کد خبر 1349825
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹
قتل

فرماندهی انتظامی شهرستان همدان، از کشف اجساد مرد ۴۲ ساله و کودک پنج ساله اش در منزل متوفی، واقع در یکی از محله های شهر همدان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: تیمی از نیروهای کلانتری با دریافت گزارشی مبنی بر مرگ مشکوک دو نفر از اعضای یک خانواده، به محل اعزام شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی ادامه داد: نیروهای پلیس با حضور در محل با جسد کودک پنج ساله و مرد ۴۲ ساله(که پدر کودک بود) مواجه شدند و پس از اعلام مراتب و هماهنگی با دستگاه قضایی، اجساد را برای بررسی و کشف علت فوت، تحویل پزشکی قانونی دادند.

فرماندهی انتظامی شهرستان همدان گفت: هنوز گزارش رسمی مرتبط با علت مرگ این افراد از سوی پزشکی قانونی ارائه نشده و اعلام جزئیات پرونده منوط به گزارش رسمی این نهاد قضایی است. وی افزود: پرونده ای برای این موضوع در دایره جنایی پلیس آگاهی استان همدان تشکیل شده است و تحقیقات توسط کارشناسان مربوط انجام می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    3 0
    فقط باید کالبد شکافی بشه تا معلوم بشه ولاغیر
  • جهودشناس IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    2 0
    شاید گازگرفتگی. خدا بیامرزه.
  • محسن IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    10 0
    تو رو خدا کمتر ازین خبرایی که روح و روان آدم ها رو داغوون میکنه منتشر کنید. همین خبرگزاری ها و فضای مجازی ذهن مردم رو نابود کرده. چرا ما باید از همه چیز خبر داشته باشیم ؟؟! خبرای بد اینطوری خیلی روی روحیه انسان تاثیر می‌ذاره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس