تکذیب شهادت رزمندگان حزب‌الله در تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه

اعلام الحربی وابسته به مقاومت اسلامی لبنان شایعات مربوط به شهادت رزمندگان حزب‌الله در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه را کاملا تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های وابسته به مقاومت اسلامی در لبنان هرگونه شایعات مربوط به شهادت رزمندگان حزب‌الله در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه را تکذیب کردند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها هیچ یک از مواضع مقاومت اسلامی لبنان در مکانهایی که مورد هدف تجاوزات رژیم اشغالگر در سوریه قرار گرفت٬ وجود نداشت.

بیشتر بخوانید:

از ایران به دلیل ارسال محموله سوخت به لبنان قدردانی می‌کنیم

منابع خبری بامداد جمعه از شنیده شدن صدای انفجار و مقابله پدافند هوایی سوریه در آسمان دمشق خبر دادند.

رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه هم شهر «حضر» در شمال استان قنیطره را هدف حمله موشکی قرار داده بود. این حمله دو ماه بعد از یک حمله دیگر این رژیم به نزدیکی قنیطره انجام می‌شد.

حمله دو ماه پیش نخستین تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه بود که به دستور «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انجام می‌شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند.

رژیم صهیونیستی در پی جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ بخش زیادی از ارتفاعات جولان سوریه را به اشغال خود درآورد سازمان ملل در سال ۱۹۷۴ نیروهای حافظ صلح را برای نظارت بر آتش‌بس میان دو طرف اسرائیلی و سوری در ارتفاعات جولان مستقر کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عباس IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    تجربه ثابت کرده هرچیزی که تکذیب میکنید یعنی صد در صد اتفاق افتاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس