کد خبر 1349154
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
حجت الله عبدالملکی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین همایش بازنشستگان جانباز صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد از همترازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت الله عبدالملکی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم توفیق حاصل شد در کنار جانبازان صنعت فولاد باشم. جانباز احتیاجی به تجلیل ندارد و این همایش فرصتی است برای من و همکارانم به زیارت شهدای زنده که جانبازان عزیز هستند کنیم.

وی افزود: ما در وزارت مردم ۴ برنامه سرلوحه قرار دادیم. ۴ محوری که محورهای اصلی زندگی مردم هستند. کار مردم، آتیه مردم، رفاه مردم و اموال مردم که به امانت دست وزارت تعاون است که حدوداً ۶۰۰ شرکت تابع وزارت کار هستند.

عبدالملکی گفت: در حوزه اشتغال نظریه جدیدی داریم، نظریه‌ای که بر پایه اقتصاد مقاومتی است. در حوزه آتیه به خصوص بازنشستگی رفع مسئله ناترازی است که باید رفع شود. در حوزه رفاه نیز طبق گفته رئیس جمهور برای رفع مطلق فقر و همکاری سازمان‌های دیگر همچون هدفمندی یارانه‌ها فعالیت خواهیم کرد و در بحث موضوع انواع نظام مدیریت یکپارچه را در نظر گرفته ایم.

وی گفت: ۴ شهریور بعد از رأی اعتماد به کابینه دولت، رئیس جمهور اولین جلسه هیأت دولت را برگزار کرد و عهدنامه ۱۰ بندی رو از ما امضا گرفتند و آن عهدنامه را خواندیم. در انتصابات باید ۵ ویژگی همچون انقلابی بودن، کارآمد بودن، دست پاک بودن، فساد ستیز بودن و مردمی بودن، مورد تاکید قرار گرفته است.

عبدالملکی گفت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد که خود از خانواده ایثارگران است جزو مدیرانی است که ۵ ویژگی را برای امانتداری مدیریتی که به دست گرفته است دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس