کد خبر 1349553
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
یانوکوویچ: خونریزی را متوقف و صلح کنید

رئیس جمهور پیشین اوکراین از «ولودیمیر زلنسکی» خواست که با توقف درگیری و خونریزی ها به هر قیمت ممکن، با روسیه به توافق صلح برسد.

به گزارش مشرق به نقل از ریانووستی، «ویکتور یانوکوویچ» رئیس جمهور اسبق اوکراین از «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور فعلی این کشور درخواست کرد که شخصا باید به هر قیمتی خونریزی را متوقف و به توافق صلح برسد.

وی در این باره گفت: من به خوبی درک می کنم که شما مشاوران زیادی دارید، اما شخصاً موظف هستید به هر قیمتی خونریزی را متوقف کنید و به توافق صلح برسید. این چیزی است که در اوکراین، دونباس و روسیه از شما انتظار می رود. مردم اوکراین و شرکای شما در غرب از شما سپاسگزار خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

چه کسی از جنگ روسیه با اوکراین سود می‌برد؟

پیشتر سه دور مذاکرات بین هیئت های روسیه و اوکراین در ۲۸ فوریه (۹ اسفند)، ۳ مارس (۱۲ اسفند) و ۷ مارس (۱۶ اسفند) انجام شد. در دور دوم این مذاکرات، طرفین به تفاهم در مورد تأمین مشترک کریدورهای بشردوستانه برای خروج شهروندان و ارسال غذا و دارو دست یافتند.

مشاور رئیس جمهور اوکراین درباره مذاکرات دور سوم گفت که پیشرفت کمی در بهبود سازوکارهای ایجاد کریدورهای امن حاصل شده است.

همچنین طبق اعلام «لئونید اسلوتسکی» رئیس کمیته امور بین الملل دوما و یکی از اعضای هیئت مسکو در مذاکرات با اوکراین، قرار است دور چهارم مذاکرات در آینده بسیار نزدیک برگزار شود.

گفتنی است، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه حدود دو هفته پیش دستور آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین را صادر کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که آمریکا و کشورهای غربی حاضر به ارائه تضمین‌های امنیتی به مسکو نشدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    جنگ زرگری تمام عیار یهودی ــــ سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد ؛ و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بی خاصیت خود را به اروپایی ها بیندازد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس