کد خبر 1351049
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
بیانی:درخشش سیلوا از پیروزی مقابل نفت آبادان مهمتر بود/ استقلال دربی را ببرد قهرمان است

کاپیتان سابق تیم استقلال گفت: مهمتر از برد استقلال این است که سیلوا نمایش خیلی خوبی از خود نشان داد.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی، در خصوص عملکرد استقلال مقابل نفت آبادان اظهار داشت: دیروز استقلال یکی از بهترین بازی‌های خود در لیگ امسال را انجام داد. اگر دیده باشید هم گردش توپ تیم خوب بود و هم دفاع تیمی.گردش توپ استقلال در این بازی نسبت به قبل خیلی بهتر شده بود و همین مساله باعث نقطه قوت تیم در بازی با نفت آبادان بود.

وی افزود: بازیکنان استقلال می‌دانستند این برد چقدر می‌تواند در دربی به آنها کمک کند. فاصله 6 امتیازی حاشیه امنیت را زیاد می‌کند و حساسیت بازی برای تیم استقلال کمتر خواهد شد. قطعا آنها  با برد دیروز بدون ترس در دربی بازی می‌کنند. مهمتر از برد استقلال این است که باید به عملکرد بازیکن برزیلی اشاره کرد که نمایش خیلی خوبی از خود نشان داد. او حتما می‌تواند در این فصل به این تیم کمک کند. شما در بازی اول وقتی به لیگی جدید می‌روید کار بسیار سخت است اما در منطقه این بازیکن سیلوا تمام توپ‌ها را زد.

کاپیتان اسبق استقلال تاکید کرد: مهمتر از برد دیروز مقابل نفت آبادان شکل بازی سیلوا بود، حتم بدانید ضعف خط دفاع استقلال در سالهای گذشته با حضور سیلوا برطرف خواهد شد.حتی در زمان استراماچونی هم این مشکل وجود داشت و تیم استقلال با وجودی که خوب بازی می‌کرد از نبود یک مدافع با تجربه ضربه می‌خورد ولی حالا مجیدی یک مهره با تجربه در اختیار دارد که می‌تواند از او در خط دفاعی استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

۱۴ امتیاز تا خلق رکورد جدید برای استقلال

بیانی با اشاره به وضعیت استقلال قبل از دربی یادآور شد:سال 62 قبل از دربی پرسپولیس یک امتیاز از ما کمتر  داشت، در آن بازی‌ها ما با 3 گل خورده بهترین خط دفاع را داشتیم و دربی را با گل مظلومی بردیم و قهرمان شدیم. فکر می‌کنم  با پیروزی در دربی می‌توانیم با 9 امتیاز اختلاف می‌توانیم نوید قهرمانی بدهیم. حق هواداران استقلال است که قهرمان شوند. وقتی تیمی مثل استقلال چند سال از جام دور بوده این قهرمانی طعم به خصوصی خواهد داشت.

وی در خصوص انتقاد علیرضا منصوریان از رفتار مجیدی در بازی با نفت آبادان که به وی بی اعتنایی کرده است گفت: فکر می‌کنم در این برهه که استقلال در راه قهرمانی است تیم نیاز به آرامش دارد. پیشکسوتان ما  و از جمله علیرضا منصوریان در این شرایط کمک کنند و به استقلال آرامش بدهند. این حواشی ممکن است تیم را از آرامش دور کند. مجیدی امسال نسبت به سالهای قبل با تجربه تر عمل می‌کند و زیاد توجهی به حواشی ندارد، توصیه من این است که  پیشکسوتان و خودِ منصوریان کمک کنند این مسیر تا انتهای لیگ تا قهرمانی طی شود. شما می‌دیدید که در برخی لیگ‌ها قهرمانی‌ به روز آخر می‌کشید اما اگر استقلال دربی را ببرد قهرمانی‌اش مسجل می‌شود و امیدوارم همه دست به دست هم بدهند تا تیم به آرامش برسد.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: یک عده قبلا می‌ گفتند استقلال زیبا بازی نمی‌کند اما دیروز تیم نشان داد هم گل نمی‌خورد و هم می‌تواند گل بزند و خوب بازی کند. تیم مجیدی برای این ساختار دفاعی خیلی زحمت کشیده و اگر تیم قهرمان شود نمی‌گویند استقلال زیبا بازی نکرد و قهرمان شد. مجیدی امسال نتایج خوبی را گرفته و بهترین تیم را محیا کرده است. اگر ساختار تیمی استقلال تا روز آخر به این شکل حفظ شود شک نکنید که این تیم می‌تواند قهرمانی را به نام خود کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 4
    زرررشک
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    ما کمتر از دوتا که نمی‌زنیم اونام با داورشون یه گل میزنن، یه حساب سرانگشتی بهت میگه کی برندس!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس