روسیه: تسلیحات پمپاژ شده به اوکراین به دست تروریست‌ها در اروپا خواهد افتاد

وزارت خارجه روسیه هشدار داده است که سلاح‌های ارسالی به اوکراین ممکن است به دست تروریست ها در خود اروپا بیفتد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه روسیه روز شنبه ضمن خطرناک خواندن «پمپاژ» سلاح به اوکراین اعلام کرد که سازمان‌دهندگان ارسال تسلیحات به اوکراین نمی‌توانند خطر افتادن این سلاح‌ها به دست تروریست‌ها در اروپا را درک کنند.

بیشتر بخوانید:

هدف ناتو از اعزام تروریست‌های سوریه به اوکراین چیست؟

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه هشدار داد که «سلاح‌های پمپاژ شده به اوکراین ممکن است به دست تروریست‌ها در خود اروپا بیفتد».

بیشتر بخوانید:

نهایت وعده بایدن به زلنسکی

وزارتخانه یادشده افزود: «مسکو از کشورهای غربی می‌خواهد که از پمپاژ جدیدترین تسلیحات به کی‌یف جلوگیری کنند تا از خطراتی برای هوانوردی غیرنظامی بین‌المللی جلوگیری کنند».

چند روز پیش، وزارت خارجه روسیه اعلام کرده بود که «طرف‌های اروپایی که در تامین تسلیحات مرگبار اوکراین نقش دارند، مسئولیت عواقب آن را بر عهده خواهند داشت».

ببینید:

تصاویر جدید از ادوات منهدم‌شده ارتش اوکراین

فیلم/ آتشباری راکت اندازهای گراد روسیه

پیش از آن، منابع رسمی روس گفته بودند که نیروهای روسیه با حملات هدفمند «افرادی را که سلاح های غربی را به کی‌یف حمل می کنند» هدف قرار خواهند داد.

سرویس اطلاعات روسیه اعلام کرد که ارتش آمریکا تروریست‌ها را در پایگاه التنف واقع در مرز عراق و سوریه آموزش داد تا آنها را به اوکراین منتقل کند.

سرویس اطلاعات خارجه روسیه افزود: پایگاه التنف تحت کنترل نیروهای آمریکا، این روزها شاهد آموزش تروریست‌های داعش برای انتقال آنها به اوکراین بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • پری مجرد 45 ساله IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    27 28
    خدایا تو را کرور کرور شکر و حمد و ثنا که دشمنان روسیه را از احمق ها قرار دادی
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      1 2
      دارند شکسته نفسی میکنند. خودشان استاد جنگ نیابتی هستند
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 0
      از رفیقت آواکس خبری نیست
  • DE ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    30 21
    بزرگترین اشتباه روسیه وقفه در عملیات بود و این فرصت را به غرب داد تا با ریشه زدن در بحران به راهکارهایی فکر کند. پوتین به خاطر انساندوستی چند روزی از عملیات دست کشید ولی غرب انساندوستی نمیفهمد و به فکر ضربه زدن هست به هر شکل ممکن حتی اگر هزاران زن و کودک کشته و مجروح و بی خانمان شوند مثل سوریه و یمن.
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      6 31
      انساندوستی؟حمله و اشغالگری انساندوستیه؟پوتین میخواد بین مردم اوکراین محبوب باشه چرا که هدف اشغال اوکراین رو داره واقعا وقاحت ازین کامنتت میباره
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    15 5
    پس از آغاز جنگ اوکراین ، آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد به کشورهای اروپایی یورش برد. و بدین ترتیب ؛ آمریکا موفق می شود نسل جدید گاوهای شیرده چشم آبی را به خدمت اقتصاد خود درآورد.
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    12 11
    منظورش اینه که خودش میده به تروریسهای روس و چچن!
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      4 0
      یعنی روسیه تولید میکنه بعد اروپا میخره از روسیه میده اکراین اکراین هم میده روسیه بعد روسیه هم میده به اروپا اروپا میدن به تروریست ها خخخخخ
  • محمدی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    12 6
    ریسمان بایدن پوسیده بود! بدا به حال کسانی که زلف خود را به زلف روسیه گره بزنند که سگ زرد برادر شغال است!
  • مهدیه IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    6 10
    خدا شر روسیه کم کنه به مردم بی گناه کمک کنه
    • DE ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      13 2
      اره ! این مردم بیگناه زلنسکی رو انتخاب کردند ودر فتنه گری های زلنسکی صهیونیست همین مردم اکراین سهمی دارند! اونقدرها هم اکراینی ها دراین سرنوشت تلخی که برای خود درست کردند بی تقصیر نیستند. بخصوص عملیات خطرناکی رو علیه همسایه دیوار به دیوارشون روسیه شروع کردند و از نظر نظامی کورکورانه به کشورهای اروپایی و امریکا اعتماد صددرصد کردند و افتادن تو تله اروپا و امریکا. حالا که شرشون شکسته قراره برادران چشم ابی اروپایی شون گردو تو دامنشون بریزند! برای همین برادران چشم ابی اروپایی دارند به اشون خونه ، حقوق ، اجازه کار و کلاهمه خدمات رفاهی به شون میدن. شما غصه اکراینی ها رو نخور. ماباید غصه مردم مظلوم ایران رو که توسط برادران چشم ابی اکراینی ها تحریم شدن، رو بخوریم بخصوص ایرانی های شریفی که زیر خط فقر زندگی می کنند و با سیلی صورت شون سرخ نگه میدارند و ابروداری میکنند. جاداره دلمون برای این ایرانی های شریف و بزرگوار بسوره. ایا برای اینا کاری میکنیم؟
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    5 2
    بزرگترین ذرات خانه ها وتحریم کننده های دنیا بر ضدروسیه بسیج شده اند دراین وروز چندین هواپیمای روسیه توسط نیابتی های امریکا که ازیونیفرم پوش هایشان وحشی تردرکشتن روسیه هستند درمیدان بااخرین امکانات واموزشهای درمانورمیجنگند پدافندی هم بدهند دربرابر موشکهای روسی دیگر جنگ زمینی شروع میشود که امریکا همه نوکرانش رادراین نقطه برای خون ریختن روسها اورده است ودرحال اوردن است وبارسانه هم درصددسردکردن وبرگرداندن برخی اوکراینی های جنگجو است
  • US ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    2 14
    پوتین اشتباه محاسباتی بزرگی کرد. در باتلاق اکراین خودش را گرفتار کرد. پاشو گذاشت روی پوست خربزه
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    8 0
    این جنگ اگر متوقف نشود دامن کل اروپا را خواهد گرفت و در نهایت منجر به جنگ جهانی میشود
  • DE ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    9 0
    هر اقدام اشتباهی اروپایی ها انجام بدن. دودش میره اول از همه تو چشم خودشون یعنی اتش این جنگ میتونه براحتی دامن چندین کشور اروپایی روبگیره و یا یک جنگ اتمی وحشتناکی رودر اروپا رقم بزنه. متاسفانه کشورهای اروپایی از جنگ بالکان اصلا هیچ عبرتی نگرفتن .
  • DE ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    3 0
    اروپایی ها و امریکایی ها دارند تو لونه زنبور چوب فرو میکنن نشون میده این به اصطلاح متمدن ها بقول اصلاحاتچی های ندید بدید! خیلی عاقلن! از قدیم گفتن بازی اشکنک داره سرشکستنک داره!
  • NL ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 0
    سَلامٌ عَلى إِلْ یاسِینَ --- (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم.-___اللهم العجل لولیک الفرج
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    روسیه باید این موشک های خود اروپایی ها را به یمن و فلسطین و افریقا مثل مالی و چاد بفرستد 4 جت اسرائیلی و سعودی و یا فرانسوی که باهاشون سرنگون شدند ان موقع دیگر این موشکها را به اوکراین ارسال نمی کنند
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    بزرگترین اشتباه را زلنسکی نادان مرتکب شد که بیطرفی را زیر پا گذاشت و خواست عضو ناتو شود و موشکهای اتمی ناتو اگر در خاک اوکراین مستقر می شد تنها ۴ دقیقه تا رسیدن به مسکو و خاکستر کردن روسیه فاصله کافی بود
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    میخاد امریکا این تروریستها رو بفرسته اوکراین که به درک واصل بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس