ملکیان: استقلال با این انسجام تیمی شانس اول قهرمانی است/ مسائل فنی، تنها فاکتور برد در دربی نیست

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که آبی‌پوشان تهرانی جدی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هستند.

به گزارش مشرق، فرد ملکیان در خصوص پیروزی آبی‌پوشان برابر صنعت نفت و ثبت رکورد ۲۲ بازی بدون شکست گفت: استقلال در سال‌های گذشته هیچ وقت با چنین شرایط خوبی مواجه نبوده و قطعاً این نتایج باعث خوشحالی ما و هواداران است. امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد تا استقلال بعد از چند سال قهرمان لیگ شود.

بیشتر بخوانید:

فاکتور مهم یحیی برای انتخاب بازیکنان دربی

وی با اشاره به شرایط فنی استقلال عنوان کرد: نکته مهم، انسجام تیمی این تیم در دفاع و حمله است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در خط دفاعی شرایط خوبی داشته باشد که استقلال این فاکتور را دارد. کادر فنی این تیم به خوبی حریفان را آنالیز می‌کند و ۲۲ هفته نباختن به هیچ عنوان نمی‌تواند اتفاقی باشد. استقلال در دفاع و حمله می‌داند که دنبال چه چیزی است و عملکرد استقلال از لحاظ نتیجه‌گیری و تاکتیک تیمی کاملاً قابل دفاع است.

ملکیان در خصوص دربی روز پنجشنبه و اینکه آیا استقلال می‌تواند از این بازی ۳ امتیاز را بگیرد، اظهار داشت: در دربی مسائل فنی نمی‌تواند تنها فاکتور برای برنده شدن باشد. تیمی که بازیکنانش تمرکز بیشتری داشته و از لحاظ روحی هم در شرایط ایده‌آلی باشند، شانس خوبی برای برد خواهد داشت. استقلال در بهترین شرایط است و شانس خوبی برای برد دارد ولی پرسپولیس هم هم تیم خوبی است و استقلال باید برابر این حریف پرقدرت، با تمرکز و باهوش بازی کند. هدف استقلال حفظ همین اختلاف امتیاز یا بیشتر کردن آن است و امیدوارم به هدفش برسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس