مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از 17 تا 20 اسفندماه

مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی سایپا از ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی این گروه خودروسازی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، گروه خودروسازی سایپا۷۱۷  دستگاه خودرو فاقد گارانتی از محصولات خانواده ایکس ۱۰۰، ایکس ۲۰۰ و چانگان را به صورت مزایده عمومی به فروش می رساند و مشتریان این خودروها می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://auc.saipacorp.com  فرآیند ثبت نام را آغاز و در روزهای ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه رسما با پرداخت ودیعه و پذیرش شرایط مزایده نسبت به اعلام رقم پیشنهادی برای خرید این خودروها اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای تسهیل امور این مزایده با هدف توزیع عادلانه شرایط رقابت و ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور و کاهش سفرهای بین شهری امکان رویت تصاویر خودروها در پورتال این مجموعه را فراهم کرده است و به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا امکان بازدید حضوری از خودروها مقدور نیست.

ثبت نام کنندگان با پرداخت ودیعه ۴ میلیون تومان، می توانند در فرآیند مزایده قرار گیرند.

براساس روال مزایده، بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت مکانیزه به عنوان برنده مزایده انتخاب و نتایج ۲ ساعت بعد از پایان به صورت خودکار اعلام خواهد شد.

گفتنی است تمام فرآیند این مزایده به صورت اینترنتی انجام می شود تا ضمن تسهیل امور، با روندی سریع، شفاف و مشخص، امکان مشارکت تمام هموطنان با شرایط برابر در سراسر کشور در این طرح وجود داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس