سرمربی سابق تیم ملی ایران؛ ۲بازیکن پرسپولیس هر لحظه می‎توانند ورق بازی را برگردانند/ استقلال شکیل تر بازی می کند

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دربی تهران هیچ ربطی به جایگاه تیم ها در پایین یا بالای جدول ندارد و مهم ترین نکته در نتیجه گیری تیم ها میزان میل و علاقه بیشتر بازیکنان به برنده شدن است.

به گزارش مشرق، حشمت الله مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در گفتگو با خبر ورزشی، درباره تقابل تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۸ و اینکه شانس کدام تیم برای برنده شدن بیشتر است اظهاراتی را مطرح کرد.

شرایط این دربی با توجه به اختلاف ۶ امتیازی استقلال نسبت به پرسپولیس در رده دوم را چطور پیش بینی می کنید؟

به طور کلی بین همه رقابت های فوتبال در ایران دربی شرایط خاصی دارد که هیچ وقت ربطی به تیم صدر یا ته جدولی نداشته و این به خاطر آن است که مسابقه تیم های تهرانی همیشه حساسیت بالایی داردد. هر دو تیم می آیند و تلاش می کنند تا برنده شوند.

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

به هر حال فاصله ۶ امتیازی بین استقلال و پرسپولیس باعث می‌شود تیم فرهاد مجیدی با اطمینان خاطر بیشتری وارد میدان شود. این باعث می شود آنها با اعتماد به نفس و میل و رغبت بیشتری برای حفظ جایگاهشان در زمین حاضر شوند.

پرسپولیس را چطور می بینید؟

پرسپولیس هم همیشه یک تیم مدعی بوده و در این سال‌ها هم قهرمان لیگ فوتبال ایران لقب داشته. قطعاً می دانند که گرفتن ۳ امتیاز از استقلال و اضافه کردن آن به حساب خودشان در واقع ۶ امتیاز برای شان دربر دارد و به همین خاطر آنها هم انگیزه های بالایی دارند. چون می دانند اگر بخواهند قهرمان شوند باید دربی را ببرند. بنابراین فارغ از نتایج دیگر مسابقات می آیند تا استقلال را شکست بدهند.

به نظر شما تیم مجیدی به چه علت در صدر جدول قرار گرفته؟

تیم فرهاد شکیل تر فوتبال بازی می کند. هر زمان تمایل به حمله داشته باشد فاز حمله می گیرد و هر زمان که بخواهد نتیجه را نگه دارد خوب دفاع می کند. این مدافع برزیلی هم که از لیگ عربستان آمده توانسته کمبود مدافعانی که از این تیم جدا شدند را تا حد زیادی جبران کند.

سرمربی سابق تیم ملی ایران؛ ۲بازیکن پرسپولیس هر لحظه می‎توانند ورق بازی را برگردانند/ استقلال شکیل تر بازی می کند

مهره های موثر پرسپولیس را چه بازیکنانی می دانید؟

پرسپولیس در همه خطوط بازیکنان خوبی دارد ولی ترابی و امیری هر لحظه می‌توانند ورق بازی را برگردانند. این دو بازیکن در جمع ستاره های پرسپولیس می تواند در دربی تعیین کننده و تاثیرگذار باشند.

می دانید بازی با تماشاگر برگزار می‌شود؟

ای کاش سایر مسابقات هم با تماشاگر برگزار می شد. فقط آرزو می کنم فوتبال در شرایطی با حضور تماشاگران برگزار شود که اتفاقات روی سکو به چمن داخل زمین منتقل نشود و دو تیم بتوانند یک بازی زیبا را به نمایش بگذارند.

چطور؟

به هر حال بازیکنان این دو تیم همه برای مملکت خودمان هستند و قطعاً همه آنها برای یکدیگر احترام قائل اند. فقط در آن شرایط ۹۰ دقیقه ممکن است کمی هیجانی شوند. ولی قطعاً با ارائه یک فوتبال مردم‌پسند خاطره خوبی در این بازی از خودشان برجای خواهند گذاشت.

نتیجه بازی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

طبعا یک طرف می برد و طرف دیگر می بازد یا مساوی می‌شود. این مسابقه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. همه مسائل این بازی برمی‌گردد به آنچه درون زمین اتفاق می‌افتد. امیدوارم فوتبال زیبایی را شاهد باشیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اکبر مغروق IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 9
    همین یکی رو کم داشتیم که مشرق پرسپولیسی بشه که شد
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    5 7
    مشرق پرسپوليسي. فقط اخبار جهت دار منتشر مي كني در استانه دربي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس