سردار حاجی زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه قدرت ما به صورت نمایی افزایش پیدا کرده است گفت: قدرت آتش موشکی وشلیک های همزمان ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده است .

به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه که همزمان با ایام فرخنده ماه شعبان و در آستانه روز پاسدار با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد، اظهار کرد:ما بیانی که حضرت آقا  به عنوان یک تکلیف الهی به مجموعه سپاه و نیروهای مسلح فرمودند مبنی براینکه  باید قوی شوید ؛را به عنوان یک فرمان در مجموعه نیروی هوافضای سپاه با جدیت دنبال کردیم و با تلاش شبانه‌روزی و حمایت عزیزان موثر، بحمدالله توانستیم این حرکت را انجام بدهیم.

وی افزود: هم اکنون در این پایگاه در لحظه می توانیم ۶۰ فروند پهپاد را به پرواز درآوریم و به دلیل آنکه  برد این پرنده های بدون سرنشین زیاد است و محدود نیست ؛ محدودیت هدف نداریم و هر هدف متخاصمی را می توانیم مورد اصابت قرار دهیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه  قدرت ما به صورت نمایی افزایش پیدا کرده است ،گفت: قدرت آتش موشکی وشلیک های همزمان ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده است و زمان آمادگی ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است .

سردار حاجی زاده حرف زدن دشمن از قدرت پهپادی سپاه را نشانه افزایش تنوع قدرت ایران توصیف و خاطرنشان کرد یک روز دشمن از هسته‌ای ما حرف می زند چندیست راجع به موشکی می گوید و این یعنی قدرت سیاسی آنها توزیع شده است.

منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    30 3
    بهترین استراتژی! درود بر سپاه
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      3 0
      کی باشه ببینیم موشک خیبرشکن باهمین ابعادبدنه وجثه مبدل به موشک فراصوت شده باشه وباسرعت اولیه۵پنج کیلومتربرثانیه تقریبامعادل۱۴چهارده ماخ بمنظورکوبیدن جزیره مارها«دیه گوگارسیا»درفاصله ۴۰۰۰چهارهزارکیلومتری ایران وبندچابهار،تولیدانبوه شده باشه
  • Jشیراز IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    14 0
    درودبرامنیت اورندگان وامنیت سازان ایران زمین.. بمعنای واقعی یگانه کشورمستقل وقوی وملت ومردم متحد. انشالله ک یکم مشکل اقتصادیم رفعشه همیچی ابادمیشه مامگه چمون ازکشورای پیشرفته کمتره ماهم هم به اونامیرسیم همانطورکه تو صنعت تسلیحات ونظامی رسیدیم هم تواقتصادمیرسیم وبلکه اوناهم راجامیزاریم. خوشکلترین بااسایش وامنیت ترین کشور ایرانه باملتی خونگرم و.. درودبرتمام دوستدارن ایران!!
  • Armin IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    13 2
    بنازم به غیرت و صلابت سردار حاجی زاده عزیز دوست داریم❤
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    10 0
    امیدواریم سال آینده بشنویم قدرت آتش موشکی وشلیک همزمان موشک های جدیدفراصوت نسبت به همین امسال بازهم۱۰ده برابربیشترشده،یعنی در مجموع۶۰برابر
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    7 0
    تابع لگاریتمی از ضعیف ترین توابع است و تابع نمایی از قوی ترین توابع است و منظور سردار نمایی بوده یعنی جمله اینطور اصلاح شودکه: قدرت ما به صورت نمایی افزایش پیدا کرده است.
  • من یکی از دوستاران سردار عزیزمان هستم IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    4 2
    این افتخار ات ما ایرانیان است که چنین شیر مردانی داریم
  • کارمند فرهنگی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    2 2
    من چند سال افتخار همکاری با حاج محمد دادگستر نیا در جامعه تعلیمات اسلامی داشتم که ایشان قائم مقام بودند و به جرات می تونم بگم که همکاران کاملا مستمره بودند و با انان همانند بردگان برخورد می شود، در این مجموعه به هیچ یک از قوانین اسلام عمل نمی شود و برای عوام فریبی اسلام ورد زبانشان است، امیدوارم روزی ظلم ریشه کن شود و این عزیزان تقاص پس بدهند تا امثال من بتوانیم از اسلام در مقابل فرزندانمان دفاع کنیم با وجود چنین بزرگوارانی که باعث دل زدگی مردم از اسلام شدند
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    2 0
    کی میخاهید سلاح سری رونمایی کنید
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 2
    ماشاءالله بر فرزندان حیدرکرار
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    ملیونها درود بر شما عزیز دل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس