ده‌ها فلسطینی و یک خبرنگار در درگیری با صهیونیست ها زخمی شدند

ده ها فلسطینی به همراه یک خبرنگار ظهر امروز جمعه در درگیری با نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در منطقه «باب الزاویه» در مرکز شهر «الخلیل» زخمی شدند.

 به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری "فلسطین الیوم"، نظامیان صهیونیست در این درگیری ها از گلوله های فلزی با روکش پلاستیکی و بمب های گازهای سمی استفاده کردند.

منابع محلی خاطرنشان کردند: شماری از فلسطینیان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند از جمله "مامون وزوز" خبرنگار که در هنگام پوشش دادن به درگیری ها در منطقه باب الزاویه مورد اصابت دو گلوله قرار گرفت.  

فلسطینی ها در این درگیری به منظور مختل کردن دید تک تیراندازان رژیم صهیونیستی و در امان ماندن جوانان انقلابی  ده ها حلقه لاستیک را به آتش کشیدند.

درگیری ها هر هفته پس از برگزاری نماز جمعه در باب الزاویه و خیابان شهدا در شهر الخلیل در محکومیت گسترش یافتن موانع نظامی برپا شده در ورودی این خیابان روی می دهد.

میدان باب الزاویه در منطقه سهله در حضن الوادی واقع شده و مرکز اصلی شهر الخلیل را تشکیل می دهد و شماری از مواضع نظامی و مجتمع های مسکونی شهرک نشینان صهیونیست آن را احاطه کرده اند. رژیم صهیونیستی از ۲۵ سال پیش به این سو با ایجاد موانعی زمینه را برای زندگی کردن شهرک نشینان صهیونیست در درون این شهر پر جمعیت فلسطینی را فراهم آورده است.

شایان ذکر است ساکنان الخلیل و اهالی منطقه مرکزی این شهر از اعمال محدودیت ها و موانع دائمی بر پا شده در ورودی های منطقه سهله و تفتیش و بازرسی توسط نیروهای صهیونیستی رنج می برند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس