کد خبر 1349922
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۱۲/۱۸؛ سامانه بارشی جدید امروز وارد کشور می‌شود

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی امروز از بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی در نوار غربی، جنوب غربی و شمالی خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی تا ظهر امروز در نوار شرقی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد.

از بعدازظهر امروز سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و به‌تدریج نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین،‌ البرز و تهران را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شدت بارش‌ها برای جنوب آذربایجان غربی، کردستان،‌ شمال زنجان و کرمانشاه است و در ارتفاعات بارش برف و در سایر مناطق بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

بارش‌ها تا ۳ روز آینده ادامه دارد

فردا پنجشنبه علاوه بر این مناطق در غرب اصفهان و شمال فارس نیز بارش روی می‌دهد و به‌تدریج با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر،‌ بارش و کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس  اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه بارش‌ها در نوار غربی و شمالی کشور،‌ شمال فارس و غرب اصفهان ادامه خواهد داشت. شنبه هفته آینده گستره بارش‌ها فقط برای نوار شمالی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور است.

یکشنبه هفته آینده در شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است. طی ۲ روز آینده شکل‌گیری توده گردوخاک در کشورهای همسایه و انتقال آن به استان‌های غرب و جنوب غرب باعث کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    2 0
    خدایا مشهد باران بفرست
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 1
    ازاین ادم نفرت دارم بمن توهین کرد درکامنت که گذاشتم!یه بارمیگه داروسازم:یه بارمیگه فوتبالیستم:یه بارمیگه دکان اموزش موسیقی دارم:بیماری خودبزرگ بینی داره:خاک برسر
    • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      1 0
      خب بیشعور گفتم دانشجوی انصرافی داروسازی شهر رشت بودم که ترم دو انصراف دادم/ فوتبالیست تیم عالی حرفه ای مشهدم و آموزشگاه نوازندگی و استودیوی خوانندگی هم دارم کجاش رو الان مشکل داری؟
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 1
    این سایت حرمت داره ازمشرق خجالت بکش
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 1
    بیشعورتویی که عفت کلام نداری! ملعون درکامنت.هات گفته بودی "ساری" الزایمرهم داری حالاشد"رشت" حتما پرتت کردندبیرون بخاطرگندی زدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس