کد خبر 1352714
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
زندان زنان دوبلین در آمریکا؛ زندانی با محیطی مسموم

زندان زنان دوبلین در آمریکا «باشگاه تجاوز جنسی» لقب گرفته است.

به گزارش مشرق، سه تن از مقامات کنگره آمریکا اخیرا از زندان فدرال دوبلین، در ایالت کالیفرنیا، بازدید کردند که درگیر یک رسوایی ملی شده است.

طی این رسوایی چهار افسر اصلاح و تربیت زندان به ارتکاب جنایات جنسی متهم شدند و یکی از زنان زندانی سابق اکنون می گوید که یکی از نگهبانان با دسترسی به پرونده‌های محرمانه او، این زندانی را برای تن دادن به خواسته هایش تحت فشار قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

محرومیت آسانژ از فرجام‌خواهی در پرونده استرداد به آمریکا

به گزارش «کی‌تی‌وی‌یو»، اریک سوالول، جکی اسپیر و کارن باس، اعضای کنگره آمریکا، که همگی دموکرات‌های کالیفرنیا هستند از این زندان زنان فدرال، واقع در مجاورت زندان سانتا ریتا، در حدود ۴۰ مایلی شرق سانفرانسیسکو، بازدید کردند.

سوالول، می گوید که در این بازدید کوتاه، آن‌ها توانستند با برخی از کارکنان مصاحبه و با برخی از زنان در داخل زندان صحبت کنند.

بیشتر بخوانید:

تراژدی زندان‌های خصوصی در آمریکا

اسپیر نیز به خبرنگاران گفت «این زندان یک محیط با فرهنگ سمی است؛ شما در این نهاد با فساد فرهنگی روبرو می‌شوید که باید به آن رسیدگی شود.»

وی همچنین به انتقام‌هایی که افراد زندانی و کارکنان به دلیل صحبت در مورد سوء استفاده‌ها با آن مواجه بودند، پرداخت.

این نماینده کنگره می گوید که در روز بازدید، به‌طور شگفت‌انگیزی، دوربین‌هایی در نقاط کور نصب شده بودند و بسیاری از این تجاوزات جنسی در آنجا رخ داده‌اند.

وی افزود که پس از صحبت با زنان زندانی، آن‌ها به او گفتند که زندان دوبلین بدترین زندان از میان تمام هفت زندان زنان در آمریکاست.

در همین حال جان کاستلنیک، معاون اتحادیه کارکنان اصلاح و تربیت منطقه غرب آمریکا، می گوید که رفتار نادرست در زندان زنان دوبلین سال‌ها ادامه داشته است.

اظهارات این نمایندگان کنگره پس از آن بیان شد که تحقیقات آسوشیتدپرس نشان داد که زندان زنان دوبلین «باشگاه تجاوز جنسی» لقب گرفته است و شکایت های زنان و کارمندان افشاگر نه تنها بر سر زبان‌ها افتاده، بلکه این افراد نیز مورد تلافی و انتقام جویی قرار گرفته اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • صابر IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    54 76
    این حرف ها ما را به یاد زندانی های دهه 60 می اندازد که چه جنایاتی با دختران باکره و کم سن و سال می کردند تا او را محکوم به اعدام می کردند توضیح ان چندش اور است .گور پدر امریکا .حد اقل انجا کسانی هستند که افشا گری می کنند . اینجا چه ؟
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      50 13
      اینارو از کجا شنیدی؟ مریم رجوی بهت گفته ؟ اگه حرف مفته پس مارو هم یاد منافقین و ضد انقلاب میندازه که زنها و دختراشونو هدیه میدادن به یانکی ها تا در مراکز فساد اونها کار کنن، مدرک رو کن تا ماهم مدرک بیاریم !!!!
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      37 4
      الحمدلله همه رسانه های جهان درباره اتفاقات افتاده و نیفتاده در ایران گزارش می دهند.این خیالبافی ها و داستان سرایی های شما هم رو احتمالا فقط مادربزرگ من نشنیده.اونم بنده خدا الزایمر داره و از سمعک ستفاده میکنه
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      37 4
      دروغ که حناق نیست
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      27 3
      از چه ادبیات عجیبی برای کامنت گذاشتن استفاده کردین انگار تسلط کافی به زبان فارسی ندارین، به هر حال شایعه سازی راحت ترین کار دنیاست، نظر شما هم پر از تناقضه وقتی افشاگری نمیشه پس هیچکس خبردار نمیشه که درباره ش نظر بده. از کجا میدونین شاید در نقاط دیگر دنیا اتفاقاتی میفته که حتی روحتون هم ازش خبر نداره
    • امید IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      15 6
      این مهملات را از کجاست دراوردی؟؟ از البانی؟؟ از طرفی پته غرب عزیزت رو از نیفته مدعی بهشت برین غربی اگر است رسوایی غرب بیفته ادعای افشاگری داری ماله کشی گذشته زیاد کف پا و..... غرب رو لیس نزن زخم میشه
    • پری مجرد منگل دیوانه IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      2 3
      من زندان بودم خوبه
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      10 0
      مامان رجوی اینا رو بهت گفته؟ دهه 60 باید همه شما حروم لقمه ها رو اعدام میکردن، خمینی اشتباه کرد که فقط برخی از شما حروم زاده ها رو اعدام کرد، یه عده بیناموس که 17 هزار ایرانی رو سلاخی کردن
    • وکیل پایه یک IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      0 0
      الان هم می کنند
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      0 0
      خدا شفا بده همه رو.فکر کردن که اینجا هم امریکاست که هر کی هر غلطی خواست بکنه کسی هم نفهمه.پشه هم تو ایران پر بزنه همه می فهمن.
    • SE ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      2 0
      یک اروپایی یا آمریکایی مسیحی این قصه را سر هم کرد چون فکر می کرد مثل مسیحیت در اسلام هم باکره بودن قداست دارد و کشتن زن باکره ممنوع است! حال آنکه در اسلام باکره ماندن و ازدواج نکردن هیچ قداستی ندارد و مذموم هم هست و برای کشتن زن باکره ای که حکمش اعدام است هیچ نیازی به ازاله بکارت نیست. همین نکته لو می دهد که سازنده این داستان یک مسیجی و احتمالا کاتولیک بوده است.
    • عباس IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      1 0
      شما هم اونجا بودی به شما تجاوز شده برو شکایت کن وکیل شما بشم
  • ساسان IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    37 16
    انتظاری جز این از غرب ومخصوصا آمریکا داشتن عین حماقته .
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    6 2
    دوربین های دنیا روی ایران زون شده تا کوچکتیرین حرکت را با میکروسکوپ ببینن و گزارش کنن. تازه با کلی شایعه و دروغ که قاطیش میکنن تا بلکه چهارتا قطعنامه بیشتر صادر کنن. راستی از 81 اعدامی آل سعود چه خبر!؟
  • صابر IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    3 9
    البته دوستان جوان از اوایل انقلاب و روزنامه ها .و فجایعی که روی داده خبر ندارند و حق دارند بخاطر باور های جناحی خود ناراحت شوند .اولا گور پدر امریکا .غرب .غربگرا یا غربگدا و منافقین یا مجاهدین که دست کمی از این حاکمان ما ندارندو خود دیکتاتور متغصب اند ..کنا ب خلخالی .سید حسین موسوی تبریز ی جلادخونخوار زندان تبریز که حالا اصلاح طلب شده .لاجوردی و جنایاتش .و ملاحسنی فرزند کش . و شرح حالا زندانیان در بند دهه 60 و بعد از لابلای روزنامه های خود بخوان . ما مثلا مسلملنیم .با این همه جنایت و دروغ .در زیرسایه و دین واعتقاد نه حاکمیت سیاسی .
    • SE ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      4 0
      بله شما می توانید همه آن داستانها را سر هم کنید و به نسلی که قهرمانان بزرگی مثل خلخالی و لاجوردی را ندیده، از آن فرشته های ناجی ملت، دیو نشان دهید اما یادتان باشد وقت قصه سر هم کردن، قصه را به طور منطقی سر هم کنید. مثلا بدانید در اسلام باکره بودن یک ارزش نیست و زن باکره هم اگر لازم شود اعدام می شود. آن نسحه مسیحیت کاتولیک است که می گفت چون مریم باکره مقدس بود باکره ماندن قداست دارد و زن باکره را نمی شود اغدام کرد.
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      1 0
      صابر جان واقعا معلومه فارسی بلد نیستی.اصلا معلوم نیست چی نوشتی.
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      0 0
      باورهای جناحی؟داداش کی به خاطر توهین به جناحش ناراحت شد. ما اینقدر که دروغ از شما شنیدیم خسته شدیم.ما اصلا تو جناح خاصی نیستیم.ما نه اصلاحطلبیم نه اصولگرا.ما صرفا انقلابی و مسلمان هستیم.
  • SE ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    3 0
    نفوذیهای رحوی در مشرق نیوز ظاهرا مانع درج پاسخ به نظرات رفقایشان هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس