پیروزی استقلال بدون سرباز مقابل ژنرال/ مجیدی به قلعه‌نویی رسید

در ادامه مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال مقابل گل‌گهرسیرجان به پیروزی رسید تا همچنان صدرنشین بدون باخت لیگ برتر باقی بماند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم گل‌گهرسیرجان رفت که مسابقه با نتیجه۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

فیلم/ خلاصه بازی استقلال ۲ - گل گهر ۱

تیم فوتبال استقلال پانزدهمین برد این فصل خود را به دست آورد و ۵۱ امتیازی شد و همچنان صدرنشین بدون باخت  لیگ برتر است. نیمه اول مسابقه بسیار جنجالی شد و گل گهر یک پنالتی را هم از دست داد و فرهاد مجیدی هم با بازیکنان گل‌گهر در کنار زمین درگیری پیدا کرد اما در نهایت تیمش را بدون شکست نگه داشت.استقلال با فرهاد مجیدی به رکورد ۲۱ بازی بدون شکست در لیگ برتر رسید  و در این بازی هم اخراج شد تا او و یامگا که هر دو گل آبی پوشان را به ثمر رساندند مردان اول این مسابقه بودند. به این ترتیب استقلال که دو مدافع اصلی خود یعنی مرادمند و یزدانی را به دلیل سربازی از دست داده بود مقابل تیم امیر قلعه‌نویی که لقب ژنرال در فوتبال را دارد به پیروز رسید.گل گهر هم با این شکست ۳۲  امتیازی در رده پنجم جدول باقی ماند.

پیش از این مسابقه، امیر قلعه نویی که سابقه هدایت تیم سپاهان را هم دارد، با ۲۱ بازی بدون باخت در این تیم رکورددار شکست ناپذیری با یک تیم در طول یک فصل بود. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با برد در این بازی، رکورد شکست ناپذیری خود را با این تیم به ۲۱ بازی رساند تا در مقابل تیم امیر قلعه نویی، به آمار این مربی برسد.

داور: بیژن حیدری

کمک داوران: علیرضا ایلدروم- آرمان اسعدی

کارت زرد: روز به چشمی، امانوف، فرهاد مجیدی( سرمربی)، سعید مهری ( استقلال) علیرضا علیزاده، محمد  خانزاده ، شایان مصلح ( گل‌گهر)

کارت قرمز: فرزاد مجیدی( مربی) فرهاد مجیدی( سرمربی)

گل: کوین یامگا( ۴۵+۲)، یامگا( دقیقه ۸۹- پنالتی)  برای استقلال مرتضی تبریزی( دقیقه ۵۴) برای گل‌گهر

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر( از دقیقه ۴۶ سعید مهری) ، صالح حردانی( از دقیقه ۷۰ وریا غفوری)، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، یامگا، جعفر سلمانی، عزیز بک آمانوف، ژستد( از دقیقه ۷۰ آرمان رمضانی) و امیر حسین حسین زاده( از دقیقه ۷۰ امیرارسلان مطهری)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب گل‌گهرسیرجان: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علی اصغر عاشوری( از دقیقه ۷۶ رضا شکاری) ، مهدی تیکدری( از دقیقه ۶۴ بهنام برزای) ، مرتضی تبریزی( از دقیقه ۷۶ امین قاسمی نژاد) ، میلاد ذکی پور( از دقیقه ۶۰ شایان مصلح)، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی، کی روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

دقیقه ۵:

پرتاب بلند اوت حردانی در محوطه جریمه به بازیکنان استقلال رسید اما آنها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

دقیقه ۷:

گل گهر روی یک ضد حمله صاحب یک موقعیت عالی گلزنی شد اما شوت مرتضی تبریزی از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۸:

ضربه کاشته گل‌گهر را مدافعان استقلال دفع کردند.

دقیقه ۱۳:

ارسال زکی‌پور در محوطه جریمه به کی‌روش استنلی رسید و ضربه سر او بعد از برخورد به مدافعان استقلال راهی کرنر شد. کرنر هم حاصلی برای شاگردان قلعه‌نویی نداشت.

دقیقه ۱۷:

استقلال روی حرکت پابه توپ امانوف صاحب یک ضد حمله و موقعیت‌ گلزنی شد که شوت او را محسن فروزان با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد. ضربه کرنر حاصلی برای این تیم نداشت و مهاجمان استقلال روی مدافع گل‌گهر مرتکب خطا شدند.

دقیقه ۱۹:

با اشتباه خانزاده استقلال و ژستد صاحب یک موقعیت گلزنی شدند اما مهاجم خارجی استقلال در این صحنه ضعیف عمل کرد و نتوانست حتی از داخل محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه گل‌گهر به درستی شلیک کند!

دقیقه ۲۶:

امانوف و علیزاده بازیکنانی از استقلال و گل گهر به صورت اتفاقی با یکدیگر سر به سر شدند و هر دو بازیکن از ناحیه سر و صورت به شدت مجروح شدند. به همین دلیل بازی چند دقیقه‌ای متوقف شد. بعد از این اتفاق سر امانوف بانداژ شد.

دقیقه ۳۰:

گل‌گهر بازهم صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد اما  در نهایت این حمله با شوت بی دقت پور علی از دست رفت و توپ با فاصله زیادی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵:

محمد دانشگر هم دچار مصدومیت شد و در جریان مداوای این بازیکن فرهاد مجیدی بازیکنانش را فراخوانده بود و دستورهای تاکتیکی را به آنها می‌داد.

دقیقه ۳۸:

بازیکنان گل‌گهر یک موقعیت گلزنی را از دست دادند و شوت او از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹:

فرهاد مجیدی قصد تعویض محمد دانشگر را به دلیل مصدومیت داشت و می‌خواست سعید مهری را به جای او وارد زمین کند اما دانشگر گفت که به بازی ادامه می‌دهد، بعد از آن مهری باز به روی نیمکت استقلال رفت.

دقیقه ۴۱:

سعید صادقی صاحب یک موقعیت عالی گلزنی شد اما شوت او از داخل محوطه جریمه بعد از برخورد به حردانی با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. خط دفاع استقلال در این صحنه بسیار نامنظم بود. ضربه کرنر باعث شد که داور خطای هند پنالتی را تشخیص بدهد و سعید صادقی پشت این ضربه پنالتی ایستاد و ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۴۴:

فرهاد مجیدی بعد از اینکه بازیکنان گل‌گهر پنالتی را از دست دادند در کنار زمین جنجال به پا کرد و حاضر نشد توپ را به خانزاده بازیکن تیم گل گهر بدهد و همین مساله باعث تنش و درگیری بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم شد.

دقیقه ۲+۴۵

در حالی که همه منتظر پایان نیمه اول بودند اما استقلال روی یک ضد حمله توانست صاحب یک ضربه پنالتی شود و فروزان روی یامگا مرتکب خطای پنالتی شد و این ضربه را یامگا تبدیل به گل کرد. ضربه اول را فروزان گرفت اما توپ برگشتی را یاماگا تبدیل به گل کرد.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۷:

اشتباه مرگبار محسن فروزان باعث شد که استقلال صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شود. دروازه‌بان گل گهر توپ را به مهاجم آبی پوشان پاس داد و در نهایت توپ برگشتی را خود فروزان دفع کرد.

دقیقه ۵۰:

شوت امانوف  از کنار دروازه گل‌گهر با اختلاف کمی به بیرون رفت در این صحنه نیز مدافعان گل‌گهر مرتکب اشتباه شدند.

دقیقه ۵۱:

ضربه کاشته گل‌گهر از پشت محوطه جریمه را آرمین سهرابیان زد که توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴:

مرتضی تبریزی از پشت محوطه جریمه با یک شوت دقیق و فنی دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه ۵۷:

مهدی پور ضربه کاشته استقلال را روی دروازه گل گهر فرستاد که توپ به سبحان خاقانی رسید و ضربه سر او با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰:

شوت حردانی بعد از برخورد به مدافع گل گهر راهی کرنر شد و این ضربه دوباره تبدیل به یک کرنر دیگر برای استقلال شد.

دقیقه ۶۷:

ژستد یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد و توپ در محوطه جریمه به او رسید که شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه گل گهر به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹:

صادقی یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد و در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه حسینی را باز کند.

دقیقه ۷۰:

ضربه کرنر حاصلی برای گل‌گهر سیرجان نداشت.

دقیقه ۷۴:

شوت یامگا از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸:

آرمان رمضانی در محوطه شش قدم صاحب توپ شد اما ضربه بی دقتش از بالای دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵:

توپ در محوطه جریمه به دست بازیکن گل‌گهر خورد و بازیکنان استقلال به سمت داور رفتند و معتقد بودند که داور باید پنالتی اعلام کند. کمک داور مسابقه البته به داور اعلام کرد که توپ به دست علیزاده خورده و به سود استقلال پنالتی اعلام شد. یامگا هم این ضربه پنالتی را تبدیل به گل دوم استقلال کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    3 4
    تیم کیسه سرباز نداره ، ولی داور از یه لشکر سرباز براش بهتر عمل کرد
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      2 3
      لنگی خان داوری هیچ مشکلی نداشت، نظر کارشناسان رو بخون
    • پری مجرد 45 ساله IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      2 1
      بهتره بهانه نیاریم و به قدرت استقلال اذعان کنیم و قهرمانی این تیم رو به هوادارانش تبریک و شادباش بگیم.
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 0
    کجایی
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 1
    آخ که چی کشیدن لنگیها
  • یه پرسپولیسی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 0
    هدایا کمرم شکست
  • پری مجرد 45 ساله IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 0
    قهرمانی زود هنگام و مقتدرانه استقلال را به همه هواداران این تیم تبریک و شادباش می گویم و به هواداران پرسپولیس تعزیت عرض می کنم.
  • پری مجرد 45 ساله IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 0
    قهرمانی زود هنگام و مقتدرانه استقلال را به هموطنان استقلالی شادباش میگم
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 0
    مشرق شبی بدی گذرونده حال نداره پیامهارو منتشر کنه
  • پری مجرد 45 ساله IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 3
    الحق و الانصاف فرهاد مجیدی و تیمش یک سر و گردن از یحیی گل محمدی و تیمش بالاتر است
  • رمضانی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    3 0
    فقط حامد لک . از هر داور و کمک داور و مهاجم بیشتر به استقلال انرژی میده چرا نمی فهمید دوستان لنگی
  • عبدالله IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    1 0
    ای واژه ها و در اصل گزافه گوییها چیه ؟استقلال و ژنرال و ....
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    1 0
    قهرمانی تیم کیسه را به بابا حمید و کمیته داوران تبریک عرض میکنم
  • پری مجرد 70 ساله IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    1 1
    به دستور وزیر گل محمدی لک فروزان بیژن حیدن و داورهای بحران زا در خدمت الاستقلال یک لشگر در خدمت الاستقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس