کد خبر 1351005
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
سیلوا جای خالی یزدانی و مرادمند را پر کرد؟

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید با حضور رافائل سیلوا، جای خالی یزدانی و مرادمند در ترکیب آبی‌ها احساس نشد.

به گزارش مشرق، سعید مراغه‌چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ بازی خوبی بود. استقلال با وجود رفتن یزدانی و مرادمند، توانست دفاع خوبی داشته باشد و سیلوا هم عملکرد خوبی از خودش ارائه داد. صنعت نفت هم تیم خوبی بود و در نیمه دوم حملات زیادی داشتند اما پاس‌های اشتباه شاگردان منصوریان برای این تیم دردسرساز شد. استقلال در این بازی عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشت و عملکرد خوب کوین یامگا نیز کاملا مشخص بود. مهدی مهدی‌پور هم روی یک موقعیت خوب می‌توانست به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید:

آمار فوق‌العاده الماس سیاه استقلالدر لیگ

او در واکنش به گل دوم استقلال که با تصمیم داور آفساید اعلام شد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم دقیقا چطور شد و فکر می‌کنم کارشناس‌های داوری باید نظر بدهند اما اگر توپ به پای بازیکن صنعت نفت خورده باشد، می‌توانست آفساید نباشد.

مراغه‌چیان درباره کیفیت فنی تیم فوتبال استقلال گفت: با رفتن یزدانی و مردامند، ما فکر می‌کردیم دفاع استقلال به مشکل بربخورد اما در هفته پیش هم غلامی و چشمی عملکرد خوبی داشتند. همچنین سیلوا به سرعت توانست به هماهنگی خوبی برسد و عملکرد خوبی ارائه دهد. به نظر من باید وریا غفوری در تیم جایی داشته باشد. اگر این بازیکن قرار نیست در دفاع راست بازی کند، می‌تواند در هافبک راست تاثیر خودش را بگذارد. غفوری خوب پاس می‌دهد و شوت می‌زند و جای این بازیکن قطعا خالی است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: آمانوف و مهدی‌پور توانستند عملکرد خوبی از خودشان ارائه دهند و به نظر من استقلال اگر همینطور پیش برود، هماهنگی بهتری پیدا می‌کند و فوتبال زیباتری نسبت به گذشته به نمایش خواهد گذاشت. به نظر من باید شوت‌های از راه دور بیشتر شود و پاس‌های  کم‌اشتباه‌تری رد و بدل شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره داربی ۹۸ پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: پیروزی آبی‌ها مقابل صنعت نفت، به لحاظ روحی و روانی برای استقلال بسیار خوب بود چون داربی پایتخت در پیش است و امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم. استقلال نباید امتیاز از دست بدهد. آبی‌ها اگر در داربی پایتخت پیروز شوند، قطعا قهرمان می‌شوند اما اگر بازنده شوند، اختلاف کمتر می‌شود. امیدوارم استقلال با روحیه خوب به پیشواز داربی برود.

او افزود: استقلال این هفته پیروز شده و پرسپولیس هم بازی این هفته را با پیروزی پشت سر گذاشته است. پرسپولیس برای کم کردن اختلاف خود با استقلال، قطعا حملات قابل توجهی طراحی می‌کند و امیدوارم استقلال دفاعی بازی نکند. آبی‌ها باید برای بیشتر کردن اختلاف به میدان بروند و فکر می‌کنم بازی خوبی شاهد باشیم. هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند و تمرکز بهتری داشته باشد، قطعا پیروز میدان است.

مراغه‌چیان در پایان درباره حضور تماشاگران در استادیوم‌های فوتبال گفت: دیگر بس است. تماشاگران تمام دنیا در حال حاضر به استادیوم می‌روند. تا چه زمانی قرار است این روند ادامه پیدا کند؟ نباید یک کاری کنیم که دنیا به ما بخندد. کرونا فقط در مملکت ما باقی مانده است؟ الان دو سال است که تماشاگران به استادیوم نرفته‌اند. بازیکنان به خاطر این تماشاگران بازی می‌کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    مجیدی کار خوبی کرد با ابوادریس قرارداد بست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس