به دلیل هراس از حملات ایران، هیچ کس در اسرائیل خواب آرام ندارد

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که نظامیان این رژیم پس از تهدید ایران به انتقام، تصمیم به حفظ وضعیت آماده باش گرفتند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که نظامیان این رژیم پس از تهدید ایران به انتقام، تصمیم به حفظ وضعیت آماده باش گرفتند. این اقدام پس از هدف قرار دادن مراکز موساد در اربیل توسط ایران صورت گرفت.

ببینید:

فیلم/ جزئیاتی از برخورد موشک به اماکن اسرائیل

روعی شارون، مفسر نظامی کانال اسرائیلی "کان" تاکید کرد: امروز ما در حال گذراندن مرحله پرتنشی هستیم که در آن تهدیدات زیادی به واسطه شلیک پهپاد از ایران و از طریق متحدان آن از یمن و عراق وجود دارد و این مسئله باعث خواهد شد که نتوانیم آرام بخوابیم.

نیر دفوری، مفسر نظامی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: اسرائیل مدت هاست که در حالت آماده باش در سطح بالایی است چرا که ایرانی‌ها خواهان انتقام هستند و ارزیابی این است که شاهد تکرار چنین حملاتی در آینده نزدیک خواهیم بود.

«عاموس یادلین» رئیس سابق سازمان ضداطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی (آمان) هم به کانال ۱۲ اسرائیل گفت: ایرانی‌ها آمریکایی‌ها را در اربیل هدف قرار ندادند، بلکه اسرائیل را هدف قرار دادند.

شبکه اسرائیلی «کان» هم گزارش داد که ارتش اسرائیل تصمیم گرفت وضعیت آماده باش را که پس از تهدید انتقام‌جویی ایران در شمال ایجاد شده بود حفظ کند. اسرائیل در حال آماده شدن برای مقابله با سناریوهای پرتاب موشک یا ورود پهپادهای ایرانی است.

سپاه پاسداران ایران روز یکشنبه اعلام کرد که با استفاده از موشک‌های قدرتمند و دقیق، مراکز موساد در شمال عراق را هدف قرار داده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • رضا US ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    4 46
    خوب براى خودتون مى بريد و مى دوزيد ! جالبه ذوق هم ميكنيد
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      24 0
      چرا به شما برخورد؟
    • تبریزی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      18 0
      نه جونِ خالت، ما عادت داریم به این چیززها، شما خودتو ناراحت نکن واسه قلبت بده....
    • DE ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      1 0
      تواونایی که بایددق کنن بیشتردق کنن.
    • سهیل IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      2 0
      باغیرت باش هموطن
    • عدی IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 0
      ما خودمون برای خودمون می بریم برای شما کی می بره می دوزه می پوشید؟!!!!
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    1 0
    برجام یعنی پوچ . لانه های فساد صهیونیستها باید افشا شوند تا مردم وشیخ نشینان خلیج فارس بدانند که چه کلاه گشاد ی به سرشان گذاشته اند
  • احمد IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    2 5
    سعی می کنید برای ابرو و موجودیت خود داستان سرایی کنید .اگر می خواهید اسرائیل بزنید بفرمایید این گوی و این میدان .مثلی هست : زورش بخر نمی رسه هی پالانش را می کوبه .اگر می خواهید بزنید چرا به کردستان حمله می کنید .با دروغهای مرکز موساد . که اصلا واقعی نیست .
  • رضا IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    2 0
    خب نباید بذاریم دیگران ببرند و بدوزند باید خودمون اینکار رو بکنیم
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 2
    اسراییل و آمریکا مستقیم و علنی فرماندهان ، افسران و پایگاه های ما رو میزنن بعد چند بار تهدید ما چند تا موشک میزنیم به اربیل یا به بیابون یا یه کشتی کوچک تجاری خصوصی بعد میگیم هورا کشتیم ۲۴۷ نفر و نصفی از ماموران و فرماندهان ارشد اسراییل رو کشتیم المیادین و عطوان و کتائب حزب الله هم تایید و تفسیر میکنن ما هم کلی ذوق میکنیم اسراییلی ها هم یه دل سیر میخندن و دوباره هرکی رو خواستن میزنن و دور تکرار بسه بابا ۴۰ ساله فقط رجز میخونیم ، یه بار خود اسراییل رو بزن ببینیم چی میشه آرامکو رو زدیم همونم انداخیم گردن حوثی های بدبخت
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    1 0
    منتظر انتقام در مراکز جاسوسی دیگرتون باشید،ضربه خواهیم زد
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    دوستان یک مقدار واقع نگر باشیم روی حساب پاسخ دهیم مجبور نیستیم .زمانی اشغالگران اسراییلی با حمایت انگلیس وامریکا ودیگر کشورهای غربی هر کاری دلش میخواست انجام میداد در شرایطی که قبل از انقلا ب اسلامی ایران شاه حامی این رژیم بود و انهادر جنگ های مختلف بر ارتش های چندین کشور عربی پیروز می شد مانند جنگ ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ که پیروز میدان بود و ازادی خواهان سرکوب می شدند و اکنون جریان برعکس شده و بعضی کشورهای عربی خود حامی اسراییل هستند وایران که ان موقع هیچ امکاناتی که خودش سازنده ان باشدنداشت البته از نظر نظامی ولی امروز دوره بزن ودرو انها که ازادی خواهان را قتل عام میکرند تمام شده وامروز موشک های نقطه زن وپیشرفت های روز افزون نظامی ایران که به بزرگترین قدرت نظامی خاور میانه تبدیل شده دیگر اجازه تحقیر ایران مانند گذشته داده نمی شود وهر روز بیشتر از گذشته این رژیم اشغال گر دچار رعبو هراس بیشتری از ایران وکشورهای مقاومت می شود وشرایط جهانی امروز بطورکلی در حال تغییر است از طرفی موشک ها وپهبادهای یمنی وحزب الله لبنان ورزمندگان غزه واز همه مهمتر موشک های نقطه زن وپر قدرت ایرانی هراس اسراییل را بیشتر کرده و سعی میکند در محاسبات خود تجدید نظر کند و...
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    اسرائیل به زودی نابود میشه و خودشونم اینو خوب میدونن ،پس شما لطفا خودتو واسه اونها بیخودی جر نده
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    بله اسراییل با تلاش و کوشش ایران ومقاومت وازادی خواهان نابود میشود شکی نیست نه اینکه خود بخود نابود میشود واز طرف دیگر هرکس به نوبه خود وظیفه در نظر ونوشته اش دارد وسخن شما اگر منظور غرب زده ها است در به کار بردن کلمه جر دادن درست است واگر منظور توضیحات واطلاعاتی که در این مورد در مخالفت با رژیم صهیونیستی داده شده کلمه ی شما توهین است به خودت وکسی که به خودش توهین کند قابل اعتماد نیست ونمیداند چه می گوید مرده باد اسراییل و حامیانش
  • مهدی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    رژیم های صهیونیستی و آل سعود که حرمین مقدس را اشغال کرده اند جز جنایتکارترین حکومت های تاریخ بشریت است که انشاالله در آینده بسیار نزدیک بوسیله مجاهدین اسلام از صفحات روزگار حذف و به درک واصل می شوند
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    با هر نگاهی اعتقادی یا مادی رژیم صهیونیستی به دلیل رفتارش محکوم به شکست است اگر هر دو نگاه در کنار هم باشد این شکست زودتر اتفاق خواهد افتاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس