کد خبر 1351970
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
بررسی وضعیت بحرانی در پاریس؛ سیمئونه گزینه هدایت سن ژرمن شد

نشریه فرانسوی از علاقه پاریسی‌ها به دیگو سیمئونه برای هدایت سن ژرمن خبر داد.

به گزارش مشرق، پس از شکست و حذف تحقیرآمیز پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا، اخبار در خصوص آینده این تیم بسیار داغ‌تر شد و برخی نشریات از حضور احتمالی زیدان به این تیم خبر دادند.

چیزی که بی‌شک به وقوع می‌پیوندد، اخراج مائوریسیو پوچتینو از هدایت باشگاه پاری سن ژرمن خواهد بود. این سرمربی که گزینه احتمالی هدایت منچستریونایتد است، رابطه‌اش با سران قطری این باشگاه تیره و تار شده و به احتمال فراوان آخر فصل از جمع تیم خداحافظی کرد.

برخی حتی مدعی هستند که ناصر الخلیفی حتی اجازه بردن جام در این تیم را به او نخواهد داد و با یک شکست دیگر، پوچ از هدایت باشگاه اخراج خواهد شد تا فردی دیگر هدایت تیم را تا پایان فصل برعهده گیرد.

ال چولو، یکی از گزینه‌های هدایت پاریس در تابستان است. اکیپ نوشت که سران باشگاه سن ژرمن امیدوارند با جدایی «دیگو سیمئونه» از اتلتیکومادرید پس از ۱۱ سال، او را به فرانسه برده تا پروژه جدیدی در این تیم آغاز کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش پوچتینو به «هو» شدن مسی و نیمار در پارک‌دوپرنس

سیمئونه از سال ۲۰۱۱ هدایت باشگاه اتلتی را برعهده گرفت و توانست تاریخ این باشگاه را تغییر دهد. این تیم تحت هدایت سرمربی ۵۱ ساله آرژانتینی به ۸ قهرمانی رسید که ۲ قهرمانی آن به لالیگا بازمی‌گردد. این تیم حتی ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و هر ۲ بار مقابل همشهری خود شکست خورد.

اکیپ نوشت که زیدان گزینه اول جانشینی پوچتینو در پاریس است ولی حضور زیزو با مشکلاتی همراه خواهد بود. برخی مدعی هستند که زیدان با ونگر هدایت پاریس را برعهده خواهد گرفت و این مسئله باید با رفتن لئوناردو همراه شود. اکیپ نوشت که اگر پاریس نتواند زیدان را به فرانسه بیاورد، برای انتقال سیمئونه تلاش خواهد کرد.

بررسی وضعیت بحرانی در PSG

البته سیمئونه تنها گزینه پاریس نیست و این باشگاه لیست بلند بالایی از سرمربیان احتمالی ایجاد کرده است. نشریه فرانسوی مدعی شد که پس ال‌چولو گزینه‌هایی مثل آلگری (یوونتوس)، کونته (تاتنهام)، تن هاگ (آژاکس)، کریستفر گالتیه (نیس)، میکل آرتتا (آرسنال)، سیمئونه اینزاگی (اینترمیلان)، فاوره و دیگو موتا (اسپتزیا) نیز وجود دارند.

باید دید چه اتفاقاتی تا پایان فصل برای پاریس رخ خواهد داد. این تیم پس از شکست مقابل رئال مادرید دچار بحران بزرگی شده و شاید تغییرات بزرگی را پیش روی خود ببیند. بسیاری معتقدند که ستاره‌هایی چون نیمار و مسی و افرادی در مدیریت مثل لئوناردو و حتی ناصر الخلیفی از این تیم جدا خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس