کد خبر 1354323
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
افشای رسوایی سوءاستفاده از زنان اوکراینی در اسرائیل

در حالی که رئیس‌جمهور اوکراین در کنست رژیم صهیونیستی از خطر مشترک تهدیدکننده اسرائیل و اوکراین سخن می‌گفت یک رسانه اسرائیلی از سوءاستفاده از دختران و زنان اوکراین در فلسطین اشغالی پرده برداشت.

به گزارش مشرق، در حالی که ولادیمیر زلنسکی در حال تلاش برای قانع کردن صهیونیست‌ها برای به‌کارگیری لابی خود در روسیه جهت فشار بر مسکو بود، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از تلاش صهیونیست‌ها برای سوءاستفاده جنسی از پناهجویان اوکراینی که به فلسطین اشغالی وارد شده‌اند، پرده برداشت.

بیشتر بخوانید:

«زلنسکی» منع آمد و شد در اوکراین را به مدت ۳۰ روز تمدید کرد

اعلام جزئیات آخرین آمار جنگ اوکراین

به‌نوشته این رسانه عبری‌زبان زنان و دختران اوکراینی که (به فلسطین اشغالی) آمده‌اند به‌شدت تحت فشار قرار دارند تا در بخش روسپیگری فعالیت کنند.

در بخشی از این گزارش آمده است، به این زنان پیشنهاد شده است در مقابل بهبود شرایط اقتصادی‌شان در این امر فعالیت کنند و تاکنون دست‌کم ۱۰۰ زن اوکراینی شکایت‌هایی در این رابطه تقدیم مراجع اسرائیلی کرده‌اند.

در بخشی از گزارش شبکه ۱۲ آمده است، وزارت‌های رفاه و بخش تجارت انسان در وزارت دادگستری از اجبار آوارگان اوکراینی در اسرائیلی به انجام رفتارهای منافی عفت گزارش دریافت کرده‌اند.

در ادامه این خبر آمده است برخی از افراد در فرودگاه بن‌گوریون و هتل محل اقامت آنها برای جذب این آوارگان به‌سوی روسپیگری تلاش می‌کنند و سعی دارند به‌هرشکل این کار را انجام دهند.

این رسانه فاش کرد، طرح استثمار زنان اوکراینی حتی پیش از رسیدن آنها به اسرائیل آغاز شده است و این زنان فردی را معرفی کرده‌اند که به آنها پیشنهاد کمک مالی و انتقال به اسرائیل کرده و در زمان رسیدن آنها به اسرائیل خواهان طلب خود از آنها شده و آنان را بین بازگرداندن پولی که به آنها داده یا فعالیت در این زمینه مخیر کرده است.

به‌اعتقاد کارشناسان هنوز ابعاد کامل این سوءاستفاده صهیونیست‌ها از پناهجویان اوکراینی به‌طور کامل مشخص نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عمو IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    5 7
    خدا رو شکر همدست دوّم ترک های عثمانی در جریان جنگ اوکراین رو شد. بعد از اونهمه زن سوریه ایی حرومزاده ها دست از سر زنهای جنوب خلیج فارس بر نمی داشتن حالا زنان اوکراینی. یکی جنگ درست می کنه سلاح بفروشه یکی همکاری می کنه زنها رو بله . چه خبره بین اینا.
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    3 1
    غربگداها بیاین ماله بکشین!!!
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    5 2
    مگر با پیاده نظام اسرائیل در ایران رفتاری غیر از این می کنند؟ غربگرایان ایرانی که سالهاست این موضوع را می دانند و با آن زندگی می کنند. اوکراینی ها تازه متوجه شده اند که جریان از چه قرار است.غربگرایان وقتی که در ایران خیانتشان را می کنند و به غرب می گریزند تازه باید هزینه اقامت و بلیط هواپیما و ویزایشان را در بیاورند و ... الی آخر...
    • IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      1 0
      چه ميگى ابله ؟! غربگرايان چه چيزى را ميفهمند و با آن زندگى ميكنند ؟! درست شرّ و ورّ بگو !
  • DE ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    لعنت بر گورباچف کثیف که دنیا را به گند کشید که حتی خود روس‌ها میگن وقتی صحبت میکنه جای فعل و فاعل را نمیدونه و عقل بسیار ضعیفی دارد و بهترین شخص برای فروپاشی شوروی بود. حالا در کاخ هزارمتری نزدیک بن به زندگی نکبتبار ادامه میده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس