کد خبر 1352665
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱
گروسی: گفتگو‌های سازنده‌ای با ایران داشتیم

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد طرف‌های حاضر در مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین در آستانه رسیدن به توافق قرار دارند.

به گزارش مشرق، «رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که طرف‌های حاضر در مذاکرات رفع تحریم‌ها وین در آستانه رسیدن به توافق قرار دارند.

گروسی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فرانس‌۲۴ این ادعا را مطرح کرد. خبرنگار این رسانه از گروسی پرسید آیا با توجه به اینکه «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه گفته که از آمریکا ضمانت کتبی دریافت کرده طرف‌ها در آستانه توافق در مذاکرات وین قرار دارند. گروسی به این سوال پاسخ مثبت داد.

مدیر کل آژانس اتمی گفت: «بله، فکر می‌کنم در آستانه توافق هستیم. مشکلاتی که طی روزهای قبل پیش آمدند، البته مشکلات واقعی بودند.»

رافائل گروسی مدعی شد: «مشکلات ناشی از تحریم‌های جدید علیه روسیه باعث ایجاد وقفه در گفت‌وگوها شد. بنابراین، من خیلی خوشحالم که سرگئی لاوروف گفته که از آمریکا ضمانت دریافت کرده. امیدوارم به زودی به توافق دست پیدا کنیم.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 3
    گروسی هم بعنوان نماینده صهیونیست هاست ؟ که گفته در استانه توافق هستیم ؟ آژانس نگو بگو نماینده سازندگان بمب اتم بر علیه کشورهای مستقلی که میخواهند از انرژی هسته ای استفاده صلح امیز داسته باشند
  • FR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    7 1
    خدا کنه
  • مجتبی IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 3
    ربطش یه این جاسوس صهیونیست چیه
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    6 1
    پسرخاله آقای همساده هم می داند که متن توافق چیست و قرار است بر سر چه چیزی توافق شود به جز مردم ایران. این هم از شفافیت دولت سیزدهم!
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 2
    خدا رو شکر که برجام زنده شد. رئیسی متشکریم.
  • صیاد IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    4 0
    اگه یه وقتی واقعا توافقی بشه و پولی وارد کشو شه با توجه به شرایط آب و هوایی و تغییرات اقلیمی بهترین و مهمترین کار دولت باید خرید تجهزات آب شیرین کن برای روانه کردن آب دریا به تمام نقاط کشور باشد با انجام این کار #-نیاز کشور به تولید محصولات کشاورزی رفع گردیده و وابستگی به واردات مرتفع می گردد #-برای عده کثیری از مردم اشتغال ایجاد خواهد کرد #- از ایجاد اختلافات و مشکلات آتی که به خاطر کم ابی بین مردم پیش خواهد آمد و معضل بزرگ آینده کشور خواهد بود جلوگیری خواهد شد لطفاً انتشار دهید تا مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.سپاس🙏
  • ali IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 3
    ای کاش چین هم ضمانت بگیره این به نفع ما هست . چون با وجودی که روسیه ضمانت گرفته و چین هم که بگیره کار تحریمها یکسره میشه
  • DE ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    3 0
    گروسی: در آستانه توافق با ایران در مذاکرات وین هستیم. و با کوتاه آمدن ما غربی ها 99 درصد مشکلات حال و فقط 1% مشکل باقی مونده که تقصیر اون پوتین کمونیست و طرفداران توده ای هست که حاضر نیستند 1 در صد کوتاه بیان . اگه توافق نمیشه تقصیر پوتین وایرانه. اون یه درصد هم مسائل پیش پا افتاده بی اهمیت هستند نظیر لغو 2500 تحریم . تضمین برقرار نکردن تحریمها وقتی امریکا به برجام بازگشت . سیاسی نکردن تحریمها تحمیل نکردن برجامهای موشکی و دمکراتی به سبک غربی در ایران ..حمابت نکردن ضد انقلاب و جاسوسان و قاتلان این مرزو بوم ....و یک مشت خرده ریز بی اهیمت تر از این چندتا .دنیا بدونه ما 99 درصد کوتاه اومدیم.! توو چی کوتاه اومدید؟؟؟؟؟؟ خب حـــــــــــــــــــالا
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    2 0
    پسرخاله آقای همساده هم می داند که متن توافق چیست و قرار است بر سر چه چیزی توافق شود به جز مردم ایران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس