فتح‌الله‌زاده: مجیدی و منصوریان به زودی آشتی می‌کنند و برای هم دسته گل می‌فرستند/شرایط استقلال در دربی بهتر است

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت:مطمئن هستم مجیدی و منصوریان به زودی برای یکدیگر دسته گل می‌فرستند و خیلی زود همه این مسائل فراموش می‌شود و اشتی خواهند کرد.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده، در خصوص موضع‌گیری علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و نفت آبادان علیه مجیدی اظهار داشت: من صحبت‌های منصوریان را شنیدم اما به هر دو عزیز توصیه‌ می‌کنم آرامش خود را حفظ کنند. منصوریان «داش علی منصوریان»  هواداران استقلال و فرهاد مجیدی «شاه فرهاد» است. هر دو  عزیز جزو ذخایر باشگاه استقلال هستند که باید احترام یکدیگر را حفظ کنند.

وی افزود: قطع به یقین می‌دانم حواس مجیدی نبوده و در آن صحنه شاید به خاطر استرس بازی چشمش به منصوریان نیفتاده است. خودِ منصوریان هم کسی است که سالها با او کار کردم و او را به احترام و اخلاق به بزرگتر می‌شناسم. مطمئن هستم هر دو عزیز به زودی برای یکدیگر دسته گل می‌فرستند و خیلی زود همه این مسائل فراموش می‌شود و آشتی خواهند کرد.

مدیرعامل اسبق استقلال یادآور شد: استقلال بازی حساسی با پرسپولیس دارد و فرهاد مجیدی از همین امروز باید همه فکر و ذکرش را روی این مسابقه بگذارد که با برد دربی شیرین کام استقلالی‌ها را بیشتر کند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه پیش‌بینی اش از دربی چیست گفت: این بازی واقعا با شرایط لیگ فرق دارد. به ظاهر استقلال روی کاغذ همه را برده و به هیچ تیمی رحم  نکرده است.البته شرایط تیم در روز بازی خیلی مهم است، مثلا  اینکه روحیه بازیکنان در روز بازی چطور است. هر تیمی به آرامش خودش غلبه کند مطمئنا برنده بازی خواهد شد ضمن آنکه این دیدار نبرد وسط زمین است 

وی در خصوص اینکه چقدر شانس برد برای استقلال قائل است گفت: استقلال شانس بیشتری دارد چون تا امروز باختی نداشته و از نظر روحی هم در شرایط بهتری قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    3 2
    شوالیه عزیز در این پنج سال که سرورتان قهرمان بود کجا تشریف داشتین؟
    • علی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      1 1
      بابا مسعود اجازه نمیداد کسی بتونه کار کنه ، چرا امسال عقب افتاد پ
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    2 2
    چقدر بدبختید شماها.
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    همه چیز به داور بستگی داره که وظیفه همیشگی شو انجام بده یانه!
  • راز IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    چقدر دلم میخواد اون ایتالیایی که مشاور کیسه است از این تیم. بره تا ببینیم این شاخ فرناز چکار میکنه با تیم کیسه. اونوقت باید دست به دامن داوران و فدراسیون بشید برای بقا در لیگ. واقعا مجیدی این همه غرورش واسه چیه؟ وقتی نمیتونه تنهایی مربیگری کنه
  • راز IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    چقدر دلم میخواد اون ایتالیایی که مشاور کیسه است از این تیم. بره تا ببینیم این شاخ فرناز چکار میکنه با تیم کیسه. اونوقت باید دست به دامن داوران و فدراسیون بشید برای بقا در لیگ. واقعا مجیدی این همه غرورش واسه چیه؟ وقتی نمیتونه تنهایی مربیگری کنه
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    البته با کمک پنالتی معیشتی و البته امتیازهای معیشتی فدراسیون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس