کد خبر 1351267
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
انفجار مواد محترقه مادر و پسری را در خلخال راهی بیمارستان کرد

بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در شهرستان خلخال، مادر و پسری به شدت دچار سوختگی شده و راهی بیمارستان امام خمینی این شهر شدند .

به گزارش مشرق، عصر امروز و به دنبال وقوع حادثه انفجار مواد محترقه و بمب دستی در دست یک نوجوان اهل و ساکن شهر خلخال ، این نوجوان به همراه مادرش که در جریان کمک به فرزند حادثه دیده خود به شدت دچار سوختگی شده اند، با حضور به موقع نیروهای فوریت پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی خلخال به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر انتقال یافتند. 

به گفته مادر ۴۸ ساله در این حادثه، پسر ۱۵ ساله وی در حال بازی با مواد محترقه و  یا ساخت بمب های دست ساز در حیاط خانه بود که در اثر انفجار این مواد دچار سوختگی در ناحیه سر و صورت شد.

وی گفت: به دنبال فریادهای فرزندم ،برای کمک به او به حیاط آمده و به قصد نجات فرزند خود، او را در آغوش کشیدم که دراین میان خودم نیز دچار سوختگی شده و به همراه پسرم به بیمارستان منتقل شدیم .

 رییس بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال در گفت و گو با ایرنا درباره شدت و میزان سوختگی این مادر و فرزند، گفت:  در این حادثه فرزند از ناحیه سر و صورت ، گردن و چشم ها دچار سوختگی شدید شده است.

به گفته دکتر اشکان نقوی نیا سوختگی مادر ۴۸ ساله سطحی و از ناحیه دست ها و شکم است که در بیمارستان خلخال هم اکنون بستری است .

رئیس بیمارستان امام خمینی خلخال اظهار کرد: با دستور پزشک معالج این پسر ۱۵ ساله به بیمارستان سوانح سوختگی فاطمی اردبیل اعزام شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    و سلبریتی های پرچانه ای که هرگز درباره مراسمات چهارشنبه سوری نظری ندارن
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    خداکنه این شب چهارشنبه سوری بدون حادثه تمام بشه تاعید مردم به غم وعزاتبدیل نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس