کد خبر 1351731
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸

به گزارش مشرق، مهدی محمدی، تحلیلگر مسائل سیاسی در توییتر نوشت: ‏حمله اربیل باز تعریف اساسی معادله موجود است. معنای راهبردی این حمله این است که ضربات کوچک، پاسخ های بزرگ خواهند گرفت و گسترش اسراییل به سمت شرق، پاسخ نظامی دریافت خواهد کرد.

معنای راهبردی حمله به اربیل چیست؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دلسوز IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    1 1
    واقعیت اینه که تا از سوریه خاک اسرائیل هدف قرار نگیره نمیشه گفت انتقام حملات اسرائیل گرفته شد‌ .چون بهر حال حمله ب اقلیم اونم در عراقی که هر روز ترکیه بمبارانش میکنه زیاد دلچسب نیست و اون بار روانی مورد انتظار را نداره
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 0
      این حمله و موشکباران مقر صهیونیستها در اربیل بیشتر برای مردم عراق واربیل مفید بود تا برای ما . ایران انتقامی گرفت و زهرچشمی نشون داد اما مردم عراق امنیت بیشتر ویدا کردنذ. ایران یک کانون چرکی و بدخیم رو در ارببل زد که چندسال بعد مردم کردستان عراق دعاگوی ما خواهند بود.
  • رضا IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 4
    هيهوو ! بيفته دست اين سياسى ها افاضات پى افاضات و فيگور پشت فيگور اضافات ميكنند. راست ميگيد مدارك جور كنيد تا سپاه ثابت كنه اونجائى كه در هم كوبونده مقر جهودهاى حرامى بوده ! مسعود حروم لقمه كه هرچى داره از صدقه سر ايرانه داره مقتدا رو خر ميكنه كه اسرائيلى ها در كردستان حضور ندارند و الخ … ! حالا گفتند كميته حقيقت ياب راه ميندازند و باقى ماجرا رو پيگيرى ميكنند ، ببينيم راست ميگن يا … ؟!
  • هاشمی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    2 32
    معنی دیگرش سرپوش گذاشتن به بی عرضگی داخلی هست قبلا تا صدای ملت در می امد به جای حل مسایل شهدا را تشییع میکردید و سرود انفلابی اینقدر ادامه دادبد تا ملت به هیچ چیز اعتقاد نداره حالا با چهار تا موشک بخشی از ملت را اقناع میکنید تا کی بازار رها شده و ملت در فشار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس