کد خبر 1348746
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
غرب می خواست ایران موشک و پهپاد نداشته باشد

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: غرب می خواست ایران موشک و پهپاد نداشته باشد تا مثل اوکراین چشم یاری به آنها داشته باشد.

به گزارش مشرق، سردار احمد خادم سیدالشهدا عصر امروز یکشنبه در جشن روز پاسدار که به همت گردان ایثار لشکر عملیاتی هفت ولی‌عصر (عج) خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار اظهار کرد: حضرت محمد (ص) که فرمودند «سه چیز نزد من محبوب شده که اولین مورد آن نماز اول وقت است».

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بیان کرد: بنابراین اولیا باید برای عاقبت بخیری فرزندان آنها را به اقامه نماز اول وقت توصیه کنند، قطعاً این کار انسان را از فساد و فحشاء دور و با پاکی نفس باعث صفای روح می‌شود.

وی، نکته بعدی حائز اهمیت از نظر رسول اکرم (ص) را احترام به پدر و مادر و دوستی با آنها دانست و ادامه داد: اوج زیبایی فرزند این است که به پای مادر خود بوسه بزند؛ حضرت محمد (ص) فرمودند اگر کسی بخواهد با بوسه بر در بهشت وارد بهشت شود، ابتدا باید به پای مادر خود بوسه بزند.

وی با تأکید بر این روایت که بهشت زیر پای مادران قرار دارد، عنوان کرد: دنیای غرب می‌گوید که مادر باید در خانه لگدمال و لجن‌مال شود؛ آنها حتی سگ را بهترین جایگزین برای فرزند دلبند می‌دانند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، جهاد فی سبیل‌الله را دیگر نکته مورد تأکید حضرت محمد (ص) دانست و بیان کرد: امام حسین (ع) برای همین جهاد فی سبیل‌الله در کربلا جنگید.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور اظهار کرد: امروزه سپاه پهپادها و شهرهای زیرزمینی را افتتاح کرد در حالی که غربی‌ها به دنبال این بودند تا ایران موشک و پهپاد نداشته باشد.

وی اضافه کرد: اوکراین از لحاظ اتمی سومین قدرت دنیا بود ولی امروز کیش و مات شده در حالی که به اعتماد آمریکا از انرژی هسته‌ای گذشت اما امروز چشم به کمک و یاری اروپا و غرب دوخته است.

وی با اشاره به اینکه خدا وعده پیروزی به ما داده تصریح کرد: در جهاد تبیین مقام معظم رهبری می‌فرماید که مسئولان باید در بین مردم حضور داشته باشند و حاج قاسم سلیمانی همینطور در بین مردم حضور یافته و به حل مشکلات آنها می‌پرداخت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 7
    خواسته غرب نابودی اقتصاد و ناامیدی مردم از حکومت بود که به این خواسته خود رسیده ، وقتی مردم با حکومت نباشند بمب اتم هم خاصیتی نداره درست مثل شوروی سابق
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    1 0
    الان آمریکاوکشورهای اروپایی به خاطرترس ازداشتن بمب اتم روسیه جرعت نکردنداز اکراین حمایت کرده وسربازبفرستندویاپروازممنوع ایجادکنند چه اشکال دارد ایران هم بمب اتم داشته باشه فقط برای ترساندن دشمنان کافیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس