رسانه عبری: شماری از مزدوران اسرائیلی در اوکراین کشته شدند

یک رسانه اسرائیلی فاش کرد از میان ۱۸۰ خارجی که به دست نظامیان روسیه در اوکراین کشته شدند، شماری اسرائیلی هم به چشم می‌خورند.

به گزارش مشرق، پایگاه عبری زبان ۰۴۰۴ اعلام کرد، در میان ۱۸۰ مزدور خارجی که ارتش روسیه خبر کشته شدن آنها را در یک پایگاه در نزدیکی مرز اوکراین با لهستان داده است، شماری اسرائیلی هم به چشم می‌خورند.

وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد ۱۸۰ جنگجوی خارجی پس از انجام حملات به مواضع نظامی در شهر «لویو» در غرب اوکراین کشته شدند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، این ۱۸۰ فرد خارجی از اقصا نقاط جهان بنا به درخواست دولت اوکراین به اینجا آماده بودند و در میان آنها شماری از نظامیان ارتش اسرائیل هم دیده می‌شوند.

به زعم این رسانه اکثر اسرائیلی‌های کشته شده، اوکراینی تبار بودند و برای جنگ با روسیه به اوکراین سفر کردند.

گفتنی است پیش از این نیز رسانه‌های عبری زبان از تشکیل واحدهایی در ارتش اوکراین از میان نظامیان ارتش اسرائیل که به عنوان مزدور به اوکراین آمده‌اند، خبر داده بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    19 35
    به جهنم
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    11 5
    تعدادی از اونا در اربیل کشته شده اند.
    • مهدی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      3 2
      دقیقاً همینطوره
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    3 8
    پیشنهاد خبیثانه حمله بیولوژیک و بمب های فسفر سفید رو اسرائیل کودک کش غاصب بی سرزمین به اوکراین داده. اسرائیل بوسیله مزدورش اوکراین کل مسیحیان اروپا را می خواهد نسل کشی کند وزلنسکی رئیس جمهور یهودی اوکراین می خواهد انتقام پدربزرگ ومادربزرگش را که به قول خودش در هولوکاست کشته شدند از اروپائیان بگیرد .بزرگترین اشتباه وخریت وخیانت اوکراین ورئیس جمهور خائن یهودی اوکراین این بود که مزدور وحمال اسرائیل شد که زلنسکی یهودی با دستور ودسیسه اسرائیل فتنه وجنگی در اوکراین به پا کند که رابطه وتعامل امریکا وروسیه را بر سر توافق برجام برهم بزند وبرجام فرو بپاشد وابرقدرتها ی حاضر دربرجام را بر سر مناقشه ساختگی اوکراین به جان هم اندازد وبذر دشمنی بین انها بکارد .اوکراین با هم دستی با اسرائیل به ایران وامریکا واروپا وروسیه خیانت کرد وحالا دارد تاوان خیانتش را می دهد.وباید زیر مشت ولگد روسیه له شود وامریکا وناتو هم به دادش نخواهند رسیدچون می دانند اوکراین مزدور اسرائیل است برای برهم زدن برجام.تنها فریاد رس اوکراین خود اسرائیل وهمدست اسرائیل یعنی اردوغان وتروریستهای دست پروده اش در ادلب هستند . که اسرائیل هم از ترس امریکا واروپا جرات کمک به اوکراین را ندارد. اوکراین با همدستی اسرائیل وترکیه متهم به ایجاد نا امنی در اروپا واشغال اروپاست . اسرائیل با مزدوران منطقه ای اش نظیر اوکراین وترکیه وآذربایجان قصد ایجاد ناامنی در اروپا ومنطقه قفقاز وشام وبه دنبال ان اشغال اروپا و انتقام هولوکاست از اروپائیان ومسیحیان اروپا وامریکا وکشورگشایی دارد.سناریوی پلید اسرائیل را امریکا واروپا خوانده اند ودست اسرائیل رو شده. روسیه باید مواظب باشد اسرائیل خریت نکند وجلو خریتش را بگیرد .چون سر نخ فتنه اوکراین فقط دست اسرائیل همان خانه عنکبوت است ولاغیر وامریکا کاملا درفتنه اوکراین بی طرف است. مذاکرات هسته ای به کوری چشم اسرائیل به توافق منجر خواهد شد و در نهایت پدر اوکراین وبعد از آن اسرائیل وهمدست منطقه ای اش ترکیه در خواهد آمد.
  • CA ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    فلسطین اشغالی که از اوکراین خیلی دور نیست چرا نوشتی "اقصا نقاط جهان"!؟ اقصی یعنی دورترین!
  • مجید IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 9
    این جنگ باهماهنگی پوتین وبایدن وبنت برای انتقال یهودیان اوکراین به اسرائیل بوده وبقیه موارد عوام فریبی است.
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    1 9
    روسیه خوب کرک و پشم اینها رو ریخت، حالا با ترس و لرز میان نه مثل سابق که جلوی دوربین افه قهرمان می گرفتن الان اوکراین براشون شداسهال ممتد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس