مذاکره سیاسی بهترین راهکار حل و فصل بحران میان روسیه واوکراین است

رئیس جمهور لبنان در دیدار با هیأتی از اتحادیه اروپا تأکید کرد: مذاکره سیاسی بهترین راهکار حل و فصل بحران میان روسیه و اوکراین است.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان امروز جمعه با هیأتی از اتحادیه اروپا دیدار کرد. این دیدار در شهر «بیروت» پایتخت لبنان انجام شد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور لبنان و اعضای هیأت اتحادیه اروپا در این دیدار در خصوص تحولات منطقه‌ای و بین المللی از جمله تحولات مربوط به بحران اوکراین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس جمهور لبنان در دیدار با هیأت اتحادیه اروپا تصریح کرد: ما با هر نوع جنگ و نزاعی مخالف هستیم. بیروت بهترین راهکار برای حل و فصل بحران میان روسیه و اوکراین را آغاز گفتگوها و مذاکرات سیاسی می‌داند.

این درحالی است که پیشتر وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله روسیه به اوکراین، اعلام کرده بود که بیروت خواستار خروج فوری نیروهای نظامی روسیه از این کشور است.

با این حال، شخصیت‌های مختلف در لبنان اعلام کردند بیانیه وزارت خارجه این کشور بیانگر موضع هیأت دولت و نیز لبنانی‌ها نیست. گفتنی است، روز پنجشنبه هفته قبل، رئیس جمهور روسیه دستور آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین را صادر کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    2 0
    یک نفر عاقل همین اقاست
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    میشل عون یک سرمایه برای ملت لبنان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس