کد خبر 1349542
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
خبر حرکت ۳۰۰ تانک از بلاروس به سمت اوکراین کذب است

ژاپن همچنین صادرات تجهیزات پالایشگاه نفت به روسیه و اقلام همه منظوره به مقصد بلاروس را که می‌تواند توسط ارتش این کشور استفاده شود، ممنوع کرده است.

به گزارش مشرق، وزارت دارایی ژاپن امروز سه شنبه اعلام کرد که دارایی‌های ۳۲ مقام و الیگارش دیگر روسیه و بلاروس را در پی حمله به اوکراین مسدود کرده است.

بیشتر بخوانید:

حملات روسیه به اوکراین کاهش یافت

این وزارتخانه گفت ژاپن همچنین صادرات تجهیزات پالایشگاه نفت به روسیه و اقلام همه منظوره به مقصد بلاروس را که می‌تواند توسط ارتش این کشور استفاده شود، ممنوع کرده است.

استرالیا ارتش و فرماندهان روسیه را نیز تحریم کرد

«ماریس پین» وزیر خارجه استرالیا در بیانیه‌ای رسمی از اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه به بهانه اوضاع اوکراین خبر داد.

در این بیانیه آمده است: این بسته جدید، تحریم‌های مالی هدفمندی را علیه نیروهای مسلح فدراسیون روسیه و همچنین تحریم‌های مالی هدفمند و ممنوعیت ورود شش فرمانده ارشد نظامی روسیه را که مسئول انجام حملات دریایی، زمینی و هوایی بر ضد اوکراین هستند، اعمال می‌کند.

تحریم‌های یادشده علیه نیروهای مسلح روسیه، به ویژه نیروی زمینی، نیروی دریایی، نیروی هوافضا، نیروهای موشکی راهبردی و نیروهای هوابرد را تحت پوشش قرار می‌دهد.

ماریس پین همچنین در این باره افزود: دولت استرالیا ۱۰ نفر از افراد دارای نفع راهبردی برای روسیه را به دلیل نقش آنها در تحریک نفرت علیه اوکراین و ترویج تبلیغات طرفداری از کرملین تحریم می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس