادند، ساختمان تئاتر در مرکز شهر به عنوان هدف تخریب در نظر گرفته شد.

در همین حال، سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه حملات صورت گرفته به سیستم بهداشتی اوکراین را بی سابقه خواند و اعلام کرد که هرگز حملاتی در این سطح به زیرساخت‌ها و سرویس‌های بهداشتی یک کشور صورت نگرفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 2
    پرورش گاوهای شیرده بولوند چشم آبی توسط آمریکا ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسیمهار زده و به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این باربولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. 1- فرار سرمایه 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا از نتایج بدیهی این آتش افروزی است. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآورید: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. گاوچران ـــ متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی ـــ
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    4 1
    چون خیالشان راحت است که در هر حال روسیه متهم می شود. در کشتار وحشیانه کاتین، نیروهای شوروی با خیال راحت 27 هزار لهستانی اسیر را قتل عام کردند و بعد هم انداختند گردن نازیهای آلمان. 50 سال بعد و در زمان سقوط شوروی لو رفت که آلمانیها کاملا در آن ماجرا بی تقصیر بودند.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 2
    پرورش گاوهای شیرده بولوند چشم آبی توسط آمریکا ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسیمهار زده و به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این باربولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. 1- فرار سرمایه 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا از نتایج بدیهی این آتش افروزی است. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآورید: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. گاوچران: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
  • فرید IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    زحمت کشیدن! درسته روس ها اومدن پیک نیک ولی نه اینقدر که برن بشینن تاتر ببینن
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    روسیه باید رودخانه تریور را دور زده و شهر ژیتومیر در غرب کیف و بوریس پیل در شرق کیف و واسیلکیو در جنوب کیف را تصرف و اینچنین کیف را محاصره نمایند تا راه برای محاصره کامل و سقوط شهر کیف فراهم شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس