هشدار سفارت سعودی در هلند به اتباع عربستان

یکی از مقامات ارشد انجمن مخالفان جزیرة العرب گفت که مقامات عربستان سعودی اجازه برپایی مراسم سوگواری برای شهدای اعدامی اخیر در این کشور را نمی‌دهند.

به گزارش مشرق، «حمزة الشاخوری» یکی از مقامات ارشد انجمن مخالفان در جزیرة العرب گفت: نظامیان سعودی مانع از برگزای مراسم سوگواری برای شهدای اعدام جمعی در عربستان سعودی می‌شوند.

الشاخوری گفت: حکومت سعودی درباره جزئیات مربوط به این اعدام‌ها مقامات سعودی واقعیت را لو نمی‌دهند و نمی توان به آنچه می‌گویند، اعتماد کرد.

بیشتر بخوانید:

اعدام اسرای یمنی توسط عربستان جنایت جنگی است

وی با اشاره به اینکه مقامات عربستان سعودی به دو نفر از برادران یکی از شهدای اعدام اتهام زده است که تصویری از سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله را نزد خود دارند، گفت احکام اعدام در عربستان سعودی بر مبنای اتهام هایی اشکار نیست بلکه بر اساس اتهام هایی جعلی و دروغین است.

ببینید:

فیلم/ تشییع پیکرهای ده‌ها شهید اعدام‌شده در عربستان

وزارت کشور عربستان سعودی روز شنبه اعلام کرد که ۸۱ نفر را به جرم آنچه داشتن عقاید انحرافی و ارتباط با تروریسم خواند، اعدام کرده است.

در ادامه انجمن مخالفان در جزیرة العرب در واکنش به این خبر گفت که ۴۱ نفر از این افراد اعدام شده از جوانان جنبش مسالمت آمیز الحراک و از اهالی مناطق شیعه نشین الاحساء و القطیف بودند.

دولت یمن هم اعلام کرد که دو نفر از اسرای جنگی یمن هم که در عربستان سعودی زندانی بودند از جمله ۸۱ نفری بودند که بر خلاف قوانین بین المللی توسط رژیم ال سعود اعدام شدند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    لعنت خدابرآل سعودوطرفدارانش رحمت خدابرشهدای والامقام اسلام ننگ ابدی بررژیم صهیونیسم محورمنافق
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    بن سلمان صدام جدید است و آل سعود تاریخ مصرف دارد و فعلا تاریخ مصرف آل سعود تمام نشده و پس از پایان تاریخ مصرف آل سعود به سرنوشت حزب بعث عراق و صدام دچار خواهد شد.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    لعنت به بن سلمان
  • IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    روزی خواهد رسید که تاریخ مصرف این چرثومه فساد بن سلمان جنایت کار در خون های به ناحق رخته شده غرق خواهدشد وان روزی است که ارزو کند ای کاش سرگین حیوانات وحشی بود وهر گز به دنیا نیامده بود وهمه دوستان وزیر دستان و اربابا جنایت کارش همین گونه ارزو کنند باشد که همه مردم یپن وعربسان از شر این سگ شریر بدخواه زودتر اسوده شوند انشالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس