کد خبر 1347903
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
خاک سفید

در نوروز ۱۴۰۱ علاوه بر سریال‌های ویژه نوروز در جدول پخش تلویزیون، مدیران تلاش کردند برنامه‌های دیگر از مسابقه‌های تلویزیونی تا برنامه‌های ترکیبی را در کنداکتور نوروز امسال قرار دهند.

به گزارش مشرق، در نوروز ۱۴۰۱ علاوه بر سریال‌های ویژه نوروز در جدول پخش تلویزیون، مدیران تلاش کردند برنامه‌های دیگر از مسابقه‌های تلویزیونی تا برنامه‌های ترکیبی را در کنداکتور نوروز امسال قرار دهند.

۳سریال کمدی برای شب‌های نوروز


فصل سوم «زیرخاکی»، «خداداد» و «دردسرهای شیرین» و فصل دوم «نجلا» ۴ سریالی هستند که نوروز امسال روی آنتن می‌روند. از میان ۴سریال، ۳ سریال کمدی بوده و «نجلا» هم انتخاب شبکه ۳ است و به‌نظر این سریال علاوه بر ۱۳روز نوروز، در شب‌های رمضان هم در جدول پخش شبکه ۳ قرار گرفته است. شبکه‌های دیگر هم در تدارک سریال‌های ویژه شب‌های رمضان هستند.

انیمیشن پهلوانان


علاوه بر برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی، قرار است فصل جدید انیمیشن «پهلوانان» در ۱۱قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی سیاوش زرین‌آبادی که از محصولات مرکز پویانمایی صبا هست از شبکه اول پخش شود. شبکه یک، مجموعه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا را هم در برنامه‌هایش دارد. این برنامه از ۲۲اسفند پخش خود را شروع و تا بعد از تحویل سال نو ادامه می‌دهد. همچنین این شبکه که سال گذشته «دستپخت» را روی آنتن داشت و احتمالاً در کنار سری جدید «ایرانگرد»، این برنامه را به‌عنوان مجموعه سرگرمی آشپزی تلویزیون روی آنتن خواهد داشت.


نارنج و ترنج در ادامه محاکات


از شبکه ۲ سیما هم ویژه‌برنامه نوروزی «نارنج و ترنج» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی در ۱۴ قسمت هر شب حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن می‌رود. «نارنج و ترنج» یک تاک‌شوی شبانه با اجرای منصور ضابطیان است که با محوریت آیتم‌های شاد و با نگاهی ویژه به فرهنگ و ادبیات به مسائل روز جامعه می‌پردازد .برنامه هر شب با حضور مهمان‌های ویژه و هنرمندانی که در فضای شعر، ترانه و ادبیات فارسی فعالیت می‌کنند مانند خواننده‌های مطرح کشور با مخاطبان همراه می‌شود.«نارنج و ترنج» در راستای یک بخش از برنامه «محاکات» است. البته فصل جدید «محاکات» با اجرای منصور ضابطیان و داوران جدید با فرم و محتوایی جدید در مرحله پیش‌تولید است.

تاک با داریوش کاردان


برنامه «تاک» با اجرای داریوش کاردان با قصه‌های متفاوت و فضایی جالب و جذاب در ایام نوروز به‌طور ویژه روی آنتن شبکه ۲ سیما خواهد بود. «کافه‌بازی» ماجد بازرگان از دیگر برنامه‌هایی است که به‌عنوان ویژه‌برنامه نوروزی، جدیدترین بازی‌های ویدئویی متناسب با سن نوجوانان را در این ایام معرفی می‌کند.

بازگشت عموفیتیله‌ای‌ها


از دیگر برنامه‌های شبکه ۲، پخش «دوقلوها» و بازگشت عموفیتیله‌ای‌ها به تلویزیون است. این برنامه به‌احتمال زیاد در نوروز پخش می‌شود، اما سازندگانش گفته‌اند که اگر به نوروز نرسد، در ماه رمضان از شبکه ۲ روی آنتن می‌رود. عموفیتیله‌ای‌ها یا عموهای فیتیله‌ای نام یک گروه متشکل از محمد مسلمی و حمید گلی و علی فروتن است که با هم به‌عنوان عموهای فیتیله‌ای در مجموعه‌های تلویزیونی و تئاترها برای کودکان نقش اصلی را اجرا می‌کردند. این سریال را جمشید بیات ترک کارگردانی می‌کند.

آغاز ضبط خندوانه برای نوروز


ضبط ویژه برنامه نوروزی «خندوانه» از شنبه (۱۴ اسفندماه) آغاز می‌شود. رامبد جوان با اعلام این خبر، درباره آغاز ضبط قسمت‌های مربوط به پخش نوروز «خندوانه» می‌گوید: در حال انجام کارهای مقدماتی ویژه‌برنامه عید هستیم که از شنبه ضبط برنامه‌ها آغاز خواهد شد.
به‌گفته جوان، خندوانه در ایام عید برنامه دارد و استودیو «خندوانه» تعطیل شده است و عوامل در حال آماده‌سازی‌ مقدمات نوروز هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    شما پیام های تبلیغاتی رو کم کن برنامه جدید پیش کش
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    با اینطور برنامه ها تنوعی بوجود نمیاد
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 0
      لااقل خوبیش اینه که خندوانه تنوع داره ، همینو ببینید بقیه چنگی به دل نمی زنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس