به گزارش مشرق، مسئول هماهنگ‌کننده اروپایی مذاکرات وین طی توییتی نوشت:

در مراحل پایانی مذاکرات وین در خصوص برجام هستیم. 

پرونده برخی مسائل مرتبط همچنان باز است و موفقیت هرگز در چنین مذاکره پیچیده‌ای تضمین‌شده نیست.  

ما داریم حداکثر تلاشمان را در تیم هماهنگی انجام می‌دهیم، اما هنوز به آن نقطه (توافق) نرسیده‌ایم.

اتحادیه اروپا: در مذاکرات وین، موفقیت هرگز تضمین شده نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    3 1
    تگام اسلحه سازهای دنیا بعد از دیدن برجام کف کردند و نصفشان دیوانه شده اند زیرا تا کنون چنین اسلحه ای ندیده بودند که با خشاب خالی کل زندگی و فرهنگ و کار و تلاش و کوشش یک کشور را شرطی کند و ترمز بزند.ولی بعد از تحقیقات فراوان دیدند سیاه بمبولی اون اوباماست بهشون دروغ گفته و نه تنها خشابش پر بوده بلکه فقط ۸ سال مستقیم به‌هستی ملت تیر شلیک میکرده . خشاب پر آن غربگدایان و وطنفروشان و جورج سوروسی ها اصلاح تبه کاران و اشرافیون و اشرفیون...بوده اند .‌حالا کار اصلی ایران در وین نیست دقیقا در ایران است تا پست ها و مدیریت ها را تصویه کرده و خشاب برجام را خالی کند . پس این دروغ تاریخی که با اسلحه خشاب خالی ایران را خلع سلاح کردیم را تکرار نکنید. غربگدایان نوکر جورج سوروس صهیونیست خشاب پر امپریالیسم امریکا هستند. خشاب را خالی کنید و خشاب را دور بیندازید.
  • DK ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    1 1
    کلا منظورش این هست پنج سال دیگر هم عقب بیاندازند مارو با انبوهی از خسارت، خوب چه سودی داره این مذاکره که بعد چند ماه از جمع آوری سانتریفیوژها میزنند زیرش؟!!!
  • omid IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    2 1
    توافقی که تضمین نشده باشه انگار بیای خونه تون رو بفروشید ، خریدار هم یک چک بهتون بده که اصلا تو حسابش خالی باشه بعدش هیچ دادگاهی به کارت رسیدگی نکنن. چون طرف خیلی قلدره .تازه حساب کن که سیستم و بانک هم آمریکایی باشه و هر وقت اراده کنند می توانند حساب بانکی شما رو هم مسدود و خالی کنند. تصور بکنید اصلا برجام هم امضا شد، وقتی آمریکا با یک نامه شخصی به روسای شرکت های درست و حسابی میتونه اونها رو از سرمایه گذاری توی ایران منع کنه و با این برجام شما فقط قابلیت خرید یک مشت کالای بنجل خارجی رو دارید و از توسعه زیرساخت ها باز می مانید
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    4 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ تمام تحریم‌ها لغو شد و این امر راستی‌آزمایی گردید و تمام مطالباتمان هم وصول شد، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را که از روی زمین ناپاک و بی‌ثمر اعتماد به غرب برکنده شده و ثبات و قراری ندارد را برداریم و آن را بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بکوبیم و با اقتدار از برجام خارج شویم. نباید گذاشت اقتصاد کشور بیش از این شرطی شود؛ کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس