بهره‌برداری از بحران؛ تل‌آویو بر طبل انتقال یهودیان اوکراین به فلسطین اشغالی می‌کوبد - کراپ‌شده

رژیم صهیونیستی که به هر بهانه‌ای در پی کشاندن یهودیان سراسر جهان به فلسطین اشغالی است، مطابق معمول، از بحران اوکراین سوء استفاده کرده است و بر طبل انتقال یهودیان می‌کوبد.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی از هر طریقی در پی اغوای یهودیان سراسر جهان است تا برای اقامت و زندگی در فلسطین اشغالی جذب شوند؛ چه این اغواها اقتصادی و مالی باشد، چه مسائل امنیتی.

بیشتر بخوانید:

چرایی چرخش موضع تل‌آویو در قبال بحران اوکراین

پایگاه خبری «فلسطین الیوم» گزارش داد، بحران روسیه و اوکراین نیز بهانه و دستاویز خوبی برای رژیم صهیونیستی شده است تا خود را پدر معنوی یهودیان سراسر جهان، به ویژه یهودیان اوکراین نشان دهد. دولت این رژیم در تلاش است که فلسطین اشغالی را امن‌ترین و باثبات‌ترین نقطه جلوه دهد و چنین وانمود کند که این رژیم قادر است از خود در برابر «خطرات دشمنان» دفاع کند.

بیشتر بخوانید:

اوکراین مشارکت اسرائیل در جنگ با روسیه را تأیید کرد

«آیلت شاکد» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی نیز در تأیید این مسئله خبر داد که از زمان شروع بحران روسیه و اوکراین، حدود هزار و ۵۵۵ یهودی اوکراینی وارد فلسطین اشغالی شده‌اند. کابینه این رژیم امکانات زندگی را در اختیار آنان قرار داده و اعلام کرده است که برای اسکان آنان، قصد دارد یک شهرک در اراضی اشغالی احداث کند

اندیشه صهیونیسم مبتنی بر جذب یهودیان از سراسر جهان در فلسطین اشغالی است

در همین ارتباط، «مصطفی الصواف» نویسنده و تحلیلگر سیاسی مسائل فلسطین تاکید کرد، هدف کمپین رسانه‌ای رژیم صهیونیستی که به ادعای کمک به یهودیان اوکراین و انتقال آنان به فلسطین اشغالی، آغاز شده است، ارسال پیام به همه یهودیان جهان است؛ زیرا اندیشه صهیونیسم این است که همه یهودیان جهان را در فلسطین جمع کند.

الصواف به فلسطین الیوم گفت که رژیم صهیونیستی با انتقال یهودیان از اوکراین، دیگر نیازی به افزایش تعداد نیروهای ارتش یا افراد حرفه‌ای بیشتر ندارد. اما انتقال یهودیان اوکراین به فلسطین اشغالی، تأثیر زیادی بر مسئله فلسطین نخواهد داشت؛ زیرا «این مسئله به ما، مردم فلسطین نیاز دارد تا به اهداف خود دست پیدا کنیم».

این تحلیلگر فلسطینی خاطر نشان کرد: «ما باید آماده شویم و به آنها و کسانی که در خارج از فلسطین هستند، بگوییم که فلسطین متعلق به ما مردم فلسطین است و برای آزادسازی آن از دست متجاوزان تلاش می کنیم. این افراد، اوکراینی‌های متولد و بزرگ شده در این کشور هستند و اوکراین کشورشان است، نه فلسطین».

دولت ورشکسته رژیم صهیونیستی با ادعای حمایت از یهودیان اوکراین در پی مخفی کردن شکستهای خود است

«احمد عبدالرحمن» سیاستمدار و تحلیلگر مسائل سیاسی هم در این زمینه گفت: هیاهوی مربوط به مسئله انتقال یهودیان اوکراین، بک موضوع ساختگی و اغراق آمیز است و هیچ نمود بیرونی ندارد. به ویژه اینکه خشم و نارضایتی سفیر اوکراین هم بیانگر این مسئله است.

عبدالرحمن تصریح کرد، هیاهوی رسانه‌ای که تحت حمایت دولت رژیم صهیونیستی قرار دارد، در حالی آغاز شده است که این دولت در سطوح مختلف با شکست و ناکامی روبرو است و از طریق انتقال یهودیان اوکراین در پی دستاوردسازی برای خود است.

وی  با بیان اینکه اظهارات مربوط به آمادگی رژیم صهیونیستی برای پذیرش پنج تا ده هزار یهودی اوکراینی، تغییر مهمی در سیاست این رژیم نیست، خاطر نشان کرد، از یهودیان در فلسطین اشغالی هیچ استقبالی نخواهد شد؛ نه فقط در زمان جنگ، بلکه در هر زمانی.

این سیاستمدار فلسطینی به اشاره به اینکه انتقال این یهودیان، «تغییر مهمی در موازنه درگیری ایجاد نخواهد کرد»، تصریح کرد، مردم فلسطین باید با این مسئله مقابله کنند تا تغییری در بافت جمعیتی فلسطین به وجود نیاید.

در همین ارتباط، بخش شهرک‌سازی صهیونیسم جهانی اعلام کرد که قصد دارد هزار واحد مسکونی را برای یهودیان فراری از اوکراین احداث کند. «یشای مرلینگ» رئیس بخش شهرک‌سازی سازمان جهانی صهیونیسم همچنین خبر داد که «طرح مفصلی» برای احداث منازل موقتی برای یهودیان اوکراین طراحی کرده است.

این طرح شامل ساختمان های مسکونی با مساحتهای بین ۵۵ تا ۹۰ متر مربع است. بر اساس این طرح، قرار است این ساختمان‌ها در مناطق النقب، وادی عربه، «وادی الینابیع» احداث شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    2 0
    تل آیو توانایی تامین امنیت همنقدر صهیونیستم نداره وای به حالی که زیادتر هم بشوندو از کشورهایی دیگرهم بیایند
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    ببینید کار به کجا رسیده که رئیس جمهور دلقک یهودی اوکراین اروپا رو تهدید به سقوط می کند وامریکا رو تهدید می کنه منطقه پرواز ممنوع رو اجرا کنه این دلقک از اسرائیل کودک کش بی سرزمین دستور می گیره واین تهدیدات به اروپا وامریکا هم از جانب اسرائیل است که از حلقوم این دلقک رئیس جمهور اوکراین در میاد. اسرائیل قطعا سرش رو به باد میده با این فتنه وجنگی که در اوکراین به راه انداخته اروپا وامریکا باید اسرائیل خانه فتنه وجنگ را برسرش خراب کنند وگرنه اسرائیل کل اروپا رابه جنگ وویرانی خواهد کشاند .بزرگترین اشتباه وخریت وخیانت اوکراین ورئیس جمهور خائن یهودی اوکراین این بود که مزدور وحمال اسرائیل شد که با دستور ودسیسه اسرائیل فتنه وجنگی در اوکراین درست کند که رابطه وتعامل امریکا وروسیه را بر سر توافق برجام برهم بزند وبرجام فرو بپاشد.اوکراین با هم دستی با اسرائیل به ایران خیانت کرد وحالا دارد تاوان خیانتش را می دهد.وباید زیر مشت ولگد روسیه له شود وامریکا وناتو هم به دادش نخواهند رسیدچون می دانند اوکراین مزدور اسرائیل است برای برهم زدن برجام.تنها فریاد رس اوکراین خود اسرائیل است. که اسرائیل هم از ترس امریکا واروپا جرات کمک به اوکراین را ندارد. اسرائیل فقط می تواند دیگر حمال منطقه ای اش یعنی ترکیه را بخواهد که اردوغان تروریستهای جنایتکارش در شمال سوریه را برای جنگ به اوکراین اعزام کند. اوکراین با همدستی اسرائیل متهم به ایجاد نا امنی در اروپا واشغال اروپاست . اسرائیل با مزدوران منطقه ای اش نظیر اوکراین وترکیه وآذربایجان قصد ایجاد ناامنی در اروپا وبه دنبال ان اشغال اروپا و انتقام هولوکاست از اروپائیان ومسیحیان وکشورگشایی دارد.سناریوی پلید اسرائیل را امریکا واروپا خوانده اند ودستتان رو شده. روسیه باید مواظب باشد اسرائیل خریت نکند وجلو خریتش را بگیرد .چون سر نخ فتنه اوکراین دست اسرائیل همان خانه عنکبوت است. مذاکرات هسته ای به کوری چشم اسرائیل به توافق منجر خواهد شد و در نهایت پدر اوکراین وبعد از آن اسرائیل در خواهد آمد. واسرائیل ومزدوران اسرائیل یعنی ترکیه،اوکراین واذربایجان به زودی توسط ابرقدرتهای شرق وغرب محو ونابود خواهندشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس