نیروهای روسی در حال نزدیک شدن به پایتخت اوکراین هستند

تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که نیروهای روسی در حال نزدیک تر شدن به شهر کی یف، پایتخت اوکراین هستند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که نیروهای روسی در حال نزدیک تر شدن به شهر کی یف، پایتخت اوکراین هستند و به نظر می‌رسد که ارتش اوکراین در حال شلیک توپخانه به سمت مناطق مسکونی در شهر کی یف است.

بیشتر بخوانید:

آمریکا چند فرد و نهاد روسی مرتبط با برنامه موشکی کره‌شمالی را تحریم کرد

اوکراین از بلاروس خواست وارد جنگ نشود

گفته شده آژیرهای حمله هوایی در ساعات اولیه صبح شنبه در کیف به صدا درآمد و گزارش‌هایی از گلوله باران شدید منتشر شد.

ببینید:

فیلم/ انهدام انبار مهمات اوکراین

همچنین نیروهای روسی روز جمعه شهرهای سراسر اوکراین را بمباران کردند و به نظر می‌رسد که برای حمله احتمالی به کی یف دوباره گروه بندی می‌شوند، چون همزمان «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین نیز گفت که کشورش به «نقطه عطف استراتژیک» در درگیری با روسیه رسیده است.

از سوی دیگر، خبرنگار سی‌ان‌ان در کی یف نیز شنیده شدن صدای انفجار در ساعات اولیه صبح شنبه را گزارش کرده است. «کلاریسا وارد»، خبرنگار بین‌الملل سی ان ان در این ارتباط اعلام کرد: «یک رگبار بی‌وقفه از بمباران سنگین در دوردست شنیده شد که برای چند دقیقه ادامه داشت.»

با این حال خبرنگار سی ان ان گفت که مشخص نیست که صدای این انفجارها ناشی از بمباران و حملات نیروهای روسیه بوده است یا اوکراین.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    14 1
    به امید سقوط کیف و پایان جنگ در اسرع وقت!!!!
  • ماحسون IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    12 1
    کیف باید هرچه زودتر سقوط کنه
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 7
    یک مافیا جایگزین مافیای دیگر می شود
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      5 0
      خیر ، اربابای صهیونیست شما میرن، یه گروه دیگه میان سر کار، اقلأ مردم دونباس رو که هموطنهای خودشونن بمبارون نمیکنن و 13000 نفر شونو نمیکشن، فرقش اینه!!!!
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    2 0
    بازیگری که بجای اسکار؛ جایزه صلح نوبل می گیرد ؛ جنگ زرگری تمام عیار یهودی ــــ سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود.
    • عباس IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      1 0
      احسنت
  • رضا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    3 0
    روسیه اطراف اکراین را معاصره کند که از ورود سلاح توسط دشمنان روسیه جلو گیری شود در ضمن به مردم اکراین که هم مرز با دشمنان روسیه هستند و امکان ارسال اسلحه به اکراین وجود دارد ارتش روسیه به مردم اکراین اعلام کند که تا فاصله بیست کیلومتر ی مرز را تخلیه کنند و سپس اکراین را معاصر کند
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    روسیه باید رودخانه تریور را دور زده و شهر ژیتومیر در غرب کیف و بوریس پیل در شرق کیف را تصرف و اینچنین کیف را محاصره نمایند تا راه برای محاصره کامل و سقوط شهر کیف فراهم شود
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    زلنسکی باید انتخاب کند می خواهد 1- ناتو و یهودیان را حفظ کند یا 2- اوکراین و مردمش را مردم اوکراین و جهان دارند تماشا می کنند
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    روسها اینو می دانند تا زمانی که غرب مجبور از خرید گاز است مجبور از پرداخت پول آن می باشد و خودشان مجبورند سوئیفت را حل کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس