النجباء: باید آمریکایی‌ها را از عراق اخراج کرد - کراپ‌شده

سخنگوی جنبش النجباء با بیان اینکه حضور صهیونیستی در اربیل، علنی و واضح است، تأکید کرد که این جنبش درباره این حضور، ادله متقنی دارد.

به گزارش مشرق، نصر الشمری سخنگوی جنبش النجباء عراق تأکید کرد که برخی از دولتهای عربی، ساخته آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

بیشتر بخوانید:

چند طرح ضد ایرانی با امضای بایدن به قانون تبدیل شد

شبکه خبری النجباء به نقل از الشمری گزارش داد، توصیف جمهوری اسلامی از شرق مقدس به خاطر مواضع مهم این کشور در قبال عراق است.

وی با بیان اینکه «حضور صهیونیستی در اربیل، علنی و واضح است»، خاطر نشان کرد: «جنبش النجباء ادله واقعی درباره حضور اسرائیل در اربیل دارد. بیشتر کمیته‌های تحقیقاتی دولتی [درباره حملات به اربیل] به هیچ نتیجه واقعی دست نیافته است».

این مسئول النجباء با تأکید بر اینکه شهروندان کُرد مخالف هر گونه حضور رژیم صهیونیستی در اربیل هستند، تصریح کرد: «پاسخ ایران به جنایات صهیونیستها، عادی است».

الشمری با بیان این مطلب افزود: «شعار مقاومت این است که جنگ علیه اسرائیل، فقط با نابودی این رژیم، پایان خواهد رسید. دولت کنونی نمی‌تواند مانع از آن شود که کردستان میزبان مواضع صهیونیستها باشد».

وی با اشاره به اینکه نفوذ قدرت حاکم در کردستان مبنی بر تضعیف حکومت عراق است، تأکید کرد: «مقاومت نسبت به حمله ایران به مواضع صهیونیستها در عراق، افتخار می‌کند و آن را تبریک می‌گوید».

این مسئول النجباء با تأکید بر اینکه دولت عراق باید صهیونیستها را از عراق اخراج کند، تصریح کرد، نفت عراق از طریق منطقه کردستان به رژیم صهیونیستی فروخته می‌شود.

منابع رسانه‌ای عراق، بامداد روز یکشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در اربیل خبر دادند و تأکید کردند که «دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل در اربیل در شمال عراق با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار گرفتند».

وزارت داخله منطقه کردستان نیز اعلام کرد که ۱۲ موشک که ساختمان جدید کنسولگری آمریکا در اربیل را هدف قرار داد، از بیرون مرزها و شرق عراق شلیک شد و به مناطق غیرنظامی نزدیک به دفتر شبکه «کردستان ۲۴» و اطراف آن اصابت کرد. 

ظهر روز یکشنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز با انتشار اطلاعیه‌ای، با اشاره به هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها توسط موشک‌های نقطه‌زن تاکید کرد: «تکرار هرگونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد».

روز گذشته برخی منابع غیررسمی از کشته شدن چند افسر ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات موشکی علیه مقرهای موساد در اربیل خبر دادند و حتی برخی منابع اسامی آن‌ها را منتشر کردند. پس از انتشار این خبرها بود که استاندار اربیل وجود مقرهای موساد در این استان را تکذیب کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • طاهر IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 15
    النجباء معادل منافقین ایرانند که از حمله عراق به ایران خوشحال بودند و افتاخار میب کردند
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      8 3
      طاهر بیا پایین سرمون درد گرفت...
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      5 0
      بله. وقتی وطن جای حق را بگیرد و دفاع کورکورانه از وطن بشود ارزش، البته امثال ابومهدی المهندس هم خائن هستند. اما در اسلام وطنی که اسلامی نباشد و تحت سلطه کفر باشد ارزشی ندارد و باید از آن به سرزمین حکومت اسلامی هجرت کرد.
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      4 0
      نظر پایه‌ایست که برای فریب مردم مؤمن عراق صادر شده است. وطن‌فروش، در واقع به کسی میگن که منافع و تمامیت ارضی وزن خود را بفروشد. صهیونیستای غاصب برای ملت موحد عراق چه نفعی دارند که حمله به آن‌ها، ممافع و تمامیت عراق را به خطر بیندازد؟! حزب الله عراق، از حق دفاع کرده‌اند. دفاع از حق مرز نمی‌شناسد. این، دستور خدا و سیره اولیاء خداست. اگر رژیم سفاک شاهنشاهی در ایران هم مورد حمله حزب الله قرار می‌گرفت، ما خوشحال می‌شدیم. مؤمنین عراق هم از سیلی ایران به صهیونیست‌ها که مثل ویروس، در پیکر رنجیده عراق اشغال شده جاخوش کرده‌اند، خوشحال است. امثال تو هم مثل قبلی‌ها قرقره‌ای می‌کنید و به گور می‌روید و جمهوری اسلامی و امت اسلامی با قدرت به پیش می‌روند.
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      4 0
      نظر بی‌پایه‌ایست که برای فریب مردم مؤمن عراق صادر شده است. وطن‌فروش، به کسی گفته می‌شود که منافع و تمامیت ارضی وطن خود را بفروشد. صهیونیستای غاصب برای ملت موحد عراق چه نفعی دارند که حمله به آن‌ها، منافع و تمامیت عراق را به خطر بیندازد؟! والضالین چه نفعی برای آدم دارند؟! بحزب الله عراق، از حق دفاع کرده‌ است. دفاع از حق مرز نمی‌شناسد. این، دستور خدا و سیره اولیاء خداست. اگر رژیم سفاک شاهنشاهی در ایران هم مورد حمله حزب الله قرار می‌گرفت، ما خوشحال می‌شدیم. کما این که خودمان زودتر تو دهانش زدیم. مؤمنین عراق هم از سیلی ایران به صهیونیست‌ها که مثل ویروس، در پیکر رنجور عراق اشغال شده جاخوش کرده‌اند، خوشحال است. امثال تو هم مثل قبلی‌ها قرقره‌ای می‌کنید و ناکام به گور می‌روید و جمهوری اسلامی و امت اسلامی با قدرت به پیش می‌روند.
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 0
      خاک برسرت طاهر
  • یدالله IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    3 12
    دقیقا وطن فروشای عراقی هستند.
    • تروریست... IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      7 3
      وطن فروش تویی
    • سیف IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      6 3
      برای درمان سوختگیت برو درمانگاه!
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      4 0
      مصداق منافق و تفرقه‌افکنی دقیقا. دفاع از حق وطن‌فروشی نیست. ایمان به قرآن، کلام الهیست.
  • سید IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 7
    وطن فروش های ایرانی نظرشان این است
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      4 0
      در تمامی دنیا وطن فروشا از دم نوکر اسرائیل هستند. پیدا کنید وطن فروشایی که اجازه ساخت پایگاه رو به موساد دادند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس