رضا درمیشیان

تهیه کننده با ایجاد هیاهو و با دادن اطلاعاتی خلاف واقع به آقای مهرجویی زمینه آزرده خاطر کردن ایشان را فراهم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل روابط‌عمومی سازمان سینمایی، حبیب ایل‌بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی گفت: پروانه نمایش فیلم «لامینور» امروز ۱۸ اسفندماه با پذیرش اندکی اصلاحات از سوی کارگردان فیلم بار دیگر صادر شد.

وی با اشاره به روند ثبت قانونی درخواست تمدید پروانه نمایش در سامانه وزارت ارشاد بیان کرد: روند قانونی برای صدور پروانه نمایش که باید در سامانه اخذ مجوز صورت می‌گرفت با تاخیر بسیار زیاد تهیه‌کننده فیلم «لامینور» در سامانه ثبت شد ولی امروز به دستور رئیس سازمان سینمایی و پس از طی مراحل پروانه نمایش فیلم «لامینور» تمدید و صادر شد.

سازمان سینمایی با تهیه‌کننده لامینور به دلیل دادن اطلاعات غلط برخورد خواهد کرد/پروانه نمایش فیلم مهرجویی صادر شد

ایل‌بیگی با اشاره به آگاهی تهیه‌کنندگان سینما از روند اخذ پروانه نمایش اظهار کرد: اسناد طی فرایند مراحل مختلف اقدامات تهیه‌کننده فیلم «لامینور» برای اخذ پروانه نمایش در سامانه وزارت ارشاد موجود است. طبق اسناد موجود در تاریخ ۱۱/‏۱۰/‏۱۳۹۸‬ پروانه نمایش فیلم به مدت ۲ سال صادر شده که پایان اعتبار آن ۱۱/۱۰/۱۴۰۰ بوده است. ثبت درخواست اولیه اطلاعات پروانه نمایش در سامانه جدید توسط متقاضی در تاریخ ۰۹/‏۱۲/‏۱۴۰۰‬ صورت گرفته است. ثبت درخواست تمدید پروانه نمایش برای فیلم «لامینور» در تاریخ ۱۸/‏۱۲/‏۱۴۰۰‬ انجام شد و پروانه نمایش تمدید شده در همین تاریخ برای متقاضی صادر شده است.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با بیان اینکه تهیه‌کننده یک فیلم مسئولیت انجام امور مربوط به اخذ پروانه را به عهده دارد، گفت: تهیه‌کننده فیلم «لامینور» به جای مراجعه به سامانه صدور مجوز برای پیگیری امور مربوط به فیلم متاسفانه با ایجاد هیاهو و با دادن اطلاعاتی خلاف واقع به آقای مهرجویی زمینه آزرده خاطر کردن ایشان را فراهم کرد، در حالی که بخش عمده‌ای از این اتفاق‌ها به دلیل عدم پیگیری تهیه‌کننده فیلم رخ داده است.

ایل‌بیگی با اشاره به اظهارات خلاف واقع تهیه‌کننده فیلم «لامینور» مطرح کرد: به‌دلیل رفتارهای خارج از شئونات و جوسازی‌های بی مورد و دادن اطلاعات غلط به کارگردان محترم فیلم، سازمان سینمایی امکان برخورد قانونی با این تهیه‌کننده را برای خود محفوظ می‌داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    9 1
    پیگیری از طرف مدعی العموم و انتشار خبر نتیجه . حق مردم است
  • سعید IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    3 0
    سلام و ارادت به همه عزیزان هنرمندان با جامعه مهندسین فرق دارند، وقتی یک روند جدیدی ساخته می‌شود برای مثال ثبت در وب سایت، همیشه در تمامی دنیا مشتری ولی نعمت است یعنی برای راهبری و آموزش این موارد، فردی را در اختیار بازار هدف قرار می‌دهند، متن بالا بیانگر پاک کردن صورت مسله بود، خطای فرافکنی، مومن خدا، قبول کردن اشتباه ما رو بزرگتر میکنه، حال بدنبال گردن هستیم؟ سازمان‌های دولتی جدن باید 60درصد افراد داخلش بیرون ریخته بشوند، همه رابطه ای و متاسفانه بدون آگاهی و دانش فقط پول بیت المال دارن مصروف میکنن،
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    2 1
    امکان برخورد را محفوظ می داند یعنی کشک. خوب برخورد کن و الا عدم برخورد یعنی ادامه داشتن گستاخی تهیه کنندگان در سالهای اتی
    • اکبر مغروق IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      1 0
      عدم برخورد یعنی پذیرش خطا واشتباه
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    ایجاد هیاهو و حواشی جانبی از ترفندهای فروش بیشتر فیلم است این حتی جزو اصول داغ کردن بازار فیلمها است
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    به نظر من این آقای مهرجویی یکی از کسایی هستند که مملکت خودشون را دوست دارن و عزت و افتخار مملکتشون را میخوان ایشون بعضی کارهای خیلی قشنگ و زیبایی در هنر سینما برای ایران ساختند و باید کسایی که در فرهنگ هستند و مسئولن این افرادی که دلسوز ایران اسلامی هستند را نزارن انگلهای مریض دور و برشون را بگیرن و این افراد را به جهتهایی که خودشون میخوان ببرن این افراد مثل آقای مهرجویی را میشه در کارهای خیلی تاسیر گذار جذب کردن و ایشون این کارها و متنها را برای ایران اسلامی به فیلم تبدیل کنن با هنر خوبشون و کسایی که تو فرهنگ اسلامی ایران مسئولن باید مواظب این افراد فرهیخته در تمام ضمینه ها باشن و پول و امکانات در اختیارشون بزارن که یه چیزی به نفع ایران اسلامی بسازن و نشن آلت دست کسایی که نفوذین و از طرف جبهه شیطان رهبری میشن آقای مهرجویی حیف هستند که تو دام جبهه شیطان بیفتند و باید کمکشون کنیم که یه بچه روانی و مشکل دار نیاد بشه تهیه کننده این فرد باسواد و قوی در ساخت فیلم سینمایی مثلا اوج بره با آقای مهرجویی پروژه خوب درست کنن و این کثافتهای غرب زده بی هویت انگل را نزارن به این افراد تاثیر گذار با سواد همه ضمینه ها بچسبند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس