استقلال زورگو نیست؛ این مدیران پرسپولیسی بودند که بحث سربازی را استارت زدند/ ۶ امتیاز عقب افتاده اید؛ حالا دنبال جوسازی هستید

محمد نوری‌فر معاون ارتباطات و مدیررسانه ای باشگاه استقلال، واکنش شدید و آتشینی به بیانیه صبح امروز پرسپولیس داشت.

به گزارش مشرق، محمد نوری فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه تند باشگاه پرسپولیس خطاب به این باشگاه، در حاشیه نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت صحبت‌هایی را انجام داد که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید.

* نمی‌خواستم این صحبت‌ها را در کنفرانس خبری مطرح کنم و به همین دلیل پس از کنفرانس در خدمتتان هستم. در خصوص بیانیه توهین‌آمیز باشگاه پرسپولیس که منتشر شد، می‌خواستم توضیحاتی ارائه دهم. خواهشم این است که به این مسائل خارج از مسائل روشنفکری فوتبال نگاه کنید. این یک واقعیت است که باشگاه استقلال همیشه یک واکنش از خودش نشان داده و شروع کننده نبوده است.

* دیروز ناگهان یک خبر در رسانه‌های معتبر منتشر شد که باشگاه پرسپولیس نامه‌ای را به سازمان لیگ زده است اما در بیانیه امروز گفتند که ما این نامه را رسانه‌ای نکرده‌ایم و کارمان قانونی است. با ما از این شوخی‌ها نکنید.

* این همه نامه به سازمان لیگ زده می‌شود و رسانه‌ای نمی‌شود. چطور نامه ۱۵ روز پیش ما برای تأخر و تقدم زمانی بازی‌هایمان نسبت به پرسپولیس رسانه‌ای نشد؟ این چیزها، کارهای ترم یک رسانه‌ای است. فوری نامه می‌زنید و رسانه‌ای می‌کنید. چرا؟ به خاطر اختلاف ۶ امتیازی و چیزی جز این نیست.

* کمیته انضباطی از دو باشگاه خواست بیانیه‌ای صادر نشود. به یکباره می‌بینید قبل از دربی نامه‌نگاری می‌کنند تا جوسازی کنند. همین جوسازی‌ها را کرده‌اند که پنالتی دقیقه ۲ استقلال در دربی گرفته نمی‌شود و داور در دقیقه ۹۰ جرات نمی‌کند پنالتی ما در دربی دور رفت بگیرد.

* متاسفانه اکثر رسانه‌ها هم طرفداران آن تیم هستند. قدرت وایرال شدید دارند. اسامی آن‌ها کاملاً مشخص است. صحبت از این می‌کنند که ما این را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده‌ایم. شما فضاسازی را علیه قضاوت در دربی انجام داده‌اید.

* در همان برنامه فوتبالی که شما به آن استناد می‌کنید، در نیم فصل مشخص شد استقلال ۴ امتیاز به خاطر اشتباهات داوری ضرر کرده است. تازه بازی با فجر سپاسی تصویربرداری خوبی انجام نشده بود و گل ارسلان را در آن بازی داور به اشتباه مردود کرد.

* شما نگاه کنید مدیرعامل یک تیم در خصوص سربازی صحبت کرد و چه بلوایی شد. آنقدر زدند که این دو بازیکن عزیز را از استقلال گرفتند. یک مدیر عامل دیگر هم هست که بارها درباره سرمربی سابق تیمش و انتقالش به یک تیم دیگر صحبت کرده و گفته است که چرا پول ما را نمی‌دهید و چرا از پرسپولیس کسر امتیاز نمی‌کنید؟ اما انگار نه انگار.

* توسط عوامل خود در رسانه‌ها روی دو بازیکن سرباز استقلال زوم می‌کنند ولی می‌گویند نباید درباره فلان بازیکن خوش اخلاق‌شان صحبت شود که کارت معافیتش دچار مشکل است.

* اینها ظلم‌هایی است که در حق استقلال انجام می‌شود. در اطلاعیه‌شان نوشته‌اند که با زورگویی بازی با پیکان لغو شده است. این توهین به سازمان لیگ است. از کدام زورگویی صحبت می‌کنید که دو مدافع عزیز ما الان در ملوان هستند؟ طبق قوانین سازمان لیگ و ایفمارک مسابقه با پیکان لغو شده بود. همان سازمانی که ما از ابتدای فصل بر سر تبلیغات محیطی و مسائل دیگر، مشکلات زیادی با هم داشتیم، آن بازی را لغو کرد.

* می‌خواهند با جوسازی روی داور دربی اثر بگذارند. در رابطه با رفتار آقای مجیدی هم آمده‌اند و اظهار نظر کردند. شما یک اظهار نظر از طرف ما درباره ضربه سرمربی حریف به داور در یکی از مسابقات دیدید؟ الان چون اشاره کرده‌اند، ما داریم درباره‌اش صحبت می‌کنیم. درباره تیم‌های زحمتکش صحبت کردند. اینکه نمی‌شود وقتی منافع‌تان با یک تیم مشترک است، می‌گویید تیم زحمتکش. شما به همین تیم زحمتکش با دست گل زدید.

* چون خبرنگاران استقلالی در رسانه‌ها کمتر هستند، آن‌ها سعی می‌کنند با انواع جوسازی‌ها، مسائل را به نفع خودشان کنند. از فدراسیون و کمیته اخلاق و کمیته انضباطی می‌خواهیم که به این مسائل رسیدگی کنند. ما درباره حق قانونی خود صحبت می‌کنیم. دیروز هم گفتیم چرا دم دربی جوسازی می‌کنید؟ این جوسازی‌ها چقدر علیه استقلال در دربی تاثیرگذار بوده؟ چندین پنالتی استقلال را در سال‌های گذشته در دربی نگرفتند. بهار امسال خطای امیری را داور در دربی نگرفت. خود امیری مصاحبه کرد و گفت خطای پنالتی کرده است.

* استقلال نیاز به این جوسازی‌ها ندارد. این تیم با قدرت کارش را پیش می‌برد و نیازی ندارد که ارتش مجازی داشته باشد. ما به دنبال یک قهرمانی پاک و بی حرف و حدیث هستیم. بیانیه بدهند، جواب بدهند، بی اخلاقی کنند، با واکنش محکم باشگاه استقلال مواجه خواهد شد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید رضایی 28 معاون مشرق نیوز IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    7 12
    کب به این کچل گفته صحبت کنه؟ استقلال کیسه داره ولی لنگ نداره
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      4 4
      ادب مرد به ز دولت اوست
    • سعید رضایی 28 معاون مشرق نیوز IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      3 1
      در جواب 21.30 پول مرد مثل من به ز فقر و ابلهی توست
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      1 1
      قهرمانی پاک!!! پنالتی علیه گل گهر دیقه آخر بازی توسط کمک داوری که قبلش برا آفساید گیری کور بود اما بهتر از داور پنالتی رو دید!!!
    • حقیقت گو IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      1 2
      عوضش لنگ سوراخ داره ... زیادم داره !!!
  • سعید رضایی معاون مشرق نیوز IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    7 8
    استقلال تا کی میخواد کیسه بفروشه و پول فرناز رو نده
    • علی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      2 3
      ظاهرا فرهاد خان مجیدی فرزندان ناخلف زیادی دارد که به بابا خواندشان توهین می کنند
  • هوچیگر+شارلاتان=الاستقلالیه الحکومتیه IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    4 10
    ۴ امتیاز ضرر کردی چقدر سود بردی هم بگو دالاش
    • امیر IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      3 2
      جنابعالی مثل اینکه نابغه تشریف دارید؟ دوست عزیز در برنامه فوتبال برتر نشان داد استقلال در مجموع چهار امتیاز ضرر کرده یعنی جاهایی که سود کرده و ضرر کرده رو از هم کم کنی چهار امتیاز ضرر کرده بود که در مورد پرسپولیس سه امتیاز بود
  • US ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    9 4
    لنگیا فقط برای اینکه قضیه معافیت جعلی امیری فراموش شود جوسازی میکنن
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      5 4
      ترشی نخوری یه چیزی میشی
  • حسین IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    5 4
    جوش نزن موهات میریزه
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    1 2
    .همه ک با چشمشون دیدن ک داور به نفع شما گرفت از کمکش ک هیچ دیدی نداشت پرسید .تیم گلگهر پاک داره میره جلو.ن شماها که به هرقیمتی دارید ظلم میکنید که برنده باشین
  • حسین IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    2 0
    بنده کاری به لنگیا ندارم تقصیر ندارن چون ۲۲هفته بلاخره فشار داره .ولی همین رسانه یکی از مقرضانه ترین رسانه است اقای نیمه محترم چطور اسم لنگ که پرچم تیم پیروزی است نوشتنی ایراد میگیری ولی لنگیا به راحتی همه چی بر علیه تاج مینویسند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس