سرویس جهان مشرق _ بنیامین نتانیاهو،‌ نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که این روزها به دلیل اقدامات غیر قانونی در دوران ریاست خود درگیر دادگاه است،‌ درتوییتی نسبت به مذاکرات هسته ای ایران واکنش نشان داد. وی در صفحه توییتر خود نوشت:

بنت و لاپید (دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی)  در حالی که ایرانیان به سرعت در حال کار برای دستیابی به یک توافق هسته ای وحشتناک که امنیت و آینده اسرائیل را به خطر می اندازد، هیچ چیزی نمی گویند و واکنشی نیز نشان نمی‌دهند. این توافق بد به ایران کمک خواهد کرد برای اقدام علیه ما پول بدست بیاورد و به ایران برای بدست آوردن سلاح هسته ای به منظور استفاده عیله شهروندان اسرائیلی مشروعیت بین‌المللی می‌بخشد. ما باید با تمام توان و سریعا علیه ایران وارد عمل شویم!. (اقدام نظامی بر علیه تاسیسات هسته ای ایران)

خشم نتانیاهو از دستاوردهای ایران در مذاکرات هسته‌ای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    16 3
    خخخخه دستاورد کدم دستاورد
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      0 0
      دقیقاااااا عبداللهیان هم راه ظریف را می رود با همان تیم مذاکره کننده. یادمان نرفته هنگام مذاکره توسط ظریف هم اسرائیل برای اینکه بگه برجام به نفع ایران است کلی ناله سر داد و زمان نشان داد چه کلاه گشادی سر ایران رفت.
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      0 0
      طبق صحبتهای کسانی که در مورد اطلاع دارند( مثل آقای نبویان) سقف آرزوهای این گروه جدید مذاکرات ، همان برجام است. که واقعا مایه تاسف است. با وجود همه شعارهای انقلابی باز هم تمایل به تسلیم و سازش دارند.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    27 4
    این قاتل نمی دونه به هر حال فلسطین بزودی آزاد میشه :)))
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    2 1
    تیم قوی مذاکره کننده‌ی ایران به غربی‌ها فهماند که ان‌شاءالله دیگر از خطوط قرمز کشور عقب‌نشینی نخواهیم کرد؛ اکنون مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ، بهتر از توافق بد است. اکنون بهترین کار این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، با یک بیانیه‌ی رسمی به طرف‌های غربی اعلام کنیم که مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق می‌کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ راستی‌آزمایی لغو تمام تحریم‌ها صورت پذیرفت و مطالباتمان وصول شد، به مذاکرات برمی‌گردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را بر سرشان کوبیده و با اقتدار از برجام خارج خواهیم شد و ان‌شاءالله تحریم‌ها را از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی خنثی‌ خواهیم کرد.
  • منتقد IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    5 0
    اگر همان برجام دوباره توافق شده باشد که مایه ضرر است مگر اینکه تضمینهای کاربردی و نه کاغذی گرفته شود. ضمنا محتمل است شخصی مثل نتانیاهو حتی یک توافق خوب را توافق بد جلوه دهد تا ما را فریب دهد. این شیاطین معمولا برنامه های درازمدتی دارند. توجه ما را به فروعات مشغول میکنند تا هدف پنهان خود را پیش ببرند.
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    5 0
    مدیران رزیم صهیونیستی همه نوکران امریکا هستند. این بازی دستور امریکا برای فریب مردم ایران است. تا امریکا از انرزی ایران بهرمند شود و ایران مجددا بازار امریکا گردد
  • abdolah IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    2 0
    فعلاکه اسرائیلیها ازترسشان توسوراخشون پنهانند
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    2 0
    اولا او میداند جسارت هیچ غلطی علیه ایران را ندارند ، بعد داره دون میپاشه تا ایران را گمراه و غافل کنه که با خواسته غربی ها و بدون دستاورد کامل مورد نظر ایران بر اساس شروط سه گانه . موافقت صورت بگیره ، بلکه با کمترین هزینه بخواسته شان که همانا برگشت به برجام است برسند .
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    متاسفانه پول های حرام وزارت ، هر انسان مومنی را خوار و ذلیل می کند و اونطور که بوش میاد امیرخان هم راه ظریف رو داره میره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس