انگلیس: تمام تلاش خود را برای شکست پوتین به کار خواهیم گرفت

نخست وزیر انگلیس از کمک های اضافی به اوکراین به ارزش ۱۷۵ میلیون پوند (بیش از ۲۳۰ میلیون دلار) خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس از کمک‌های اضافی به اوکراین به ارزش ۱۷۵ میلیون پوند (بیش از ۲۳۰ میلیون دلار) خبر داد.

بیشتر بخوانید:

توجیه جانسون برای خودداری انگلیس از پذیرش پناهجویان اوکراینی

جانسون در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتایان کانادایی و هلندی خود گفت که انگلیس به هلند و کانادا در گروه حمایتی بین‌المللی از اوکراین برای هماهنگی تلاش‌های جامعه بین‌المللی در جهت ارائه کمک‌های بلندمدت می‌پیوندد و از سایر کشورها نیز خواست به این گروه بپیوندند.

ببینید:

فیلم/ رفتار روسیه با اسرای ارتش اوکراین

وی مدعی شد: پس از ۱۲ روز، آشکار است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اشتباه محاسباتی کرده است. وی مقاومت اوکراینی‌ها، رهبر آنها و وحدت غرب را دست کم گرفت.

بیشتر بخوانید:

آیا آمریکا واقعا در کنار اوکراین ایستاده است؟

کولبا: روسیه در نبرد با اوکراین پیروز نخواهد شد

جانسون افزود: ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که پوتین در این تهاجم فاجعه بار به اوکراین شکست خواهد خورد.

در ساعات اولیه صبح پنجشنبه ۲۴ فوریه، روسیه پس از درخواست کمک جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک برای دفاع از خود در برابر حملات شدید نیروهای اوکراینی، عملیات نظامی ویژه‌ای را در اوکراین آغاز کرد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این عملیات زیرساخت‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده است و غیرنظامیان در خطر نیستند. مسکو می‌گوید قصد ندارد اوکراین را اشغال کند، بلکه قصد دارد کی یف را خلع سلاح کند و تهدیداتش را متوقف کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 2
    صهیونی های فرصت طلب گمان کرده اند که موقعیتی برای از میدان به در کردن رقیب شان پیش آمده است! اگر پوتین با تدبیر جنگ را اداره و تحریم ها را مدیریت کند، پس از خوابیدن گرد و خاک ناشی از این غائله جهان خواهد دید که یانکی ها و اعوان و انصارشان چند درجه تنزل معناداری خواهند داشت!
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 2
    دارن اوکراین را تا خرخره بدهکار میکنن.
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      0 0
      نترس.پول بازسازی اوکراین از اموال و پول های بلوکه شده روسیه تامین خواهد شد.تا سنت آخر کل هزینه بلوک غرب رو از روسیه پس میگیرند؛البته با سودش.تجربه غرامت کویت از عراق فراموش نشه.
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      0 2
      پس چی ؟ مشخصه تا آخرین قرون روسیه خسارتش رو باید بده . انگلیس نیازی نیست زحمت بکشه پوتین از همین الان بازنده هست . پوتین با یک مانور قصد تصرف اوکراین داشت الان بالای ۱۰۰ میلیارد دلار هزینه کرده هنوز سیستم هوایی و نیرو هوایی اوکراین سالمن . ایران تاکنون بد ترین تحریم های تاریخ روی آن وضع شده بود با ۳۸۰۰ تحریم . روسیه الان با ۵۳۰۰ اولی شده . از طرفی خیال مون از خرید تسلیحات روس هم راحت شد . آنقدر فاجعه بودند که نیازی نیست سمت شون رفت . سامانه ها موشکی اش که با پهپاد منهدم شدند. هواپیما هاش هم مثل نقل و نبات ریختن . سوخو ۳۰ ، سوخو ۲۵ و ۲۷ سقوط زیادی داشتند . آمریکا آنقدر تلفات نداد تو ۸ سال جنگ با عراق . روسیه برای فرار از تحریم ها . خزانه ۶۳۰ میلیارد دلاری ارز های خارجی رو به روبل تبدیل کرد . با این افت روبل ارزش اونها تو همین ۲ هفته تبدیل شده به نصف ( ۳۱۵ میلیارد دلار ) !!!!!!!
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    تمام تلاشت بذار شوید های سرت را هرس کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس