نماینده رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان را تهدید کرد

نماینده سازمان ملل در اظهاراتی عوام فریبانه فعالیت های حزب الله را عامل هرگونه درگیری در آینده عنوان کرد.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد روز جمعه نسبت به احتمال آغاز درگیری با حزب الله در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی هشدار داد.

گلعاد اردان نماینده رژیم اشغالگر در سازمان ملل با نشانه رفتن انگشت اتهام به سوی حزب الله فعالیت‌های این جنبش در جنوب لبنان را مسبب ایجاد هرگونه تنش عنوان کرد.

او در دیدار با فرمانده تازه منصوب شده نیروهای سازمان ملل در لبنان اینچنین مدعی شد که اقدامات نظامی حزب الله مسبب ایجاد تنش‌ها در آینده خواهد بود!

اظهار عجیب نماینده رژیم اشغالگر علیه حزب الله در سازمان ملل در حالی است که سال هاست این رژیم بخشی از اراضی جنوبی لبنان را تحت اشغال داشته و به طور پیوسته در مناطق مرزی با این کشور با بکارگیری سلاح‌های سبک و سنگین رزمایش نظامی برگزار می‌کند.

علاوه بر این، جنگنده‌های اسرائیلی هر از گاهی با نقض حریم هوایی مناطق جنوبی لبنان حملاتی را علیه پایتخت سوریه (دمشق) و حومه آن انجام می‌دهند.

با این حال هیچکدام از این گونه اقدامات تنش زا و برهم زننده آرامش ساکنان منطقه از سوی رژیم اسرائیل در سازمان ملل به طور جدی مورد بحث و بررسی قرار نمی‌گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهاب IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    4 0
    هی اردان تو فعلا به دور کشور جعلیت تار بتن بینیم چی میشه.... یادم رفت اون سنگی رو هم که بردی سازمان ملل مال فلسطینه برگردون
  • بختیاری IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    5 0
    این بزدلان کودک کش باید تودهنی سختی بخورند.به امید خدا روز موعود قوم برگزیده جهنم نزدیکه!
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    1 0
    مثل اینکه روزقیامت وپایانی برای یهودیان شروع شده اون افراطی های اوکراینی ک خودشون تودردسرانداختن اینقدرروس تبارکشتن واینبارم داعش اورده بودن روس تبارهارابکشن وروسیه دستشون راخوند.. واینم ازیهودیان منحوس اشغالی یکی خبرنداره ازکتابهای تحریف شده ی اینا؟شایدروزقیامتشون الان باشه باتهدیدوجنگ باحزب الله یعنی مرگ قطعی جهودیان خخخ ازسوزش شکست یهودیان اوکراینه والکی دعوای زرگری میکنه ک ماقدرتمندنیم ویهودیان فراری رابکشونن اونجااقامت بدن
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    1 0
    حرف مفت و کودک کشی زیاد کردید. برای تقاص منتظرتون نمیزاریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس